Skaitmeninė komunikacija su trenksmu įsiveržė ir į verslo kasdienybę, ir į asmeninius gyvenimus. Šiandien virtuali bendruomenė dažniau pasirenkama nei „gyvas“ bendravimas. Ypač didelę įtaką šiems pokyčiams padarė Covid-19 pandemijos aplinka.

 

APG Media_1

Įsisavinant naujus bendravimo būdus su aplinka ir verslo klientais, kyla ne vienas klausimas. Koks turinys yra patraukliausias virtualiai bendruomenei? Kaip istorijos pasiekia skaitytojus visame pasaulyje? Kokį skaitmeninės komunikacijos pradžiamokslį turėtume išmokti, kad socialiniuose tinkluose jaustumėmės „kaip žuvis vandenyje“? Tai tik keli klausimai, į kuriuos rasti tinkamus atsakymus, gali padėti Socialinių mokslų kolegija (SMK), įsikūrusi Klaipėdoje, kurioje galima pasirinkti skaitmeninės komunikacijos studijų programą.

 

„Daugelis mūsų kolegijos dėstytojų yra praktikai. Jie arba turi savo verslus, arba aktyviai dirba rinkoje. Todėl studentams jų perduodama patirtis yra neįkainojama“, – sako dr. Andželika Bylaitė, SMK Klaipėdos filialo studijų programos vadovė.

 

Socialinių mokslų kolegija itin patraukti jaunajai kartai, nes jau pirmaisiais studijų metais studentai turi daug praktinių pratybų kolegijoje, vėliau verslo įmonėse ir, dar nebaigę studijų, jau yra „pasimatavę“ skaitmeninio komunikacijos specialisto profesiją.

 

„Skaitmeninis komunikavimas yra labai glaudžiai susijęs su socialiniais tinklais. Todėl jaunas žmogus, kuriam puikiai sekasi komunikuoti socialiniuose tinkluose, gali ateityje savo pomėgį paversti savo profesija ir tapti ne tik šiai dienai taip madingu įtakotoju, bet ir puikiu specialistu“, – patirtimi dalinasi Simas Baziliauskas, SMK skaitmeninės komunikacijos dėstytojas.

 

SMK baigusių studentų ateitis dažniausiai susiklosto palankiai – didžioji jų dalis įsidarbina pagal įgytą specialybę dar studijuodami. O kaip iš arti atrodo skaitmeninės komunikacijos darbo vieta keliaujame pasižiūrėti į UAB „APG Media“, kuri „pagavo skaitmeninės komunikacijos paukštę už uodegos“ ir, įsikūrusi vos prieš ketverius metus, jau gali didžiuotis ne vienu apdovanojimu. „APG Media“ direktorius Aurimas Paulius Girčys pabrėžia, kad jų įmonės tikslai

 

yra labai konkretūs ir pamatuojami. „Mūsų pagrindinis uždavinys – padėti klientams parduoti internete daugiau. Didžioji dalis mūsų klientų – internetinės parduotuvės, kurių tikslas – verslo plėtra ir kylantys pardavimai“, – sako Aurimas.

 

„APG Media“ veikla šiandien stovi ant trijų pagrindinių polių: Google sprendimų (paieška, reklaminių skydelių reklama), Facebook pasaulio, SEO sprendimų (interneto svetainių paieška per Google programą). Šiandien įmonėje dirba net 20 žmonių. “APG Media”, žinoma, laukia rinkodaros specialistų, bet ne mažesnę svarbą teikia būsimo darbuotojo asmeninėms savybėms. „Žmogus turi būti malonus, draugiškas, atviras, mėgstamas kitų ir pats turintis pomėgi. Tik toks žmogus gali būti žingeidus, besimokantis ir judantis į priekį“, – gero darbuotojo savybes vardina Aurimas Paulius Girčys.

 

Kokius darbus kasdien nudirba skaitmeninės komunikacijos specialistai ir kaip atrodo jų darbo savaitė žiūrėkite laidoje „Renkuosi studijuoti“ trečiadienį 12.30 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.

   

Laidos rengėjų nuotr.