Dailios kūno linijos ir jaunatviška išvaizda – vienas nuo kito neatsiejami dalykai, kuriems išsaugoti reikia daug laiko ir pastangų. Figūrą gražinti padeda reguliarus sportas, koreguojamieji masažai ir tinkama mityba. Skaisčią ir lygią odą padeda išlaikyti brangūs kremai ir kruopščiai atliekamos grožio procedūros bei kasdieniai ritualai. Viso kūno grožis priklauso nuo to, kaip gerai veikia vidaus organai (kraujagyslės ir kepenys). Pati gamta siūlo priemonių, kurios gali ne tik pagerinti savijautą, bet ir leis džiaugtis gražesne figūra bei kūno oda.

 

Graži figūra

Žmogaus organizmas veikia kaip laikrodis tam, kad išliktų sveikas, jaunatviškas ir gyvybingas. Iš gamtos gėrybių paruoštas gėrimas – eliksyras padės išsivalyti kraujagyslėms, kepenims, žarnynui, pašalins toksinus, sustiprins imuninę sistemą ir net veiks kaip profilaktinė priemonė, sauganti nuo peršalimo ir kitų infekcijų. Reikės: 2 šaukštų erškėčių vaisių, 2 šaukštų svogūnų lukštų ir 5 šaukštų kapotų, šviežių pušų spyglių. Užpilti litru vandens ir užvirti. Tada sumažinti ugnį ir dar pakaitinti 10 minučių. nukošti ir gerti po 50 – 100 ml du kartus per dieną 30 minučių prieš valgį. Po dvejų savaičių vartojimo padaryti pertrauką. Eliksyrą vartoti, pajutus silpnumą, nuovargį, energijos trūkumą.

 

Norintys turėti dailias kūno linijas ir skaisčią odą dažnai siurbčioja daug naudingų savybių turinčią žaliąją arbatą. Įrodyta, kad tie, kurie kiekvieną dieną išgeria 4 – 5 puodelius žaliosios arbatos ir atlieka 25 minučių mankštą, numeta maždaug 1 kg daugiau negu tie, kurie šio gėrimo, kilusio iš Tolimosios Azijos nevartoja. Arbatoje yra stiprų antioksidacinį poveikį turinčių katechinų, kurie spartina medžiagų apykaitą, padeda deginti riebalus ir greičiau numesti nereikalingą svorį.

 

Labai svarbu pakoreguoti mitybą. Ilgai trunkantį sotumo jausmą suteikia, bet nepasunkina skrandžio ir kitų virškinimo organų veiklos, maisto produktai, kurie sugeria vandenį lyg kempinė. Tai reiškia, kad reikia vartoti daugiau produktų, kurie turi tirpių skaidulų. Tai yra ispaninių šalavijų sėklos, avižiniai dribsniai, kriaušės, miežiai, briuseliniai kopūstai, įvairių rūšių pupelės, avinžirniai, apelsinai, agaras (augalinės kilmės želatina).

 

4 būdai, kaip po švenčių lengvai ir smagiai numesti papildomus kilogramus:

 

  • Tegul pirmasis pirkinys šiais metais būna žingsniamatis. Kodėl? Trumpai tariant, tai prietaisas, kuris padeda kelti motyvaciją. Statistinis asmuo nuėjęs 10000 žingsnelių gali sudeginti daugiau nei 400 kalorijų. Tai beveik tas pats, kad gabalėlis kalėdinio pyrago su kremu. Tie, kurie ilgas valandas namuose ir darbe sėdi, dažnai nė neįsivaizduoja, kiek mažai kasdien jie nueina žingsnių. Kai kurie biurų darbuotojai – mažiau nei 3000 žingsnių per dieną. Žingsniamatis parodys, kiek žingsnių nueina konkretus žmogus ir paskatins, motyvuos judėti daugiau.
  • Naujųjų metų naktį daugelis žmonių sutinka ten, kur galima smagiai pašokti. Energingas šokis gali sudeginti iki 450 kalorijų. Todėl šio užsiėmimo reikėtų nepamiršti ir pasibaigus šventėms. Šokti galima namuose, naktiniuose klubuose, lankyti privačias šokių pamokas. Tačiau norint numesti svorio, šokant galima gurkšnoti tik vandenį arba kitus nekaloringus gėrimus.
  • Eiti apsipirkinėti pėsčiomis. Pirkinių krepšių nešiojimas bus lyg treniruotė, kuri sudegins nereikalingas kalorijas ir taip padės greičiau numesti svorio. Sakoma, kad porą valandų pasivaikščiojus su pirkiniais rankose galima sudeginti tiek kalorijų, kiek gaunama iš dviejų gabalėlių pyrago. Vieną valandą – išeikvojama apie 180 kalorijų.
  • Žaisti kartu su vaikais – taip pat vienas iš lengvų būdų, kaip išnaudoti kalorijas ir pagreitinti medžiagų apykaitą. Kaip senoliai pasakytų: bus nušauti du zuikiai vienu metu, – ir vaikas bus patenkintas, kad turi su kuo žaisti, ir nereikalingi kilogramai tirps. Valanda aktyvios veiklos su vaiku gali sudeginti nuo 120 kalorijų.