Šokiai atrodo labiau kaip smagus užsiėmimas, o ne rimtas sportas. Tačiau užtenka apsilankyti bent keliose šokių pamokose, kad tokia nuomonė pasikeistų ir taptų aišku, kad tai geriausias būdas padailinti savo kūno linijas. Ir tai daryti tai su malonumu be didelių pastangų. Šokant net tie raumenys, kurie sportuojant sporto salėje yra atpalaiduoti, yra įdarbinami. Štai keli šokiai, kurie galėtų padėti sulieknėti.

 

sokiai

5 šokiai, kurie padės atgauti formas iki vasaros:

 

  • BODY baletas. Pats sudėtingiausias sportas yra baletas. Baleto šokėjai treniruojasi nuo mažų dienų, kad išmoktų be priekaištų atlikti sudėtingus šuoliukus bei kitus šokio judesius. Šokių pamokose pirmiausiai atliekami pratimai nugaros, kojų ir pėdų raumenims stiprinti, tempimo ir raumenų stiprinimo pratimai. Baleto pamokos moko taisyklingos laikysenos, kūno plastikos bei labiau vertinti meną bei sunkų balerinų darbą.

 

  • Modernus džiazas. Priešingai nei klasikinis baletas, ši šokio variacija yra kur kas laisvesnė, nors nebūtinai lengvesnė. Apšilimas taip pat kitoks: mokytojas parodo keletą paprastų judesių ir liepia juos kartoti namuose po 10 – 15 kartų, kad gautųsi reikiama šokio figūra. Daugelis šokio elementų iš pažiūros atrodo labai lengvi, bet tą lengvumo pojūtį norint išgauti reikia įdėti be galo gero fizinio pasirengimo. Pavyzdžiui, reikia mokėti pastovėti ant rankų. Tai gali padaryti tik tie asmenys, kurių nugaros raumenys yra labai stiprūs. Tačiau nugaros raumenis reikia ne tik pumpuoti, bet ir didinti jų elastingumą. Vienas iš elementarių pratimų kaip tai padaryti – tai atsistoti prie sienos ir pamažu lenktis link kojų pirštų. Modernaus džiazo judesiai suteikia laisvės ir lengvumo pojūtį. Po 45 min. treniruotės jaučiasi nugaros, pilvo, dubens, šlaunų raumenų įtampa.

 

  • „Jazz-funk“ (džiazas su fanko elementais). Mokantis šių šokių teks paprakaituoti ir nuolat mąstyti, nes gali tekti derinti hiphopo, Lotynų Amerikos ir klubinių šokių elementus. Tokių šokių pamokos praverčia ir apsilankius naktiniame klube ar vakarėlyje, ypač, jei norisi visus nustebinti moderniu ir pašėlusiu šokiu. Nebūtina įsiminti visko, pakaks tik suprasti, kaip jungti skirtingų šokių elementus, kada įterpti naują elementą, kaip judinti rankas, kojas, visą kūną. Šokių pamokos gali atrodyti lyg dalyvavimas televizijos šokių projekte – tai smagi veikla, kurios metu treniruojami raumenys. Reguliariai šokant, be abejo, pagražėja ir figūra.

 

  • „Tribal dance“ (genties šokiai). Tai didelio fizinio intensyvumo šokis – mankšta, sudėtingumui nenusileidžiantis net baletui. Norint išmokti tobulai atlikti lėtus ir sklandžius it gyvatės judesius, reikia treniruotis ne vieną mėnesį. Tačiau treniruočių metu lavinami pilvo, dubens, nugaros, rankų ir kojų raumenys, gerėja kūno pusiausvyra, atsiranda didesnis jautrumas muzikai. Genties šokiai atliekami po vieną arba grupėmis. Daugeliui žmonių šie šokia patinka dėl nuostabių kostiumų: daugybė apyrankių, korsetai ir ilgi sijonai. Šis šokis yra labai elegantiškas, magiškas ir dramatiškai paslaptingas. Šokių pamokose dažnai skiriama daug dėmesio energijai, moteriškumui ir natūraliam grožiui. Tuo jie panašūs į jogą. Įdomus skirtumas tarp genties šokių ir kitų sporto treniruočių yra tas, kad po treniruotės paprastai nekamuoja labai stiprus alkio jausmas. Net ir tai padeda suformuoti dailias kūno linijas!

 

  • „Barre“ mankšta. Tai elegantiška, šokį primenanti mankšta arba treniruotė prie baleto atramų, derinant raumenų tempimo ir stiprinimo pratimus. Atliekant „Barre“ mankštą svarbiausias dėmesys skiriamas ritmiškiems gimnastikos elementams. Mankštinantis pajaučiamas kūnas tarsi iš kito kampo. Ši mankšta labai rekomenduojama kaip papildoma fizinė veikla, mokantis šokių žingsnelių, nes padeda išmoki judėti plastiškiau ir grakščiau.