Šį saulėtą, pavasarišką kovo savaitgalį žavios, drąsios ir aktyvios moterys rinkosi į Vilniaus centre įsikūrusį itališką restoraną „Basilico“, kuriame vyko jau antrus metus didelio populiarumo ir šimtų anketų sulaukiantis „FenoQ Tricollagen“ naujo reklaminio veido kastingas.

 

kasperina-237

 

Organizatorių sprendimu, šįkart komisijos kėdes užėmė itin ryškios ir dėmesį kaustančios damos – tai tituluotos šalies gražuolės Greta Mikalauskytė, Jurgita Tvarijonaitė ir Solveiga Mykolaitytė.

 

Žinomos damos ne tik negailėjo paskatinančių žodžių drąsioms atrankos dalyvėms bei pasidalino savo slaptaisiais ritualais, padedančiais puoselėti nepriekaištingą išvaizdą, bet ir sutiko pasidalinti savo mintimis, kas joms yra tikrasis moters grožis.

 

Grožio ir sveikatos produktų „FenoQ Tricollagen Peptide“ linijos kūrėjau jau antrą kartą šiais metais sukvietė moteris nuo 25 iki 65 metų išbandyti savo jėgas ir sudalyvauti atrankoje dėl galimybės tapti jų produktų linijos reklaminiu veidu. Vasario mėnesį Kaune startavęs kastingas su šūkiu „Kiekviena moteris turi sparnus“, šį kartą būrio veržlių, aktyvių ir įveikti savus kompleksų nebijančių moterų sulaukė ir sostinėje.

 

Iš daugiau nei 200 damų, siuntusiųjų anketas, į atranką sostinėje buvo pakvietos bene keturios dešimtys ryškiausių moterų. Prieš komisijos nares stojo įvairiausių profesijų bei amžiaus moterys – nuo medikių iki aktorių, nuo šokių mokytojų iki gyvūnų prieglaudų savanorių.

 

Atrankoje savo jėgas išbandė ir kino, televizijos bei teatro aktorė Renata Kutinaitė, prodiuserio Aleksandro Broko žmona, neseniai mama tapusi Gretė Brokienė, o jogurtinių ledų verslą turinčiai Rūtai Mažeikienei išbandyti savo jėgas kastinge nesutrukdė net ir patirta kojos trauma.

 

Kai kurios dalyvės „FenoQ“ organizuotoje atrankoje dalyvauja jau ne pirmą kartą. Viena tokių – Raminta Bilevičienė, kuri šįkart atvyko lydima 3 metų dukrytės. Atrankos nepabijojo ir žinomos lietuvių dizainerės Ramunės Piekautaitės kolekcijų veidas, modelis Diana Makauskienė. Štai kita dalyvė Viktorija Pašilytė, po 10 metų gyvenimo Anglijoje, džiaugėsi savo grįžimu į Lietuvą, kas labiausiai ją ir paskatino ieškoti naujų gyvenime iššūkių.

 

„Vos paskelbus atrankas, mus užplūdo neplanuotai didelis pretendenčių anketų skaičius. Džiaugiamės tuo, nes norime, jog mūsų produktų ambasadorėmis būtų ne visuomenėje žinomi veidai, o paprastos, žemiškos moterys, norinčios atsiskleisti, įveikti turimus kompleksus ir pamilti tikrąją save. Savo veikla norime parodyti, kad kiekviena yra graži, unikali ir su beribėmis galimybėmis“, – apie renginio idėją pasakojo geriamo trikolageno „FenoQ“ kūrėja Lina Jakimavičienė.

 

Po didžiuosius Lietuvos mietus keliaujančios atrankos metu kiekviena dalyvė turi papasakoti apie save bei įrodyti komisijai, kodėl ji yra verta tapti naujuoju „FenoQ“ produktų reklaminiu veidu.

 

Sostinėje vykusioje atrankoje komisijos kėdes užėmė puikiai grožio industriją išmanančios tituluotos šalies gražuolės: tarptautinio pripažinimo sulaukęs modelis, įvairių konkursų pažiba Solveiga Mykolaitytė, 2012 metų pirmąją vicemis konkurse „Mis Lietuva“ tapusi Greta Mikalauskytė bei viena pirmųjų „Olialia“ gražuolių, taip pat tituluota Jurgita Tvarijonaitė.

 

Nors komisijos narės puikiai žino visus grožio industrijos užkulisius ir juose vyraujantys kultai joms yra gerai pažįstami, tačiau visos vieningai tvirtina – norint atsiskleisti tikrajam moters grožiui, svarbiausia yra vidinio ir išorinio grožio harmonija.

 

„Pastebiu, jog Lietuvos moterys yra kamuojamos įvairiausių kompleksų ir nepasitikėjimo. Čia ypatingai išaukštinamas išorinio grožio kultas, tačiau juk visos moterys yra natūraliai gražios. Makiažo priemonės turi tik padėti išryškinti jų natūralų grožį, o ne jį užgožti. Moters žavesys slypi jos pasitikėjime savimi, tik tai neturi virsti arogancija ar perdėtu egocentriškumu. Moteris turi skleisti švelnumą, meilę, moteriškumą. Visgi šių dienų gyvenimo tempas toks greitas, jog atrasti harmoniją viduje yra tikrai sunku. Tačiau turi išmokti save gerbti ir mylėti tokią, kokia esi. Jeigu nemokėsi mylėti savęs, tuomet kaip gali tikėtis, jog tave mylės kiti? Kai viduje jautiesi laiminga, išmoksti save priimi ir mylėti, tuomet grožiu spinduliuosi ir išorėje“, – sakė modelis S. Mykolaitytė.

