Jeigu jums atrodo, kad ne gyvenate, o tik apgailėtinai egzistuojate ir to neįmanoma pakeisti – smarkiai klystate. Iš tikrųjų mėgautis kiekviena minutė nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Sužinokite, kaip mėgautis gyvenimu, naudojant improvizuotas priemones ir mažas gudrybes, prieinamas kiekvienam iš mūsų!

 

malonumai

9 būdai, kaip mėgautis gyvenimu be papildomų investicijų:

 

  • Miegoti tamsiame ir gerai išvėdintame kambaryje. Dieną atsibusite žvalesni ir geresnės nuotaikos, jei lengvai užmigsite ir gerai išsimiegosite naktį. Rekomenduojama likus 30 – 40 min. iki nakties miego išjungti visus dirbtinio apšvietimo šaltinius, miegoti aklinoje tamsoje, prieš miegą gerai išvėdintame kambaryje.

 

  • Dieną pradėti su šypsena veide. Tai nereiškia, kad reikia dirbtinai šypsotis. Šypsena rytais gali atsirasti ir natūraliai. Ar esate girdėję apie Zeigarniko efektą? Jo esmė yra tokia, kad prieš einant miegoti reikia padaryti kažką malonaus ir įdomaus. Pavyzdžiui, 10 min. prieš miegą pažiūrėti įdomų filmą arba paskaityti knygą. Tada nueiti miegoti ir pabaigti žiūrėti filmą arba skaityti ryte. Patys nustebsite, kaip lengvai ir greitai atsikelsite. Taip pat, norint pradėti labiau mėgautis gyvenimu, patariama keltis anksčiau: bent 5 – 10 min. anksčiau nei įprastai. Taip turėsite ryte daugiau laiko nuveikti kažką malonaus.

 

  • Valgyti kaip gurmanams. Maistas yra vienas iš gyvenimo malonumų. Reikia valgyti mėgaujantis, gerai sukramtyti kiekvieną kąsnį. Skirti laiko ir dėmesio stalo serviravimui.

 

  • Laukimas gali būti malonus. Kaip mėgautis gyvenimu, kai tenka sėdėti ir kažko laukti arba, kai įstrigote transporto spūstyje? Pasirodo, net tai yra įmanoma, jei veiksite kažką smagaus, pavyzdžiui, klausysitės garsinės knygos arba tiesiog pafantazuosite apie gražų kaimyną, sėdintį šalia jūsų autobuse. Nepykite dėl susiklosčiusių aplinkybių, o pasistenkite rasti laiko tam, kas suteiks jums malonumą.

 

  • Skaityti įdomią knygą. Tokie gyvenimo malonumai kaip kygos yra prieinami kiekvienam. Galima skaityti elektronines arba popierines knygas. Verta pasiimti knygą į kelionę. Kai negalite skaityti popierinių knygų, klausykitės garsinių. Paverskite skaitymą ypatingu ritualu, kuris atneš ramybę ir džiaugsmą.

 

  • Klausytis patinkančios muzikos. Tinkamai parinkta muzika turi magišką sugebėjimą paveikti nuotaiką. Tačiau muzika neturėtų būti foninė, reikėtų įsiklausyti į melodiją ir žodžius. Skirti laiko klausytis klasikinių kompozitorių kūrinių. Pajuskite muziką ir žodžius ne tik savo klausos organais, bet ir su pačia oda, pajuskite kaip per stuburą bėgioja šiurpuliukai.

 

  • Skaniausias gėrimas yra vanduo. Maloniausia aplinka yra vanduo. Jis taip pat tonizuoja, suteikia jėgų, energijos, vandens stebėjimas padeda pagerinti protinę veiklą. Kad gyvenimas būtų malonus kasdien gerkite švaraus gėlo vandens (bent 7 – 8 stiklines per dieną). Taip pat galima nusipirkti baseino abonementą arba tiesiog dažniau nueiti į vonią.

 

  • Judėjimas yra gyvenimas. Nereikia prisisiversti daryti didelių fizinių krūvių, jei tai jums nepatinka, bet suteikite kūnui malonumą, kasdien mankštindamiesi. Minimalus žingsnių, kuriuos kasdien reikėtų nueiti, skaičius yra 10 tūkst. Pradėkite naudotis žingsniamačiu ir stebėti savo kasdien nueitus žingsnius. Jei vakarop nueitas atstumas pasirodys per trumpas, tiesiog išeikite į lauką ir po 15 – 20 min. savo tikslą pasieksite.

 

  • Neatsisakykite naujų patirčių. Žmogui būtina patirti naujų emocijų ir įspūdžių. Priešingu atveju gali pradėjo kamuoti liūdesys, ilgainiui net galite susirgti. Galima išbandyti naujus kvapus, skonius, ką nors naujo pamatyti, išgirsti ar prie ko nors prisiliesti. Susiraskite kokį nors smagų hobį. Tada kiekviena diena atneš į gyvenimą daugiau džiaugsmo.