Automobilių servisas – įstaiga, į kurią tikrai užsuka visi vairuotojai. Kiekvienas autoservisas siūlo skirtingą paslaugų spektrą ir remiasi skirtinga klientų aptarnavimo politika. Dalis autoservisų neriasi iš kailio ir daro viską, kad pas juos apsilankę vairuotojai gautų aukščiausius kokybės standartus atitinkančias paslaugas. Kiti, savo ruožtu, siekia greito, vienkartinio atlygio ir teikia abejotinos kokybės paslaugas. Visgi, uždavus tam tikrus klausimus, labai greitai galima atskirti gerą autoservisą nuo blogo. Kuo turėtų pasidomėti ir kokius klausimus turėtų užduoti kiekvienas vairuotojas, nusprendęs pasinaudoti vieno ar kito autoserviso paslaugomis?

 

automobiliu-remontasKlausimai, susiję su atliktų remonto darbų garantija

 

Natūralu, jog visi vairuotojai, atvykę į vieną ar kitą automobilių servisą, tikisi ne tik gero, bet ir ilgalaikio, atliktų remonto darbų rezultato. Visgi, realybė ne visada tokia. Kartais, po atliktų remonto darbų, transporto priemonė labai greitai susiduria su pakartotinais, panašaus arba lygiai tokio pačio pobūdžio gedimais. Dėl šios priežasties, iš anksto visada reikėtų pasidomėti, ar atliktiems remonto darbams automobilių servisas suteikia garantiją. Patikimi, gerai savo darbą atliekantys autoservisai įprastai siūlo 12 ar net 24 mėn. garantiją darbams ir tam tikrą garantinį laikotarpį pakeistoms detalėms.

 

Klausimai, susiję su teikiamų paslaugų spektru

 

Yra autoservisų, kurie specializuojasi tik tam tikroje automobilių remonto srityje. Jeigu automobilis susiduria su gedimais, kuriuose autoservisas specializuojasi labai mažai, tikrai tikėtina, kad remonto paslaugų kaina bus labai didelė. Todėl visada reikėtų rinktis automobilių servisą, kuris siūlo kuo platesnį paslaugų spektrą, nes tokiame servise tikrai bus siūlomi žymiai palankesni paslaugų įkainiai. Kai kurie autoservisai neturi reikiamos įrangos tam tikriems remonto darbams atlikti, todėl jie atlieka tarpininkavimo funkciją ir darbus perleidžia kitoms įmonėms. Tokiu atveju, vairuotojas susiduria su ženkliai didesnėmis išlaidomis, kurių tikrai galėjo nesudėtingai išvengti.

 

Klausimai, susiję su automobilio remonto paslaugų įkainiais

 

Niekada nereikėtų pasitikėti autoservisais, kurie paslaugų įkainius pateikia tik po atliktų remonto darbų. Žinoma, tikslią remonto darbų kainą iš anksto nustatyti tikrai sunku, tačiau įvertinus automobilio būklę – įmanoma. Preliminarias paslaugų kainas, sąžiningas autoservisas visada pateikia savo internetinėje svetainėje ar kitoje, viešai pasiekiamoje vietoje. Žinoma, priklausomai nuo gedimų masto, galutinė kaina tikrai gali šiek tiek skirtis, visgi, preliminarias kainų gaires tokiu būdu sužinoti labai patogu. Jeigu internete informacijos nėra, tuomet apie įkainius reikėtų pasiteirauti nuvykus į autoservisą. Jeigu autoserviso darbuotojai atsisako įvardinti paslaugų kainas, tuomet tikrai reikėtų ieškoti kitos remonto įstaigos.

 

Klausimai, susiję su vairuotojui siūlomomis papildomomis naudomis  

 

Konkurencija tarp autoservisų yra tikrai nemaža, todėl patikimas automobilių servisas, kuris siekia grįžtamojo ryšio su klientu, visada stengiasi suteikti papildomą naudą. Todėl vairuotojai turėtų nebijoti ir paklausti, kodėl verta rinktis būtent šį, o ne kitą autoservisą. Ilgametė autoservise dirbančių specialistų patirtis, suteikiamos remonto darbų garantijos, nemokamai atliekami smulkūs remonto darbai, naudojama pažangi įranga, aukštos kokybės pakaitinės detalės – papildomos naudos, kurias vieni servisai siūlo, o kiti – ne. Taigi, iš anksto pasidomėjus tokiais dalykais, vairuotojais nemokamai gauna papildomų privalumų.

 

Kemi autoservisų tinklas Vilniuje – puikus, aukštą klientų aptarnavimo lygį siūlančios automobilių remonto įmonės pavyzdys. Čia vairuotojų laukia ne tik patrauklūs remonto darbų įkainiai, bet ir labai platus paslaugų spektras, ir, žinoma, papildomos naudos. Todėl, jeigu dar neradote autoserviso, kuriam galėtumėte patikėti visus rūpesčius, susijusius su automobiliu, kreipkitės į Kemi ir tikrai nenusivilsite!