Laikytis alinančių dietų dažniausiai būna neefektyvu ir nemadinga. Geriausia svorį mesti be dietų. Būdų, kaip tai padaryti yra begalė. Tereikia išsirinkti labiausiai tinkantį konkrečiai jums. Skirtingose pasaulio šalyse laikomasi skirtingų patarimų apie sveiką mitybą. Galbūt kai ką vertėtų pasiskolinti ir mums?

 

5 dietos, kurių žmonės laikosi skirtinguose kraštuose:

 

dietos

 

  • Brazilija: mitybos pagrindą sudaro pupos ir ryžiai. Pupos ir ryžiai – tradicinis garnyras šaliai beveik bet kurio braziliško patiekalo. Dieta, kurios pagrindą sudaro pupos ir ryžiai, nutukimo riziką sumažina iki 14 %. Augaliniai baltymai iš ankštinių daržovių padeda didinti raumenų masę ir net gali sumažinti potraukį cukrui ir saldumynams.

 

  • Lenkija: prioritetas skiriamas namuose ruoštam maistui. Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad tik 5 % lenkų valgo ne namie (palyginimui: net 37 % amerikiečių dažniausiai valgo viešojo maitinimo įstaigose). Maisto gaminimas namuose padeda ne tik sutaupyti pinigų, tačiau ir leidžia kontroliuoti, ką valgote – tai gali padėti ne tik numesti svorio be dietų, bet ir sutaupyti pinigų atostogoms ar kitam trokštamam pirkiniui. Ekspertai sako, kad žmonės, kurie reguliariai valgo restoranuose, dažniau yra nutukę arba turi antsvorio.

 

  • Indonezija: jeigu reikia mesti svorį, tą daryti reikia greitai. Šalyje, kurioje gyventojų daugumą sudaro musulmonai, badavimas arba pasninkas yra dažnai praktikuojamas. Tačiau ne visi tikintieji gali sau leisti visą dieną nieko nevalgyti ir būti gyvi vien optimizmu ir saulės šviesa. Dėl šios priežasties daugelis vietinių išsiverda ryžių vandenyje ir padalinę juos į daug nedidelių porcijų, valgo juos visą dieną. Tokios dietos, be abejo, nerekomenduojama laikytis labai ilgai. Tačiau iš jų galima pasimokyti disciplinos.

 

  • Vokietija: pusryčiauti. 75 % vokiečių neįsivaizduoja savo dienos pradžios be pusryčių. Pirmajam dienos valgymui jie paprastai renkasi grūdų dribsnius, visadalių miltų duonos gaminius arba košes. Tai užtikrina ne tik gerą energijos tiekimą pirmojoje dienos dalyje, bet ir padeda sureguliuoti savo mitybą ir yra vienas iš garantuotų būdų, kaip numesti svorio be dietų.

 

  • Nyderlandai: važiuoti dviračiu. Nyderlanduose gyvena 16,5 milijono žmonių ir apie 20 milijonų dviračių. Vidutiniškai olandas per metus nuvažiuoja apie 870 km ir sudegina apie 550 kcal per valandą. Nieko nuostabaus, kad net pamėgti greitojo maisto patiekalai jiems neina į kūną!