Šiais metais Naujuosius metus sutikome gal ir kitaip, bet vienas dalykas išlieka tas pats: po jų pradedame galvoti naujus tikslus naujiems metams, tikėdamiesi, kad visus juos pavyks įgyvendinti. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad šių metų tikslai neturėtų būti identiški praeitų. Šių metų tikslas turėtų būti gyventi laisviau, kūrybiškiau, puoselėti ryšį su tais, kuriuos mylite ir rūpintis aplinka.

 

tikslai

18 Naujųjų metų tikslų 2021-iesiems:

 

  • Parašyti laišką ant popieriaus. Praėję metai parodė, kaip visiems svarbu išlaikyti ryšį su artimaisiais, bendrauti žinutėmis ir e. laiškais. Šiais metais galima žengti dar vieną žingsnį: parašyti laišką ant popieriaus ir nusiųsti jį tradiciniu paštu. Galima net pabandyti susirasti naują susirašinėjimo draugą.

 

  • Gerti daugiau vandens. Dauguma žmonių kasdien neišgeria pakankamai vandens. Iš pradžių galima išsikelti nedidelį tikslą: išgerti 1 – 2 stiklines vandens per dieną ir tą kiekį palaipsniui didinti arba pakeisti vieną gėrimą, pavyzdžiui, antrą puodelį kavos, stikline gryno vandens ir taip pamažu prisipratinti vartoti daugiau vandens.

 

  • Kiekvieną mėnesį išbandyti kažką naujo. Naujametis tikslas nebūtinai turi būti susijęs tik su vienu dalyku. Gyvenimas tampa įdomesnis, kai yra įvairovė. Todėl galima išsikelti tikslą per mėnesį išbandyti vieną naują restoraną, receptą, ingredientą, naują maršrutą į darbą ar šukuoseną.

 

  • Stiprinti tikėjimą. Atitinkamoje literatūroje galima paieškoti eilučių, kuriose kalbama apie meilę, ramybę, tikėjimą ir kitus jus dominančius dalykus. Pabandyti tas eilutes įsiminti ir priminti sau, kai ateina sunkūs laikai.

 

  • Gyventi paprasčiau. Nereikia savo gyvenimo apsunkinti visose srityse. Kai kuriose viskas turėtų būti kuo įmanoma paprasčiau. Pavyzdžiui, galima nuspręsti, ką konkretaus valgysite kiekvieną trečiadienį (tarkime, užsisakysite picą), ką dėvsite kiekvieną penktadienį (tarkime, juodai) ir pan.

 

  • Remti vietinius restoranus. Po ypatingai sunkių praėjusių metų viešojo maitinimo įstaigoms, šiais metais galima išsikelti tikslą kiek dažniau nei įprastai užsisakyti maisto iš vietinių restoranų. Skirti tam tikrą biudžeto dalį apsilankymui tokiose vietose kartą per vieną ar dvi savaites.

 

  • Susidaryti mėnesio dainų grojaraštį. Muzikos klausymosi programėlėse galima išsisaugoti mėgstamas dainas ir taip sudaryti mėnesio mėgstamiausių dainų grojaraštį. Toks ekletiškas dainų rinkinys visada praskaidrins nuotaiką, o metų gale sukels malonių atsiminimų apie praėjusius metus.

 

  • Grąžinti skolas. Pagalvokite, kaip galite susitaupyti pinigų, kad iki šių metų galo galėtumėte grąžinti visas arba bent didelę dalį skolų. Galbūt galima atidėti kiekvieną mėnesį tam tikrą sumą į taupyklę, rečiau užsisakyti maisto į namus ir dažniau gaminti namuose ar pan.

 

  • Kasdien nueiti 2 km. Judėjimas lygu gera sveikata, todėl ir šiais metais reikėtų nepamiršti kasdienių pasivaikščiojimų svarbos. Iš pradžių nueinami atstumai gali būti nedideli, po to juos galima pradėti pamažu ilginti.

 

  • Rūšiuoti skalbinius. Išsikelti tikslą ne mesti visus nešvarius skalbinius į vieną krūvą, o iš karto juos rūšiuoti į atskiras krūvas, atskirti spalvotus nuo nespalvotų, rūšiuoti pagal audinius ir pan. Tada, atėjus skalbimo laikui, tereikės sudėti atitinkamą skalbinių krūvelę į skalbyklę ir nereikės vargti dar ir papildomai rūšiuojant skalbinius.

 

  • Pradėti rašyti dienoraštį. Dienos įrašas dienoraštyje gali būti vos kelių sakinių. Prieš miegą verta užrašyti kelis prisiminimus apie praėjusią dieną ir pagalvoti apie laukiančią naują. Dienoraščio rašymas padeda fiksuoti atsiminimus, išmokti išreikšti savo emocijas ir suteikia daugiau pasitenkinimo savo gyvenimu.

 

  • Atsikratyti nereikalingų daiktų. Nereikalingus daiktus parduoti arba atiduoti perdirbimui. Prisijaukinti minimalizmą savo spintoje ir gyvenamojoje erdvėje.

 

  • Pradėti planuoti dienos valgiaraštį. Pradėti reguliariai valgyti sveikus ir subalansuotus pusryčius, pietus ir vakarienę. Nusipirkti reikalingų produktų ir maisto gaminimo įrankių bei indų.

 

  • Nusiųsti gimtadienio atvirukus. Juos galima ne tik patiems užrašyti, bet ir patiems pasigaminti. Tokie atrodys daug asmeniškesni ir mielesni.

 

  • Atsispausdinti keletą nuotraukų ir pakabinti ant sienos. Jie primins mielas akimirkas kiekvieną kartą, kai pažvelgsite į sieną.

 

  • Saugiai keliauti. Atrasti naujus parkus, paminklus, istorines vietas. Keliaujant automobiliu galima grožėtis besikeičiančiais gamtos peizažais, atrasti naujas virtuves ir susipažinti su kitais žmonėmis.

 

  • Palaikyti ryšį su artimaisiais. Nepamiršti susiskambinti su artimaisiais telefonu, bendrauti per internetines programėles su vaizdu. Apie save priminti nusiunčiant jiems mėgstamos dainos nuorodą ir pan. Ir toliau vakarieniauti su artimaisiais, su kuriais šiuo metu negalite būti kartu, virtualiu būdu.

 

  • Susirasti naują hobį. Tai gali būti kambarinių augalų priežiūra, prieskoninių augalų virtuvėje auginimas,  mezgimas, siuvinėjimas ir kiti rankdarbiai.