Vasarą tarsi prasideda kitas gyvenimas. Todėl ją praleisti reikia taip, kad prisiminimai šildytų ilgais rudens ir žiemos vakarais. Vasarą reikia nugyventi taip, kad atmintyje išliktų daugybė malonių prisiminimų. Tikriausiai nerastume nei vienos dailiosios lyties atstovės, kuri nenorėtų, kad ją nulydėtų susižavėjusių gerbėjų žvilgsniai. Tai iš tikrųjų gali tapti realybe, laikantis grožio plano iki vasaros.

 

Geri patarimai, kaip pasiruošti vasarai:

 

"vasara"

  • Keisti požiūrį. Geri ketinimai dar nieko nereiškia. Norint, kad kūnas būtų gražus, reikia laikytis mitybos ir sporto plano. Asmeniniai treneriai gali padėti sudaryti dietos ir sporto planą pagal žmogaus fizinį pasirengimą ir sveikatos būklę. Labai svarbu neprarasti motyvacijos: išsikelti realius tikslus, kuriuos iš tikrųjų būtų galima įvykdyti per tam tikrą laikotarpį.

 

  • Daugiau judėti. Jokios stebuklingos priemonės, kaip turėti svajonių kūną, nėra. Norint pagražinti kūno formas, reikia būti aktyviems. Sportas padeda išryškinti kūno linijas, pagreitinti medžiagų apykaitą ir sudeginti daugiau kalorijų. Rekomenduojama bėgioti, daryti atsispaudimus, pritūpimus, atsilenkimus ir kitus pratimus.

 

  • Sveikai maitintis. Ir vėl nieko įmantraus ir stebuklingo. Norint, kad kūno linijos džiugintų, reikia galvoti apie tai, ką dedate į burną. Mitybos pagrindą turėtų sudaryti daržovės, salotos, liesi baltymai, maistingi, bet sveiki užkandžiai. Taip maitintis rekomenduojama visada – ir eilinę, ir šventinę dieną.

 

  • Dažniau gaminti namuose. Pasirinkti teisingai lengviau, kai tiksliai žinote, ką vartojate ir patys galite kontroliuoti patiekalų sudedamąsias dalis. 2014 metais Amerikos vėžio draugija nustatė, kad namuose ruoštame maiste gali būti net iki 200 kalorijų mažiau negu pirktame išsinešimui arba restoranuose. Todėl rekomenduojama pradėti ruošti namie pietus ir priešpiečius, jei norite vasarą pasitikti su lieknesne talija. Be to, maisto gaminimas namuose gali sutaupyti papildomų pinigų atostogoms.

 

  • Gerti daugiau vandens. Skystos kalorijos yra dar pavojingesnės figūrai nei tos, kurių gauname su maistu. Vienintelė išimtis – paprastas, grynas vanduo. Juo reikėtų keisti visus gaiviuosius gėrimus, sultis, alkoholį. Mitybos specialistai per dieną rekomenduojama išgerti iki 2 l vandens, nors individualus skysčių suvartojimas gali šiek tiek skirtis.

 

  • Suteikti odai sveiko švytėjimo. Reguliarus odos šveitimas turėtų būti privaloma grožio procedūra bet kokiu sezonu, o ypač vasarą, kai norisi parodyti daugiau nuogo kūno. Šveitimas rekomenduojamas visiems odos tipams, išskyrus jautriai. Reguliariai šveičiama oda atrodo lygesnė, sveikesnė, jaunatviškesnė ir labiau švytinti. Svarbu atsiminti, kad šveisti reikėtų švelniai, naudojant specialias priemones ir šepečius arba kempines.

 

  • Pašalinti nepageidaujamus kūno plaukelius. Po depiliacijos vašku ar kitomis priemonėmis rekomenduojama vengti saulės 48 valandas. Plaukų svogūnėliai po plaukų pašalinimo yra labiau pažeidžiamesni, todėl jautresni įvairiems aplinkos faktoriams. Po depiliacijos rekomenduojama naudoti raminančias odą priemones.

 

  • Ultravioletinių spindulių žalą mažinti tam tikrais maisto produktais. Jokie maisto produktai nepakeis išoriškai naudojamų priemonių nuo saulės. Tačiau pasiruošti saulėtajam periodui, pagražinti odą ir apsaugoti nuo ultravioletinių spindulių iš vidaus gali tam tikras maistas. Daug laiko praleidžiant lauke, reikėtų valgyti daugiau virtų pomidorų. Apvirtuose pomidoruose gausu likopeno – antioksidanto, kuris gali sumažinti ultravioletinių spindulių žalą, paraudimą, patinimą ir bėrimą.

 

  • Gydyti odos bėrimus. Kai lauke karšta, nesinori odos maskuoti įvairiomis kosmetinėmis priemonėmis, o išbertą kūną slėpti po daugybe drabužių sluoksnių. Bėrimų gali padėti atsikratyti tinkamų odos priežiūrų naudojimas, reguliarus odos šveitimas. Priemonės, kurių sudėtyje yra salicilo rūgšties, padeda pašalinti mirusias ląsteles, o priemonės, kurių sudėtyje yra benzoilo peroksido, naikina bakterijas, sukeliančias aknę. Jautrios odos savininkai gali išbandyti spuogų gydymą mėlyną šviesą skleidžiančiu lazeriu, kuris naikina aknės bakterijas.

 

  • Panaikinti celiulitą. Geros žinios yra tai, kad jau yra priemonių, kurios gali išlyginti odos nelygumus ir duobutes nuo celiulito. Blogos žinios yra tai, kad rezultatas būna tik laikinas. Kosmetinių priemonių ir procedūrų poveikis, kaip ir viskas gyvenime, yra trumpalaikis. Tačiau vis tiek verta rūpintis savo oda, ypač prieš ypatingas progas arba apsilankymą paplūdimiuose. Tokį efektą padeda sukurti priemonės, kuriose yra kofeino arba teofilino. Tačiau svarbiau nei priemonės yra tai, kaip jos tepamos ir masažas. Geriausių rezultatų galima pasiekti tik reguliariai sportuojant ir atliekant masažus. Celiulitą šiek tiek paslepia dirbtinis įdegis. Todėl prieš trumpų sijonų ir maudymosi kostiumėlių sezoną galima naudoti įdegio efektą suteikiančias priemones. Pagal naujausias technologijas kuriami savaiminio įdegio kremai neturi tokio nemalonaus ir ilgai išliekančio kvapo kaip anksčiau, pasidengia tolygiau.

 

  • Palepinti pėdas. Visą rudenį, žiemą ir pavasarį pėdos laikomos sandarioje avalynėje, dėlto, atėjus basučių sezonui, jų būklė gali nedžiuginti. Prieš vasarą rekomenduojama atlikti profesionalų pedikiūrą grožio salone. Jei nenorite išlaidauti, panašią procedūrą galima atlikti ir namie. Suragėjusią pėdų odą galima suminkštinti vakare, prieš miegą, pėdas ištepus storu kremo sluoksniu ir po to apsimovus medvilnines kojines. Rytą kremo perteklių nuplauti. Procedūrą kartoti kasdien, kol pėdų būklė pagerės, o vėliau – kartą per savaitę. Tai padės išlaikyti švelnias ir minkštas pėdas. Kai pėdos bus gražios, galima nagus nusilakuoti mėgstama spalva.