Manote, kad jūsų seksualinis gyvenimas galėtų būti geresnis? Galbūt reikėtų pabandyti sustiprinti ryšį su gyvenimo partneriu, labiau suprasti savo pačių seksualinius poreikius ir mėgautis nuotykiais lovoje. Ar kada susimąstėte, kad savo seksualinį gyvenimą galėtumėte vos per dvi savaites? Štai keletas rekomendacijų sveikesniems, laimingesniems ir labiau tenkinantiems santykiams.

 

"seksas"

Norint pagerinti seksualinį gyvenimą, visų pirma reikėtų su partneriu aptarti planą. Nebūtina daryti viską, kas parašyta. Galima tiesiog išsirinkti dalykus, kurie labiausiai abiems patinka. Jus nuoširdus bendravimas – tai raktas į kiekvieno širdį!

 

  • Dvi savaites kiekvieną vakarą skirti 10 – 15 minučių ramiems ir romantiškiems pokalbiams apie savo norus ir svajones, tarp jų ir seksualines.

 

  • Dvi savaites tik pabudus nešokti iš lovos, bet meiliai prisiglausti, nusišypsoti, apsikabinti, žiūrėti vienas kitam į akis. Tai turėtų trukti bent 30 sekundžių. Kiekvieną kartą prieš išeidami į darbą, parduotuvę ar kitus apdovanoti vienas kitą ilgu ir aistringu bučiniu.

 

  • Dvi savaites praktikuoti joga. Labai tinka vadinamoji medžio poza. Daugelis moterų nesugeba sukaupti dėmesio. Jų mintys klajoja net sekso metu. Tačiau joga moko atsipalaiduoti, nusiraminti ir susikaupti. Tokia praktika gali padėti džiaugtis geresniu seksualiniu gyvenimu.

 

  • Eiti miegoti, apsivilkus kažką gražaus. Naktiniai drabužiai nebūtinai turi būti itin seksualūs, tačiau nauji, nesuplyšę ir nesusidėvėję.

 

  • Mylėtis rytais. Rytinis seksas paprastai netrunka labai ilgai (7 – 13 minučių). Be to, malonumas stiprėja lytinių santykių metu.

 

  • Suteikti miegamajam jaukumo. Išnešti šiukšles, atsikratyti nereikalingais daiktais, įsigyti naują, gražią patalynę, įsirengti jaukų apšvietimą ir pan.

 

  • Mokytis pažinti savo pačių kūną. Atrasti tai, kas jus labiausiai jaudina. Išsiaiškinti visas jautriausias savo kūno erogenines zonas.

 

  • Rašyti vienas kitam erotinius elektroninius laiškus ir žinutes.

 

  • Kasdien (20 – 30 min) sportuoti arba bent 15 minučių pasivaikščioti gryname ore. Fizinė veikla gerina nuotaika, suteikia energijos, mažina stresą, stiprina kūną.

 

  • Bent kartą pabandyti mylėtis, nesiekiant patirti orgazmo. Pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas glamonėms, masažui su skaniai kvepiančiais aliejais arba plunksnomis. Mokytis mėgautis kiekvienu prisilietimu.

 

  • Planuoti romantiškus ir aistringus vakarus.

 

  • Eiti anksčiau miegoti. Labai dažnai žmonės vėlai vakare griūva į lovą, nenorėdami nieko kito, tik miegoti. Tačiau jei jie nueitų miegoti šiek tiek anksčiau, kai dar nesijaučia labai pavargę, tai galėtų skirti daugiau laiko glamonėms ir seksui.

 

  • Išmokti pasiruošti seksui. Vyrams seksas padeda nusiraminti ir sumažinti įtampą. Tačiau moterys gali jausti pernelyg įsitempusios, kad galėtų mylėtis. Todėl joms reikėtų išmokti atsipalaiduoti, kad vėl grįžtų aistra. Atsipalaiduoti gali padėti mankšta, grožio procedūros, šilta vonia ir t. t.

 

  • Nepersivalgyti prieš seksą, ypač vengti sunkiai virškinamo maisto. Po sočių pietų ar vakarienės organizmas eikvoja energiją virškinimui, todėl kitos funkcijos susilpnėja.

 

  • Vieną dieną per savaitę neužsiimti jokia namų ruoša, pamiršti pareigas ir tiesiog mėgautis buvimu drauge.

 

  • Prieš miegą skaityti erotines istorijas.

 

  • Įgyvendinti nors vieną seksualinę fantaziją. Tai tokia patirtis, kuri padeda sukurti ypatingą, atostogų nuotaiką ir sustiprinti ryšį.

 

  • Kartu pasižiūrėti juokingą komediją ar laidą. Juokas sutvirtina poras, padeda užglaistyti mažus nesutarimus.

 

  • Maloniai nustebinti partnerį: pasakyti komplimentą, padovanoti nedidelę dovanėlę.

 

  • Labiau nei įprastai rūpintis savimi: gražiai susišukuoti plaukus, apsirengti dailią suknelę, įsigyti idealiai tinkančius lūpų dažus ir pan.

 

  • Vieną dieną įprastus seksualinius santykius pakeisti oraliniu seksu. Daugeliui vyrų ir moterų oralinis seksas teikia didesnį malonumą negu kitos sekso pozos.

 

  • Su partneriu aptarti, kaip per dvi savaites pasikeitė seksualinis gyvenimas. Įvertinti pokyčius. Pagalvoti, ką būtų galima dar padaryti, kad būtumėte laimingesni.

 

  • Dvejų savaičių eksperimentą užbaigti „greituku“ iš ryto. Nesvarbu, ar toks seksas suteiks orgazmą, ar ne. Seksologų nuomone intymūs santykiai su mylimu žmogumi suartina bet kokiu atveju.

 

  • Pasveikinti vienas kitą, atlikus eksperimentą. Nors jis trunka tik dvi savaites, bet turi ilgalaikį poveikį poros santykiams. Beje, šį dvejų savaičių eksperimentą galima kartoti keletą kartų per metus.