Liko tik mėnuo iki pavasario! Kaip jį pasitikti sveikesniems ir gražesniems? Geros naujienos yra tai, kad jau po 4 savaičių prasidės kalendorinis pavasaris! Tikriausiai visi jo labai laukia. Vasaris – dar šaltas ir depresyvus mėnuo, tačiau šį mėnesį jau atsiranda viltis, kad pavasaris nebe už kalnų. Šią mintį galima puoselėti ir, tai darant, pradėti po truputį keisti save. Prasidėjus pavasariui kiekvienas gali pasijausti lyg naujai gimęs.

 

"pavasaris"

Kiekvienas iš mūsų turi susikūręs savo rutiną ir gyvenimo ritmą. Taip gyvendami jaučiamės patogiai. Kodėl reikėtų panaikinti įsisenėjusius ir patogius įpročius? Tačiau reikėtų netingėti ir padaryti kažką naudingo savo kūnui, nors galbūt ir ne visai malonaus. Tuomet, sulaukus pirmosios pavasario dienos, turėsime kuo didžiuotis!

 

5 dalykai, kuriuos galima pradėti daryti nuo vasario:

 

  • Išgerti stiklinę vandens ant tuščio skrandžio. Geriausiai šilto. Pagardintu citrinos griežinėliu. Šis paprastas rytinis ritualas padeda išsivalyti organizmui nuo toksinų ir pagerinti medžiagų apykaitą. Iš vakaro virtuvėje palikite citrinos griežinėlių. Atsikėlę iš lovos, neskubėkite į vonią, o pirmiausiai nueikite į virtuvę užsikaisti vandens. Kol kaista vanduo, įdėti porą citrinos griežinėlių į puodelių ir juos šiek tiek paspausti, kad išsiskirtų sultys. Kai vanduo pakankamai pašils, bet nebus per karštas, užpilkite citrinas puodelyje. Išmaišyti ir išgerkite. Tuomet galite eiti į vonią ir ruoštis dienos darbams.

 

  • Rytais pradėti valgyti avižinę košę. Žiemos pabaigoje, ypač vasarį, daugelis žmonių susiduria su nemaloniomis virškinimo trakto ligomis. Tačiau jie nemalonių simptomų galėtų išvengti, jei kasdien valgytų košę. Nepratusiems valgyti košių iš pradžių gali prireikti prisiversti tą daryti. Tačiau tada, kai tai pasidaro įpročiu, ją valgyti tampa tikras malonumas. Avižinę košę rekomenduojama virti vandenyje arba su liesu pienu. Galima naudoti ir kitų, kuo mažiau perdirbtų, grūdų košes. Atidžiai rinktis košes. Atkreipti dėmesį net į dailesnes pakuotes. Košę patiekti dailiame dubenėlyje. Padaryti košių valgymą malonumu.

 

  • Energingai pradėti kiekvieną rytą. Šiuos pratimus galima atlikti net duše. Užtruks tik 10 minučių. Paprastais sukamaisiais judesiais pamasažuoti kaklą, rankas, liemenį, kojas. Neskubėti. Net toks paprastas masažas padeda išjudinti kūną ir nuimti įtampą po sporto. Pradėti daryti mankštą. Iš pradžių daryti elementarius pratimus. Pavyzdžių, kaip juos atlikti galite rasti internete arba senuose „Prie kavos“, „Šiuolaikinės + natūraliosios medicinos“ arba „Moters patarimų“ žurnaluose. Svarbu nepamiršti, kad netreniruojant raumenys praranda tonusą ir galiausiai pradeda atrofuotis. Be to, sportas suteiks daugiau jėgų, išvaikys blogas mintis ir padės atsikratyti neigiamos energijos.

 

  • Kiekvieną dieną bent šiek tiek pasivaikščioti gryname ore. Be abejo, kartais tam reikia milžiniškų pastangų ir, kas svarbiausia, laiko. Nepaisant to, reikėtų pasistengti rasti priežastį išeiti iš namų. Pavyzdžiui, išeiti nusipirkti mineralinio vandens (labai naudinga). Tačiau reikėtų eiti iki tolimiausios parduotuvės. Nesigundyti užsukti į parduotuvę, kuri yra už namų kampo. Įsidiegti telefone žingsniamačio programėlę. Grįžus namo patikrinti, kiek žingsnių iš viso nuėjote. Jei jų bus daugiau nei 6000, galite save su tuo pasveikinti!

 

  • Nevalgyti po 18 valandos. Šiam įpročiui susiformuoti gali prireikti šiek tiek daugiau laiko. Tačiau, jei tai padaryti pavyksta, tai galite save vadinti sveikatingumo guru! Sakoma, kad sunkiausia nevalgyti po 18 valandos pirmąsias dvi savaites. Tačiau jeigu turite nors truputėlį valios, tai jums pavyks! Bent jau verta tai pamėginti. Rezultatai pradžiugins – taip pakeitus mitybos įpročius galima per porą mėnesių numesti net iki 10 kg.

 

Visi žmonės žino begalę būdų, kaip galėtų pakeisti savo gyvenimą. Tačiau dažniausiai tie visi geri būdai taip ir lieka išbandyti tik mintyse. Todėl labai svarbu pradėti keistis mažais žingsneliais. Keičiantis pamažu įgyjama daugiau pasitikėjimo savo jėgomis, todėl padidėja sėkmės tikimybė. Pasaulio statistika rodo, kad žmonės išnaudoja tik 40 % visų galimybių. Pabandykite vasarį padidinti savo potencialą!