Galbūt atrodo, kad vasara ne taip ir seniai praėjo, bet su vasariška šiluma jau tenka atsisveikinti. Ruduo atėjo su lietumis, vėju ir šaltuku. Šiuo metu ir visą žiemą labai svarbu būti šiltai. Tuomet praverčia kai kurie dalykai, kurie veikia lyg šildantis kokonas.

 

susildantys

12 dalykų, kurie sušildo:

 

  • Šilti gėrimai. Vienas blogiausias dalykų, kurie nutinka, atvėsus orams, yra tas, kad karšti gėrimai (kava ar arbata) atvėsta greičiau. Laimei, egzistuoja toks dalykas kaip puodelių šildytuvai.

 

  • Daug drabužių sluoksnių. Vienas paprasčiausių būdų nesušalti – tai apsrengti daug drabužių sluoksnių. Užuot nuolat didinę termostato šildymo galingumą, galima tiesiog apsirengti dar vieną mėgztinį ar marškinius. Rekomenduojama rinktis drabužius iš gerai šilumą sulaikančių audinių – fliso ir vilnos.

 

  • Dažniau gaminti orkaitėje. Įjungta orkaitė veikia kaip papildomas radiatorius virtuvėje ir aplinkiniuose kambariuose. Štai kodėl prasminga ją naudoti dažniau būtent šaltymečiu. Be to, kad pašildys namus, dar ir iškeps skanių patiekalų, kurių prisivalgius apims dar didesnis šilumos pojūtis.

 

  • Įsigyti šiltą skarą. Jos minkštos, lengvos ir nepaprastai gerai sulaiko šilumą. Jas galima naudoti tiek viduje, tiek lauke. Jų būna įvairių stilių ir spalvų, todėl, dėvint skarą ar šalį galima išlikti net ir stilingiems.

 

  • Gaminti šildančius patiekalus. Tikriausiai pastebėjote, kad šiltuoju metų laiku labiau norėsi vienokiu, o šaltuoju – kitokių patiekalų. Taip mūsų organizmas pasako, ko jam reikia, kad sušiltų. Tad, kai orai atvėsta ir šildymas dar neįjungtas, dažniau virkite sriubas, aštrius troškinius, o ne pjaustykite lengvas ir vasariškas salotas.

 

  • Gerti daug karštų gėrimų. Be to, kad reikia šaltymečiu valgyti šildantį maistą, dar reikia ir gerti daug karštų gėrimų. Galima rinktis savo nuožiūra, ką gerti: arbatą, kavą ar kakavą – visi šie gėrimai tinka, kai už lango paspaudžia šaltukas.

 

  • Šildyklės. Mikrobangų krosnelėje pašildomos šildyklės dažnai būna pripildytos džiovintų sėlenų ar pupelių, todėl itin tinka, kai reikia sušilti greitai. Šildyklę galima uždėti ant pėdų ar rankų, kai jos atrodo nuo šalčio sustingusio.

 

  • Šiatsu masažuokliai. Norite sušilti ir pasilepinti raminančiu masažu vienu metu? Tuomet jums pravers šiatsu masažuoklis, kuri ir sušildys, ir pamasažuos, neišeinant iš namų.

 

  • Daryti mankštą. Teigiama, kad sportuoti vėsioje aplinkoje yra sveikatai naudingiau negu sportuoti karštyje. Internete galima rasti daugybę mankštos instrukcijų ar vaizdo pamokėlių. Verta investuoti į reikalingą sporto įrangą arba tiesiog įsigyti jogos kilimėlį ir padaryti keletą tempimo pratimų. Sportuojant kūnas sušyla ir prakaituoja, todėl atrodo, kad namuose yra daug šilčiau negu yra iš tikrųjų.

 

  • Megztos pėdkelnės. Šaltomis rudens ar žiemos dienomis moterys turėtų mūvėti šiltas megztas pėdkelnes su sijonais ir suknelėmis. Tokias pėdkelnes galima mūvėti net po kelnėmis ar džinsais, kai reikia šiek tiek daugiau šilumos nei paprastai.

 

  • Apsikabinti naminį gyvūnėlį. Kailiniuoti naminiai žvėreliai gali puikiai sušildyti šaltą rudens ar žiemos dieną! Tad nevarykite jų į šalį, o jaukiai įsitaisykite ant sofos ar fotelio kartu ir netrukus pajusite, kad susiglaudus sėdėti šilčiau!

 

  • Palikti praviras vonios kambario duris. Po dušo ar maudynių vonioje nereikėtų iš karto įjungti ventiliatoriaus ar atidaryti lango, kad išsivėdintų patalpą, bet atidaryti vonios kambario duris ir leisti karštiems garams pasklisti po kambarius. Tai padės bent laikinai sušildyti patalpas.