Net, jei tinkamai rūpinatės oda, lankotės pas kosmetologą, atnaujinate odą grožio injekcijomis, to nepakanka, kad veidas atrodytų jaunai. Kaklo raumenų ir sausgyslių būklė atlieka svarbų vaidmenį. Nuo jos priklauso odos spalva ir tai, ar vargins odos patinimas, nukritę akių vokai, ar atrodysite gaiviai ir pailsėję.

 

masazas

Greitas kasdienis galvos masažas gali padėti panaikinti raukšles ir sustangrinti veido odą. Pasirodo, tai priklauso nuo epikranialinės aponeurozės. Epikranialinė aponeurozė – tai kietas tankaus pluoštinio audinio sluoksnis, žmogaus kūne dengiantis viršutinę kaukolės dalį. Bėgant metams, galvos odos mobilumas sumažėja, oda praranda elastingumą, stipriau prisitvirtina prie kaukolės. Kraujo mikrocirkuliacija sulėtėja ir atsiranda vadinamasis stipriai galvą veržiančios guminės kepurės efektas, kuris spaudžia galvą ir veidą tempia žemyn. Būtent todėl atsiranda nukritusių akių vokų problema, gilios raukšlės, veidas praranda formą. Sveika galvos oda yra tada, kai ji yra paslanki ir ją galima atkurti reguliariais masažais. Kuo paslankesnė galvos oda, tuo jauniau atrodo veidas.

 

 

Galvos masažas padeda:

 

  • plaukų svogūnėlių mitybą, todėl plaukai geriau auga;
  • pagerina kraujotaką ir limfos apykaitą;
  • normalizuoja širdies funkciją;
  • sumažina galvos skausmo intensyvumą;
  • sumažina veido tinimą, ypač viršutinėje galvos dalyje;
  • stangrina odą;
  • naikina raukšles.

 

6 patarimai, kaip atlikti galvos masažą:

 

  • Suimkite ir laikykite plaukus prie šaknų iš abiejų galvos pusių, maždaug 2,5 cm aukščiau ausų, pajuskite, kaip pajuda galvos oda, šiek tiek patempdami plaukus link viršugalvio. Palaikykite šioje pozicijoje. Galvą šiek tiek pakreipkite į priekį, kad padidintumėte plaukų ir odos įtempimą ir rankomis sukamaisiais judesiais pamasažuokite pagal ir prieš laikrodžio rodyklę. Trukmė 30 – 40 sek.

 

  • Suimkite plaukus iš abiejų pusių už ausų, arčiau nugarinės galvos dalies, pajuskite, kaip pajuda galvos oda ir šiek tiek patraukite plaukus į viršų. Palaikykite šioje pozicijoje ir atlikite rankomis sukamuosius judesius pagal ir prieš laikrodžio rodyklę. Trukmė 30 – 40 sek.

 

  • Suimkite plaukus šiek tiek žemiau nei pakaušio ir kaktos (ties plaukų linija) srityje. Švelniai patempkite plaukus link viršaus, palaikykite šioje pozicijoje ir atlikite rankomis sukamuosius judesius pagal ir prieš laikrodžio rodyklę. Trukmė 30 – 40 sek.

 

  • Abiejų rankų pirštus uždėti ant kaktos ties plaukų linija ir lengvai paspausdami judėkite link viršaus. Skirkite daugiau dėmesio toms vietoms, kuriose jaučiate skausmą. Trukmė 30 – 40 sek.

 

  • Abiejų rankų pirštus uždėkite ant galinės galvos dalies ir švelniai spausdami bei sukamaisiais judesiais judėkite link kaklo. Skirkite daugiau dėmesio toms vietoms, kuriose jaučiate skausmą. Trukmė 30 – 40 sek.

 

  • Sugniaužkite kumščius ir uždėkite juos ant nugarinės galvos pusės šonų. Plotą masažuokite sukamaisiais judesiais. Trukmė 30 – 40 sek.

 

Šį masažą galima atlikti dienos metu, tačiau geriausias laikas tai daryti yra iš karto po to, kai prabundate – sėdėdami ir stovėdami.