Pastaruoju metu atrodo, kad sveikas žmogus – tai būtinai lieknas. Dėl kelių papildomų kilogramų priekaištaujame patys sau. Tačiau iš tikrųjų gerą sveikatą tikrai ne visada rodo pageidaujamas skaičius ant svarstyklių. Štai keletas ženklų, rodančių, kad esate sveiki, nepriklausomai nuo to, kiek sveriate!

 

svoris

10 ženklų, rodančių gerą sveikatą, kad ir kiek sveriate:

 

  • Reguliarus tuštinimasis. Reguliariai tuštintis labai svarbu ne tik dėl geros virškinimo sistemos veiklos, bet ir dėl viso kūno sveikatos. Kasdien tuštinantis pašalinami toksinai ir išvengiama uždegimo plitimo organizme. Svarbiausia, kad išmatos nebūtų su krauju arba nevargintų viduriavimas – tokiu atveju reikia kreiptis į gydytoją ir nedelsiant pradėti gydymą.

 

  • Skaidrus šlapimas. Vartojant pakankamai skysčių šlapimas būna šviesiai geltonas arba skaidrus. Tai geras ženklas, kad inkstai funkcionuoja tinkamai. Pastebėjus tamsų šlapimą, reikėtų nedelsiant išgerti stiklinę vandens, nes tai organizmo dehidratacijos simptomas.

 

  • Reguliarios menstruacijos. Paprastai menstruacijų ciklas kartojasi kas 21 – 35 dienas, bet jeigu menstruacijos prasideda nereguliariai kiekvieną mėnesį, vertėtų sunerimti. Reguliarios mėnesinės kiekvieną mėnesį rodo, kad reprodukcinė sistema veikia nepriekaištingai.

 

  • Gebėjimas suvaldyti emocinį stresą. Labai dažnai šis ženklas praslysta pro akis, nes mes esame taip įpratę nuolat būti veikiami streso, kad kartais nepastebime, kai mūsų reakcijos tampa automatinės ir nekontroliuojamos. Gali padėti apsilankymas pas psichoterapeutą, kuris padės susitvarkyti su emocijomis.

 

  • Švari oda. Suaugusiųjų aknę sukelia hormonų veiklos pokyčiai organizme. Sutrikus hormonams gali atsirasti kitų odos problemų, viso kūno ligų. Oda yra didžiausias žmogaus organas ir, jei ji nerodo neigiamų pokyčių, tai greičiausiai viskas gerai su jūsų sveikata.

 

  • Reguliari, aktyvi fizinė veikla. Nėra labai didelio, kokia tai veikla – galbūt bėgiojate maratonus, o gal tiesiog kiekvieną rytą pradedate nuo tempimo pratimų – svarbiausia judėti kasdien.

 

  • Sąmoningas valgymas. Valgyti sąmoningai nereiškia, kad reikia laikytis griežtos dietos. Tai tiesiog reiškia, kad valgote tol, kol pajaučiate sotumą ir tada nustojate. Be to, sąmoningai renkatės valgyti vaisių ir daržovių kasdien, vengiate perdirbtų maisto produktų.

 

  • Gerų draugų turėjimas. Tyrimai parodė, kad laikas, praleistas su draugais, teigiamai veikia mūsų sveikatą. Todėl puoselėti draugystes verta iki pat mirties, dažniau pakviesti ką nors smagaus nuveikti ar bent paskambinti telefonu.

 

  • Retai sergama. Normalu kartais pasigauti peršalimo virusą arba persirgti gripu, bet jeigu sergama nuolat, reiškia imuninė sistema yra labai nusilpusi. Jeigu negalite prisiminti, kada paskutinį kartą sirgote, vadinasi, kažką darote gyvenime teisingai!

 

  • Ramus miegas. Jeigu dažniausiai naktį neturite sunkumų užmigti ir galite miegoti neprabusdami visą naktį, galite laikyti save laimingu. Nereguliarus miegas gali rodyti rimtus sveikatos sutrikimus: miego apnėją, nemigą ar gastroezofaginį refliuksą.