Žiūrimiausia kanalų grupė LNK ir pažinčių portalas flirtas.lt nuo rugsėjo 1 d. pradės bendradarbiauti. Didžiausi pokyčiai bus sisteminiai ir bendrovėms priklausančių svetainių vartotojai jų nepajaus. Šis sutarimas LNK grupei garantuos keleriopai išaugusį interneto lankytojų srautą.

 

LNK

Nuo rugsėjo 1 d. pažinčių svetainės lankytojai bus automatiškai peradresuojami į domeną flirtas.alfa.lt. UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ ir flirtas.lt bendradarbiavimo sutartį pasirašė rugpjūčio pradžioje. Nuo tada abi bendrovės aktyviai dirbo kartu, kad suderintų savo techninius pajėgumus ir galimybes.

 

„Mūsų nariai mums yra svarbiausi, todėl derybose savo įsipareigojimus jiems kėlėme į pirmą vietą. Sudarius šią sutartį mūsų portale užsiregistruos daug naujų narių. Ieškantiems antros pusės, tai yra geriausia galima naujiena – tai reiškia didesnę tikimybę sutikti savo vienintelius“, – teigia flirtas.lt rinkodaros vadovas Audrius Vrubliauskas.

 

„Džiaugiuosi, kad augsime kartu ir mūsų bendradarbiavimas atneš papildomus interneto vartotojų srautus, – sako LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė. – LNK grupė yra ne tik televizijų rinkos lyderė su 31,5 procento šalies auditorijos. Bendrovė intensyviai vysto LNKGO, sparčiausiai augančią internetinę televiziją Lietuvoje“.

 

LNK  kanalų grupė jungia interneto televiziją LNKGO ir penkis televizijos kanalus – Lietuvoje žiūrimiausią televiziją LNK, atsinaujinusią BTV, pirmąją televiziją moterims TV1, žinių ir dokumentikos kanalą „Info TV“ ir pramoginį „Liuks!”.

 

Flirtas.lt yra viena sparčiausiai augančių pažinčių svetainių Lietuvoje. Per mėnesį vartotojai joje apsilanko daugiau nei 1,4 mln. kartų. Daugiau nei pusė jų sudaro 25-34 metų amžiaus vyrai ir moterys. Flirtas.lt startavo 2012 m. kovą ir nuo tada sparčiai plėtėsi Kroatijoje, Latvijoje ir Lenkijoje.

 

LNK archyvo nuotrauka. Kadras iš filmo „Nekenčiu Valentino dienos“ (rež. Nia Vardalos)