Atpalaiduojantį masažą išmokti daryti nėra labai sudėtinga. Reikia tik atkreipti į keletą pagrindinių dalykų. Visų pirma patalpoje, kurioje bus atliekamas masažas, turi būti optimali temperatūra. Kambaryje negali būti nei per šilta, nei per šalta. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad kūnas atvėsta masažo metu. Geriausia masažą daryti ant kieto paviršiaus, daugiausiai dėmesio skiriant kaklo, pečių ir nugaros sritims.

 

masazas

Geri patarimai, kaip daryti masažą:

 

  • Masažą galima atlikti tik rankomis, bet galima papildomai naudoti ir įvairius aliejus bei jų mišinius. Daugumą žmonių maloniai nuteikia saldžiai kvepiantys masažo aliejai su šokoladu arba medumi. Aromatiniai masažai padeda dar labiau atpalaiduoti kūną negu tie masažai, kuriuos atliekant nenaudojami jokie aliejai.

 

  • Masažuotojas turėtų patarti masažuojam asmeniui sesijos metu stengtis kvėpuoti giliai. Tai irgi padės labiau atpalaiduoti sustingusius raumenis ir leis labiau mėgautis gydančiu masažo poveikiu.

 

  • Masažą rekomenduojama pradėti nuo lengvų masažuojančių judesių. Nuo pečių juostos reikia pamažu pareiti prie juosmens ir nugaros. Judesiai pečių srityse neturėtų būti per daug intensyvūs, bet dar ganėtinai švelnūs.

 

  • Masažuoti kūną visu delnu. Pamažu galima pradėti masažuoti stipriau, intensyviau.

 

  • Rekomenduojama ypatingą dėmesį skirti pečių sričiai, ypač, jei žmogus visą dieną dirba sėdimą darbą ir neaktyviai leidžia laisvalaikį. Tiesiog šiai sričiai masažuoti reikėtų skirti kiek daugiau laiko. Galima taikyti akupresūros metodus – švelniai spausti tam tikrus kūno taškus.

 

  • Stuburo masažuoti negalima bet kokiu atveju. Masažuodami šioje srityje tiesiog rankomis braukite išilgai ilgųjų nugaros raumenų pluoštų.

 

  • Visų rūšių kojų masažas prasideda nuo apšildančių, braukiamųjų judesių per kūną. Jeigu yra probleminių vietų, kuriose yra lokalizuotas skausmas, jas ir reikėtų pirmiausiai masažuoti, spaudžiant jas pakaitomis pirštų pagalvėlėmis (pirmiausiai vieną blauzdą, po to – kitą).

 

  • Pagrindiniai reikalavimai veido masažui yra tokie: raumenys, su kuriais dirbama, turi būti maksimaliai atsipalaidavę; masažas atliekamas sklandžiai, ritmiškai, lėtai ir neskausmingai, masažuoti reikia raumenų skaidulų kryptimis, trinant odą ją reikia švelniai suspausti ir prispausti prie veido kaulų.

 

  • Masažą užbaigti galima lengvu plekšnojimu arba braukiamaisiais judesiais su pirštų pagalvėlėmis nuo apačios į viršų. Tokie judesiai nuramins ir dar labiau atpalaiduos odą po masažo.

 

  • Po masažo rekomenduojama išmasažuotam asmeniui duoti išgerti puodelį žolelių arbatos, nes per masažą netenkama daug skysčių, net kyla dehidratacijos pavojus. Vanduo ir kiti skysčiai taip pat padės išplauti toksinus, išjudintus masažo metu, iš organizmo. Po masažo reikėtų tik vengti gėrimų su kofeinu. Labiausiai tinka įvairios žolelių arbatos. Jos ne tik padeda atkurti normalų skysčių balansą organizme, bet ir padeda dar labiau atsipalaiduoti.

 

  • Galiausiai labai svarbu masažais pasilepinti reguliariai. Tai geros savijautos, sveikatos ir grožio paslaptis. Reguliariai besimasažuojantys asmenys net atrodo jaunesni, nei yra iš tikrųjų.