Kartais gerai atrodyti yra labai svarbu, o laiko ilgai laikytis dietos ir sportuoti nėra. Gyvenime pasitaiko situacijų, kai per dieną reikia numesti bent vieną kilogramą. Dažniausiai to prireikia sportininkams ir aktoriams prieš pasirodymą scenoje. Tačiau ir eiliniams žmonėms būna progų, kai norisi atrodyti ypatingai. Norint numesti kilogramą svorio organizmas neturėtų būti alinimas. Tai greitas svorio metimas nebadaujant ilgą laiką ir nedidinant įprasto fizinio krūvio.

 

dieta

Pirmas būdas, kaip per dieną numesti kilogramą (unikalus gėrimas ir lengvos vaisių, daržovių salotos). Per dieną, rytą, dieną ir vakarą, reikia gerti dietinio gėrimo, paruošto pagal ypatingą receptą: maždaug 240 ml natūralaus, lieso jogurto sumaišyti su šaukštu grikių miltų. Šis gėrimas atkuria virškinimo sistemos veiklą ir valo kraujagysles. Jis labai naudingas tiems, kurie trokšta sulieknėti be žalos sveikatai. Likusią dienos dalį alkį malšinti lengvomis vaisių ir daržovių salotomis (obuoliai ir kopūstai, sumaišyti su šlakeliu alyvuogių aliejaus). Ši dieta ne tik atjaunins ir padės išsivalyti organizmui nuo toksinų, bet ir padės akimirksniu numesti svorio. Vienos dienos dietos rekomenduojama laikytis ne ilgiau nei vieną dieną, kartą per 1 – 2 savaites, atsižvelgiant į gyvenimo būdą ir sveikatos būklę.

 

Antras būdas. Vakare, einant miegoti, prieš iškrovos dieną, išgerti 240 – 480 ml šilto filtruoto arba tirpsmo vandens su druska. Rytą paruošti 3 l mineralinio šarminio vandens (tik ne gazuoto). Tada tą vandenį padalinti į 5 – 7 porcijas, kurias reikės išgerti per dieną reguliariais laiko intervalais. Pirmą kartą laikantis šio detoksikacijos plano gali šiek tiek varginti galvos svaigimas, pykinimas, dirglumas. Nemalonių pojūčių atsikratyti padės gėrimas, paruoštas pagal šį receptą: 240 ml šilto, gryno vandens sumaišyti su šaukšteliu skysto medaus ir puse šaukštelio šviežiai spaustų citrinų sulčių. Tą pačią dieną pietums galima valgyti šviežių vaisių arba daržovių salotų su natūraliu jogurtu arba alyvuogių aliejumi. Per šią iškrovos dieną galima numesti nuo 1 iki 2 kilogramų.

 

Trečias būdas – agurkų iškrovos diena. Tai dar vienas veiksmingas būdas, kaip numesti kilogramą per dieną. Šią dieną leidžiama vartoti tik vieną produktą – šviežius agurkus. Per dieną reikėtų suvalgyti apie 2 kilogramus šių daržovių. Agurkus padalinti į 4 – 6 lygias porcijas ir valgyti reguliariais laiko intervalais. Druskos, pipirų ar kitų prieskonių nenaudoti. Visą dieną reikėtų gerti labai daug vandens, kad neištiktų dehidratacija. Vartoti kitus patiekalus ir produktus iškrovos dieną nerekomenduojama.

 

Ketvirtas būdas skirtas tiems, kuriems aukščiau išvardytos iškrovos dietos atrodo per daug sudėtingos, monotoniškos ar reikalaujančios pernelyg didelių valios pastangų.

 

Pusryčiams rekomenduojama suvalgyti pusę greipfruto arba 2 nedidelius obuolius (geriausia žaliuosius), vidutine tarka sutarkuotų virtų burokėlių, pagardintų puse šaukštelio alyvuogių aliejaus ir šaukšteliu šviežiai spaustų citrinų sulčių. Maistą užgerti šilta žaliąja arbata.

 

Pietūs: 240 ml šilto daržovių sultinio, ne daugiau nei 100 g garuose virtų daržovių, apie 240 ml natūralaus jogurto su smulkintais žalumynais (salierais, petražolėmis, krapais). Užgerti džiovintų erškėčių vaisių arbata. Erškėčių vaisių arbatos galima pasigaminti patiems namuose: kavamalėje sumalti džiovintus erškėčių vaisius. 2 šaukštelius maltų vaisių užpilti verdančiu vandeniu, uždengti ir palikti pritraukti 5 – 10 minučių, paskui gėrimą nukošti per marlę ir paskaninti medumi.

 

Vakarienė: porcija šviežių daržovių salotų ir virtos vištienos krūtinėlės (porcija neturėtų būti didesnė nei 150 g) arba porcija garuose virtos žuvies filė (naudoti neriebių jūrų žuvų filė). Gerti šiltos juodosios arbatos arba kakavos be cukraus.

 

Dar keletas trumpų patarimų, kaip po švenčių atgauti sveikatą ir figūrą:

 

  • Valgyti reguliariai (nustatytu laiku). Planuoti, ką ir kokiu metu reikės valgyti.
  • Pusryčiams rinktis avižų košę.
  • Valgyti maisto produktų, turtingų sveikais riebalais, kurių yra alyvuogėse, lašišose, graikiniuose riešutuose.
  • Medituoti. Meditacija padeda kontroliuoti stresą ir todėl išvengti emocinio persivalgymo.
  • Nevartoti kepto maisto. Sveikiau maistą virti, troškinti, virti garuose, kepti orkaitėje.
  • Nemaišyti alkio su troškuliu. Išalkus pirmiausia išgerti stiklinę vandens.
  • Vakarienę atiduoti priešui, o vietoj to aistringai pasimylėti. Seksas – tai fizinė veikla, kuri atitrauks dėmesį nuo maisto ir padės sudeginti daugiau per dieną suvartotų kalorijų.