Kiekvienas iš mūsų žino, kad sportas yra naudingas sveikatai. Be fizinio judėjimo mes jaučiamės blogai, neturime gyvybinės energijos, medžiagų apykaita sulėtėja, tačiau visas šiuolaikinis pasaulis sukurtas taip, kad būtų kuo patogiau – tai yra reikėtų kuo mažiau judėti. Daugelis žmonių patenka į pražūtingą per ilgos ramybės kilpą. Beveik kiekvienas žmogus savo rūsyje, garaže ar balkone turi priemonę, kurią galima būtų naudoti kaip susisiekimo – t. y. dviratį.

 

dviraciai

7 priežastys, kodėl verta važiuoti dviračiu:

 

  • Mažesnė širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Važiavimas dviračiu teigiamai veikia širdies ir kraujagyslių būklę, sumažina aterosklerozės, širdies priepuolių ir insulto riziką. Ištreniruotas širdies raumuo, priverstas intensyviai dirbti fizinio krūvio metu, sumažina susitraukimų dažnį poilsio metu. Lėtesnis širdies ritmas ramybės būsenoje yra labai sveikintinas reiškinys.

 

  • Rami galva. Važiuodami dviračiu galite sutelkti dėmesį į vieną dalyką – važiuoti, nestovėti spūstyje, nelaukti, kol priešais stovintis automobilis pagaliau pradės judėti  – tiesiog vairuoti. Galite visiškai atsikvėpti, pasukti vaizdingu dviračių taku palei upę, toliau nuo perpildyto kelio. Pasirinkę dviratų kasdiene transporto priemone, visada į darbą atvyksite laiku – nestrigsite transporto spūstyje, kurią sukėlė avarija ar kelių taisymo darbai.

 

  • Pramoga. Laisvalaikio dviračių sportas, kaip ir bet kokia kita fizinė veikla, gerina mūsų psichinę būseną. Visa tai yra dėl endorfinų, hormonų, sukeliančių mumyse euforiją ir pasitenkinimą, išsiskyrimo, kuris atsiranda bet kokios fizinės veiklos metu. Išėjimas iš namų, aplinkos pakeitimas, deguonies gavimas, kontaktas su gamta – visa tai teigiamai veikia mūsų savijautą.

 

  • Ekologija. Ar rūpinatės aplinka ir norite, kad kitos kartos gyventų harmoningai su gamta? Taigi, pradėkite rūpintis jau nuo šiandien. Važiuodami dviračiu saugote aplinką, nevartojate iškastinio kuro, neteršiate oro, neišnaudojate esamos kelių infrastruktūros, neskatinate pramonės, kuri turi gaminti vis daugiau. Pasirinkę dviratį esate arčiau gamtos.

 

  • Valgysite, ką norite. Jūs esate gurmanas ir mėgstate valgyti tai, kas jums patinka, tačiau turite neigti šį malonumą. Jums nerūpi, kad figūra būtų kaip modelio iš žurnalo viršelio, tačiau vis tiek turite laikytis dietos, kad nepriaugtumėte per daug svorio, nes esate į tai linkęs. Na, o važiuojant dviračiu 10 kilometrų, kai vidutinis greitis siekia 15 km / val., energijos sąnaudos siekia 300 kcal. Jei nenorite sumažinti riebalų masės, sudegintas kalorijas galite pakeisti mėgstamu skanėstu. Tarkime, viena spurga yra apie 300 kcal. Važiuokite dviračiu ir valgykite be sąžinės graužimo (aišku, proto ribose).

 

  • Dirbsite efektyviau. Atsipalaidavęs, pailsėjęs ir apsirūpinęs deguonimi darbuotojas yra… dviratininkas. Deguonies turinčios ir gerai pailsėjusios smegenys dirba greičiau ir efektyviau. Pagerėja susikaupimas, klaidų pasitaiko rečiau ir lengviau išspręsti problemą, kuri gali būti neįveikiama stresą patiriančiam ir apdujusiam žmogui. Dviračių mėgėjai dažniau paaukštinami pareigose. Jie netgi gauna didesnį pelną savo įmonei.

 

  • Būsite madingi. Spalvingi dviratukai, ploni ratai, gražūs miesto dviračiai, retro stiliaus dviračiai, plento dviračiai. Jei važiuoji tokiu dviračiu per miestą, žinok, kad esi madingas. Visus matai pavydžius praeivių ir kitų dviratininkų žvilgsnius. Ar jums patinka būti dėmesio centre? Pasirinkite madingą dviratį?