Ar žinojote, kad norėdami gerai jaustis, net patys aktyviausi žmonės pasaulyje turi reguliariai atlikti tam tikrus pasikartojančius ritualus ir patirti malonių akimirkų? Tačiau reikia suprasti, kokie veiksmai gali padėti rasti kelią į taiką, ramybę ir harmoniją.

 

atsipalaidavimas

Kiekvieną dieną atliekami tam tikri ritualai padeda sureguliuoti nuotaiką ir atgauti tonusą dienos pradžioje, nuraminti protą ir kūną dienos pabaigoje. Pasitikėjimą savimi ir ramybę skatina savęs priežiūros procedūros, mėgstamų ir žinomų maisto produktų vartojimas, lankymasis mėgstamose vietose, garsai, kvapai ir pojūčiai.

 

Kiekvienas žmogus turi savų ritualų, padedančių geriau jaustis ir žino, kokios jiems asmeniškai yra geriausios atsipalaidavimo akimirkos. Tai gali būti nuo rytinio dušo ir kūno tepimosi losjonu iki meditacijos ir apsilankymo SPA centre. Visi šie dalykai yra svarbios akimirkos mūsų gyvenimuose, kuriomis dera mėgautis ir nepamiršti jomis bent retkarčiais pasilepinti.

 

Daugelis SPA ritualų turi atsiplaiduoti skatinantį ritmą. Tam tikras ritualas prasideda nuo aromaterapijos, kuri, su kiekvienu įkvėpimu padeda sukurti tinkamą nuotaiką. SPA specialisto prisilietimas perduoda per odą pozityvias vibracijas ir harmonizuoja kūną ir sielą energetiniame lygmenyje. Profesionalo, kuris pats jaučia harmoniją savo gyvenime ir mėgsta savo darbą, prisilietimas SPA arba kosmetologijos centre yra raminantis ir suteikiantis energijos. Galima panašų poveikį patirti ir namie, bet lengviau pasitikėti specialistams ir atsiduoti jiems į rankas.

 

Kiti patarimai, kaip atsipalaiduoti ir atgauti jėgas po ilgos darbo savaitės:

 

  • Atsipalaiduoti ir nusiraminti gali padėti maistas ir gėrimai. Tačiau ne bet kokie. Labiausiai nervų sistemą atpalaiduoja žalioji arbata, juodasis šokoladas, šaukštelis medaus, mangų vaisiai, kramtomoji guma arba kokie nors traškūs užkandžiai.

 

  • Įrodyta, kad atsipalaiduoti, sumažinti stresą ir depresiją padeda meditacija, net jei ji neilga. Taip pat pagerinti nuotaiką ir atgauti jėgas trumpas pogulis, miegas arba tiesiog pabuvimas užsimerkus ir svajojimas apie pozityvius dalykus, gražių ir malonių įvykių planavimas mintyse.

 

  • Ypač atsipalaiduoti padeda pečių, kaklo ir galvos odos masažas, akupresūra, guminio kamuoliuko gniaužymas delne, plaukų šukavimas arba tiesiog riešų sudrėkinimas šaltu vandeniu.

 

  • Stresą mažina ir atsipalaidavimą skatina žiūrėjimas į saulę, buvimas gamtoje. Jeigu šiuo metu nėra galimybės išeiti į lauką, galima tiesiog žiūrėti pro langą, į tolį arba gamtos peizažą ant sienos arba knygoje. Tai kur kas labiau atpalaiduoja nei žiūrėjimas į televizoriaus, kompiuterio ar išmaniųjų telefonų ekranus. Atpalaiduojančiai veikia ir tvarkingi namai, todėl tada, kai jaučiate nerimą, stresą ar tiesiog egzistencinį liūdesį, susitvarkykite savo kambarį, nusivalykite darbo stalą, palaistykite gėles, išneškite šiukšles iš namų ir pan.

 

  • Fizinis aktyvumas yra vienas geriausių būdų pailsinti protą. Ypač rekomenduojama užsiimti joga, padaryti kelis tempimo pratimus, bėgiojimas (galima ir ant bėgimo takelio), greitas vaikščiojimas.

 

  • Supratus, kad reikia žūtbūt atsipalaiduoti, nes kitaip gresia pervargimo sindromas, galima išbandyti ir dar kitos atsipalaidavo technikas, pavyzdžiui, rašymo meditaciją, klausytis mėgstamiausių dainų, pašokti, išspręsti kryžiažodį ar kitą galvosūkį.

 

  • Atpalaiduojančiais veikia gėlių, citrusinių vaisių, kavos aromatai.