Profesionalus makiažas, fotosesijos, nuolatinės kelionės po visą pasaulį ir sunkus modelio darbas neretai nualina moters odą, todėl paklausta kokių procedūrų laikosi, Solveiga išdavė mažą savo grožio paslaptį.

 

„Kalbant apie grožio ritualus, mėgstu pieno vonias, po jų oda tampa aksominio švelnumo“, – teigė S. Mykolaitytė.

 

Kita komisijos narė, šokėja, tituluota gražuolė, laidų ir renginių vedėjo Justino Jankevičiaus mylimoji Greta Mikalauskytė taip pat mano, jog prižiūrėti išvaizdą moterims yra svarbu, tačiau tikrasis žavesys sklinda iš vidaus.

 

„Visos moterys yra skirtingos ir mes visos esam savaip nuostabios ir savaip ypatingos. Net skirtingi vyrai mus mato skirtingai. Pamilti save ne visada pavyksta lengvai, dėl to reikia stipriai dirbti. Aš turiu savų kompleksų ir man jie yra akivaizdūs. Galbūt kiti tų trūkumų ir nepastebi, bet svarbiausia pačiai mokėti juos priimti. Ir galbūt tik su amžiumi mes išmokstame save pamilti. Kol jaunos, tai atrodo, kai pasensiu, bus baisu. Kai tau aštuoniolika, dvidešimt šešeri jau atrodo senas amžius, bet žiūrėk, tau dvidešimt šeši ir tu tik gražėji“, – apie meilę sau kalbėjo Greta.

 

Nors renginiuose Gretai prie ištaigingų suknelių tenka pasipuošt ir proginiais makiažais, kasdieniniame gyvenime jauna moteris vengia makiažo priemonių ir tikina, jog grožio paslaptis – sveika veido oda.

 

„Savo grožio ritualų neįsivaizduoju be vandens ir rūpinimosi veido odos švara. Kasdien vaikštau be makiažo, todėl man svarbiausia, jog oda būtų švari. Kartais patepu ją kremu, bet ne daugiau. Daug svarbiau yra vidinis žmogaus grožis, nes kai esi gražus iš vidaus, tas matosi ir išorėje“, – mano G. Mikalauskytė.

 

Buvęs modelis ir viena pirmųjų „Olialia“ gražuolių Jurgita Tvarijonaitė šiandien taip pat mano, jog su laiku, keičiantis vertybėms, ateina ir supratimas, jog išorinį grožį visada galima susikurti, tačiau paslaptis visada slypi žmogaus sieloje.

 

„Moters žavesys slypi jos vidiniame grožyje. Deja, jaunos mergaitės to nelabai supranta. Galbūt tai ateina vėliau, su branda, kuomet tu pradedi suprasti, kad išorinis grožis yra gerai, jis padeda gyventi, tam tikrose situacijose ir pinigų uždirbti padeda, tačiau grožis turi būti harmonijoje. Šitą žinau puikiai, nes būdama modeliu, net ir atrankose nesijaučiau pati gražiausia, todėl kai gaudavau darbo pasiūlymus, labai nustebdavau – o kodėl gi aš, kodėl ne kuri nors kita iš merginų? Juk yra tūkstančiai gražesnių už mane. Tačiau su laiku supranti, jog viską nulemia asmenybė – kaip tu bendrauji, kaip save pristatai, kokios tavo manieros. Nulemia visuma“, – renginyje teigė Jurgita.

 

Dviejų vaikų mama pripažįsta, jog anksčiau savo išvaizdai skirdavo daug daugiau dėmesio, tačiau šiandien ji stengiasi mėgautis natūralumu bei tikina, kad grožio sąvoka kiekvienai moteriai su metais pasikeičia.

 

„Nepasakyčiau, kad dabar man būtų gražu, kai kažkada svėriau 48 kilogramus. Tačiau lygiai taip pat nenorėčiau dabar sverti ir 70 kilogramų. Manau, jog grožiui labai didelę įtaką daro mūsų mityba. Mano šaldytuve niekada nerasite rūkytų gaminių, mėsos iš parduotuvės irgi neperku. Tikrasis moters grožis kyla iš jos vidaus, ir tai yra ne tik tai, ką mes valgome, bet ir apskritai, kaip galvojame ir kaip jaučiamės“ ,– sakė J. Tvarijonaitė.

 

Šiais metais Kaune ir Vilniuje jau įvykusios atrankos vėliau vyks ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Atrinktos kandidatės bus pakviestos į video atranką, po kurios paaiškės trys konkurso nugalėtojos, kurių lauks daug malonios veiklos – video klipo filmavimo darbai, fotosesija, įvairūs renginiai.

 

„Visos moterys supranta, kaip svarbu yra sveikata, rūpinimasis savimi ir gera savijauta. Prie to prisideda ir mūsų kurti „Tricollagen Peptide“ ir „Microhyaluron“ geriami produktai, kurie pirmiausia yra sveikatinimo produktai. Jų dėka visokeriopas odos, plaukų ir nagų rūpestis garantuotas. Džiaugiamės ir tuo, kad mūsų renginiai sujungia bendramintes moteris, jog čia užsimezga įkvepiančios pažintys ir draugystės, kurios tęsiasi net ir pasibaigus atrankoms“, – teigė produktų linijos kūrėja Lina.

Fotogalerijos autorė: kasperina.lt / Linas Kasper