Vasarą dėl karščio mūsų pėdos patiria dvigubą apkrovą. Ir jei žiemą su kojų patinimu nesusiduriama, vasarą – tai yra dažnas reiškinys. Taip pat dažniau šiltuoju metų laiku vargina sausa oda, įtrūkimai kulnuose, jau nekalbant apie kojų nuovargį ir sunkumą kojose. Tačiau viso to galima išvengti, laikantis elementarių taisyklių. Jei pavyks jų laikytis, vaikščiojimas vasarą vėl atrodys lengvas ir nerūpestingas, o pėdos vertas vyro bučinių!

 

pedos

8 pėdų priežiūros vasarą taisyklės:

 

  • Kasdienės pėdų vonelės su jūros druska. Vienkartinių pėdų vonelių nauda gali atrodyti menkavertė ir nereikšminga. Tačiau, jeigu bus atliekamas 30 pėdų vonelių kursas, poveikis bus visai kitas. Patariama kiekvieną dieną vandens temperatūrą mažinti vienu laipsniu, o kas penkias dienas pėdų mirkymą pailginti viena minute. Pradėti kursą nuo 37° ir palaipsniui mažinti iki 7° (tokioms vonelėms prireiks vandeniui atsparaus termometro, o procedūros pabaigoje – ledo). Pirmąkart procedūros trukmė turėtų būti 10 min. Paskutinė – 16 min. Po procedūros pėdas ištepti drėkinamuoju kremu, kurio pagrindą sudaro šlapalas ir hialurono rūgštis.

 

  • Pėdų vonelės su terpentinu. Šios kojų vonelės suaktyvina kraujotaką ir padeda organizmui atsikratyti toksinų. Veiksmingiausia procedūra yra ta, kai į vandenį įmerkiamos visos kojos, bet galima mirkyti ir tik pėdos. To pakaks, kad pavargusios kojos atgautų jėgas ir lengvumo pojūtį. Tokioms vonelėms reikės 10 litrų 37° vandens ir 1,5 ml geltonos ir baltos terpentino emulsijos. Procedūros trukmė – 10 – 15 min. Po procedūros pėdų neplauti ir netepti jokių papildomų priemonių. Tiesiog sausai nusišluostyti kojas ir užsimauti kojines. Procedūrą atlikti prieš miegą.

 

  • Šimto žingsnių pratimas. Norint, kad kojos būtų lengvos visą dieną ir sustiprėtų imuninė sistema, rekomenduojama kasdien atlikti vieną pratimą. Vonioje patiesti neslidų masažinį kilimėlį. Prileisti į vonią tiek vandens, kad apsemtų pėdas. Tada atsistoti ant kilimėlio ir eiti, skaičiuojant mintyse, 100 žingsnių. Vanduo turi būti kuo šaltesnis! Pirmosiomis dienomis galima padaryti 10 – 20 žingsnių, kol įprasite prie ledinių vonelių, bet po kelių dienų jau reikėtų padaryti 100 žingsnių. Po to sausai nusišluostyti kojas ir apsimauti kojines. Po šio pratimo atsiras daugiau energijos ir lengvumo pojūtis kojose.

 

  • Limfodrenažo seansai. Vasarą, kai kojos tinsta, presoterapijos seansai gali būti nepakeičiami. Procedūra labai maloni, galima atsipalaiduoti ir net nusnūsti. Presoterapijos esmė yra ta, kad atliekant skirtingo stiprumo paspaudimus, suaktyvinamas limfinės sistemos darbas. Dėl padidėjusio limfos tekėjimo, iš organizmo pasišalina skysčių perteklius ir viskas, kas nereikalinga. Ši procedūra ypač rekomenduojama kenčiantiems nuo venų varikozės.

 

  • Priemonių su kaštono ekstraktu naudojimas. Vaistinėse galima įsigyti išoriškai naudojamų priemonių su kaštono ekstraktu kojų patinimui ir nuovargiui mažinti. Taip pat galima rasti ir į vidų vartojamų maisto papildų su kaštonų ekstraktų, kurie suteikia palengvėjimą kojoms iš vidaus.

 

  • Kojų masažas. Verta pabandyti masažuoti kojas kiekvieną dieną savarankiškai, paprašyti vyro ar masažų salone. Procedūra suteikia palengvėjimą kojose ir tiesiog yra labai maloni. Ypač, kai tai daro vyras, tepdamas kojas kvapniu masažiniu aliejumi.

 

  • Patogi avalynė su tinkamais supinatoriais / vidpadžiais. Be abejo, visos moterys trokšta aukštakulnių ir kitų madingų batelių. Tačiau, jei jaučiate diskomfortą kojose, žinokite, kad ilgainiui jis tik blogės, todėl kasdien rekomenduojama avėti patogius batus su vidine atrama – tai padės atpalaiduoti pėdos arką ir išvengti pėdos raumenų pertempimo.

 

  • Pedikiūras. Po visų šių procedūrų, laikas nusilakuoti pėdų nagus mėgstamo atspalvio nagų laku ir skirsti į miestą, paplūdimį ar bet kur, kur tik panorėsite!