Kurdami filmus žmonės semiasi įkvėpimo iš realaus gyvenimo. Tačiau kartais ekranuose rodomi dalykai daro įtaką žiūrovams ir verčia juos pakeisti skonį ir įpročius. Kartais toks efektas yra geras rinkodaros žingsnis, padedantis išpopuliarinti tam tikrą produktą. Tačiau dažnai filmų kūrėjus išties nustebina žmonių elgesys. Štai kokie dalykai, kurie tapo itin populiarūs po tam tikrų filmų pasirodymo!

 

makarunai

11 dalykų, kuriuos išpopuliarino filmai:

 
  • Makarunai. Manoma, kad šio deserto receptą į Prancūziją atvežė Kotryna Mediči. Makarunai visada šioje šalyje buvo populiarūs, tačiau režisierės Sofijos Coppolos filmas „Marija Antuanetė” juos išpopuliarinoo visame pasaulyje, rašo brightside.me.
 
  • Raudoni plaukų dažai. Nors filmas „Juodoji našlė” sulaukė gana prieštaringų vertinimų, jo pasirodymas siejamas su padidėjusiu susidomėjimu raudonais plaikais. Grožio prekėmis prekiaujanti internetinė parduotuvė pranešė, kad tuomet labai išaugo tokių plaukų dažų pardavimai. Įdomu tai, kad Scarlett Johansson šiame filme atrodė kaip visada šioje franšizėje. Galbūt ažiotažas kilo dėl to, kad žmonės kelerius metus laukė filmo pasirodymo.
 
  • Jogurtas. Po filmo „Visiems vaikinams, kuriuos mylėjau” pasirodymo „Netlix” internetinėje televizijoje smarkiai išaugo korėjietiško jogurto pardavimai. Filme šį gėrimą mėgsta pagrindinė veikėja ir jos sesuo.
 
  • „Mini Cooper” automobiliai. Filmo „Itališkas apiplėšimas” prodiuseriai nebuvo labai patenkinti filmo pasirodymu. Bet „Mini Cooper” automobilių gamintojas tikrai buvo. Po filmo pasirodymo šių automobilių pardavimai išaugo 20 %.
 
  • Disko stilius. Nė vienas iš filmo „Šeštadienio nakties karštligė” kūrėjų nesitikėjo, kad miuziklas pasirodys taip gerai. Po jo išleidimo daugelis žmonių, kurie dirbo prie šio filmo, išgarsėjo. Tada Johnas Travolta tapo didele žvaigžde ir disko stilius labai išpopuliarėjo.Visur matėsi garsioji Travoltos apranga.
 
  • Ledų valgymas, žiūrint televizorių. Karta, kuri užaugo, žiūrėdama „Bridžitos Džouns dienoraštį”, labai mėgsta ledus. Jei oras prastas ir negalite tiesiog išeiti į lauką pasivaikščioti, galite tiesiog sėdėti prie televizoriaus su didele porcija ledų.
 
  • Pakabukas su vardu. Tokie pakabukai buvo gana populiarūs tarp paauglių merginų devintajame dešimtmetyje. Tačiau, kai pagrindinė „Seksas ir miestas” veikėja ekrane pasirodė su tokiu papuošalu, jie tapo tendencija. Tokie vėriniai vis dar populiarūs tarp įvairaus amžiaus moterų.
 
  • Vyrų mados revoliucija. Devintajame dešimtmetyje išleistas serialas „Majamio policija” suteikė vyrams keletą naujų madingų drabužių. Vyrai švarkus pradėjo dėvėti su marškinėliais, batus be kojinių, ryškesnių spalvų. Be to, šiek tiek tiek veido plaukų, kaip ir pagrindinės veikėjos, tapo gana madingu dalyku.
 
  • Vyšnių pyragas. Amerikiečių draminės mistikos televizijos seriale „Tvin Pyksas” buvo populiari juoda kava ir vyšnių pyragas. Taigi, po šio serialo pasirodymo, visur pradėjo atsidaryti vietų, kur būtų galima paskanauti juodos kavos su vyšnių pyragu.
 
  • Ravioliai su grybais. Filme „Saulėlydis” Bela valgė raviolius su grybais, todėl šis patiekalas labai išpopuliarėjo. Pirma, gerbėjai tiesiog atvykdavo į Forksą paragauti šio patiekalo. Tačiau paklausa buvo tokia didelė, kad įmonė pradėjo gaminti šaldytus raviolius, kad kiekvienas galėtų nusipirkti.
 
  • Šiuolaikinės imtynės. Sylvesterio Stallone filmas „Rokis” pakeitė ne tik sporto dramos žanrą, bet ir imtynių eigą. Išėję į ringą kovotojai pradėjo rinktis, kurios dainos turėtų groti. ir po kiekvieno pasirodymo skambėdavo tam tikra melodija – kaip ir filme.