Beveik visos moterys jį turi, tik kai kurioms jis beveik nepasireiškia, kitoms gana stipriai pažeidžia odą, nepriklausomai nuo jų kūno sudėjimo. Daug kas labai priklauso nuo genetikos. Celiulitas – tai riebalų sankaupos po oda. Moterys turi didesnę riziką turėti celiulitą, nes moteriški hormonai (estrogenai) skatina organizmą gaminti didesnes riebalų ląsteles, todėl „apelsino žievelė“ tampa labiau matoma. Celiulito visiškai atsikratyti neįmanoma, tačiau galima padaryti taip, kad jis būtų beveik nepastebimas.

 

7 efektyviausi būdai, kaip atsikratyti celiulito:

 

"celiulitas"

  • Efektyviausiai riebalus tirpdo kardio treniruotės. Celiulitas – tai tam tikros rūšies riebalai ir vienas iš geriausiai laiko patikrintų būdų, kaip jo atsikratyti, yra riebalus deginantis sportas. Intensyvios kardio treniruotės (bėgimas, važiavimas dviračiu, kopimas į kalnus ar kardio treniruotės sporto klube). Tačiau savo kūno galimybes reikėtų vertinti realiai. Sumažinti kūno riebalų kiekį ir pamatyti teigiamus odos pokyčius gali prireikti kelių mėnesių.

 

  • Tonizuoti raumenis. Sumažinus riebalų kiekį organizme, reikia atstatyti raumenų (dvigalvio šlaunies ir sėdmes raumenų) tonusą, kad jie sustiprėtų. Raumenų tonusą padeda atkurti joga, pilatesas, kalanetika. 30 minučių mankštos pratimai, atliekami kasdien, jau netrukus leis džiaugtis dailesnėmis kojų, šlaunų, sėdmenų ir pilvo linijomis.

 

  • Odos šveitimas ir masažas. Odos šveitimas su sausu šepečiu šiurkščiais šereliais arba masažas padeda suaktyvinti limfos apykaitą ir pagreitinti toksinų pasišalinimą iš organizmo. Masažuoti reikėtų sukamaisiais judesiais šlaunis, sėdmenis ir kitas celiulito pažeistas vietas. Geriausia pradėti nuo minutės tokio masažo, kurį palaipsniui ilginti iki kelių minučių. Oda pamažu prisitaikys ir nebebus tokia jautri kaip pirmaisiais kartais.

 

  • Valgyti tinkamą maistą. Sveikos mitybos taisyklių laikymasis padeda išlaikyti normalų svorį. Kuo mažiau riebalų kūne, tuo mažiau celiulito. Reikėtų laikytis tokio mitybos plano, kurio pagrindą sudarytų vaisiai, daržovės, liesi baltymai, sveikieji riebalai ir visadaliai grūdai.

 

  • Gerti pakankamai vandens. Oda bus lygesnė, jei organizmui netrūks vandens. Todėl reikėtų dažniau prisiminti išgerti stiklinę gryno vandens. Organizmo drėkinimas iš vidaus pagerina odos tekstūrą ir padeda lengviau pašalinti skysčių perteklių, kuris, vartojant per mažai vandens, gali užsilaikyti kūne.

 

  • Kiekvieną naktį pakankamai miegoti. Geras nakties poilsis teigiamai veikia širdį, stiprina imuninę sistemą, apsaugo nuo ligų, sumažina aukštą kraujo spaudimą ir net padeda numesti svorio. Ir tai dar ne viskas – reguliarus, kokybiškas miegas gali padėti atsikratyti celiulito. 7 – 8 valandos miego kiekvieną naktį turėtų būti šventas ir nediskutuotinas dalykas.

 

  • Išmokti mylėti savo kūną tokį, koks jis yra! Net ir rūpinantis savimi, valgant sveiką maistą, sportuojant ir skiriant pakankamai laiko poilsiui, celiulitas gali niekur nedingti. Geriausia, ką tada galite padaryti – tiesiog pamilti savo kūną tokį, koks jis yra! Reikėtų pasistengti atsikratyti įkyrių minčių apie savo išvaizdą, per daug savęs nekritikuoti ir nesmerkti už netobulumus. Labiau pasitikėkite savimi, renkitės tai, kas jums patinka ir džiaukitės gyvenimu. 80 % moterų turi celiulitą, todėl visada galite prisiminti, kad tokia esate neviena!