Dažnai eidamos apsipirkti, moterys kone pameta galvas ir praranda gebėjimą blaiviai mąstyti. Galutinis rezultatas – piniginė be pinigų, tačiau pilnas pirkinių krepšys. Kam moterys negaili pinigų skirtingose šalyse?

 

Kalbama, kad prancūzės nė savaitės neištvertų, jei neturėtų pinigų apsilankymui pas kirpėją. Stilingosioms prancūzaitėms nepriekaištinga šukuosena – šventas reikalas. Paprastai jos kartą per metus kardinaliai keičia šukuoseną. Jų devizas: „Pačios patikimiausios investicijos yra skirtos sau“. Prancūzės spintoje tikrai būtų kelios poros vakarinių batelių, keliolika įvairių spalvų liemenėlių ir daug juodų suknelių. Neišlaidauja jos tik pirkdamos kojines ir pėdkelnes.

 

Italės neįsivaizduoja savęs be juvelyrinių ir bižuterinių papuošalų. Pavyzdžiui, prie „Armani“ švarko jos derins stiklo karolius ir elegantišką skarą. Sakoma, kad Italijoje apsipirkinėjimas – nacionalinis hobis. Grožiui jos nė neketina taupyti. Italijoje plastinių operacijų bumas – per pastaruosius keletą metų trigubai išaugo krūtų formos ir dydžio korekcinių operacijų skaičius. Taip pat italai bando atkakliai numesti svorio ir išleidžia nemažas sumas dietiniams produktams ir paslaugoms.

 

Vokiečiai nėra išlaidūs. Tačiau jie tris kartus per metus išvyksta atostogų į egzotiškus kraštus, kuriuose mėgaujasi gausiu maistu. 35 procentai šeimos biudžeto išleidžiama prekybos centruose maistui, taip pat plaukų dažams.

 

Britės seksualiam apatiniam trikotažui išleidžia daugiau nei europietės. Vidutines pajamas gaunanti moteris neatsilaiko pagundai įsigyti naujas užuolaidas, minkštų baldų ar Viktorijos laikų sietyną. Tačiau labai ilgai svarsto, ar verta pirkti batus už 30 svarų sterlingų…

 

Graikės aprangai išleidžia daugiausiai iš visų europiečių – net 12 procentų visų savo pajamų. Aprangai šios moterys negali pinigų, nes joms patinka gražiai rengtis. Taip pat linksmintis ir rūkyti. Pagal tai, kiek išleidžia cigaretėms, graikės lenkia kitų šalių europietes. Tikriausiai dėl tos pačios priežasties jos negaili pinigų kokybiškiems kremams nuo senėjimo.

 

Amerikietės trečdalį pajamų išleidžia drabužiams. Vidutinė amerikietė turi maždaug 40 megztinių ir 24 poras batų. Taip pat jos investuoja į savo verslą: moterims JAV priklauso 33 proc. verslo įmonių ir 40 proc. mažmeninės prekybos ir paslaugų įmonių. Penktadalį atlyginimo amerikietės išleidžia kavinėse ir restoranuose. Jos nemėgsta sukiotis virtuvėje, todėl dažniausiai namuose turi įvairių pusfabrikačių.