Ar įmanoma išsaugoti puikią išvaizdą, kai laikas taip negailestingai bėga? Tikriausiai daugelis atsakytų: įmanoma, bet tam reikia turėti daug pinigų. Ar tikrai? Galbūt viskas kur kas paprasčiau… Žmonių, kurie net sulaukę garbaus amžiaus, atrodo nepriekaištingai, ne tiek ir mažai. Ką jie daro? Paprasčiausiai rūpinasi savimi (oda, plaukais ir kūnu), pasitiki savimi ir jaučiasi jaunatviški sieloje, nesvarbu, kiek žvakučių šiais metais reikia užpūsti ant gimtadienio torto.

 

"senjorų pora"

  • Veido priežiūra – paprasta, bet efektyvi. Per daugelį metų jie jau žino, kaip rūpintis savo oda, todėl pasikliauna laiko patikrintomis priemonėmis. Dermatologai aiškina, kad tie asmenys, kurie nuo 20 metų kasdien drėkina odą, saugo nuo ultravioletinių spindulių ir naudoja priemones su retinoidais, atrodo daug jaunesni nei tie, kurie nenaudoja šių kosmetinių priemonių. Kiekvieną rytą odą patepti kremu su SPF ir naudoti drėkinamąjį kremą – privaloma. Norintiems turėti gražią odą gydytojai neretai rekomenduoja priemones, praturtintas vitamino A dariniais (retinoidais), kurie skatina odos ląstelių atsinaujinimą, skatina kolageno gamybą ir naikina smulkias raukšles.

 

  • Aktyvus gyvenimo būdas – raktas į grožį ir sveikatą. Daugiau sportuoti motyvuoja noras jaustis gerai, sumažinti įtampą, numesti svorio ir gyventi ilgiau. JAV atliktas tyrimas parodė, kad fiziškai aktyvių vyresnio amžiaus žmonių fiziologinės funkcijos veikė taip pat gerai kaip jaunesnių. Tai teigiamai atsiliepia ir asmens išvaizdai. Oda yra didžiausias kūno organas ir beveik vienintelis matomas išoriškai. Viskas, kas gerai kūnui, gerai ir odai. Sklando gandai, kad tam tikros sporto šakos (pavyzdžiui, bėgimas) skatina raukšlių atsiradimą ir odos nukarimą. Vis dėlto tai nėra tiesa. Geras yra bet koks sportas, kuris teigia malonumą: nesvarbu, ar tai bėgimas, ar dviračio minimas, ar svorių kilnojimas.

 

  • Mažiau dekoratyvinės kosmetikos – daugiau pasitikėjimo savimi. Moterys, turinčios raukšlių, pigmentinių dėmių ir maišelius po akimis, dažniausiai stengiasi kruopščiai užmaskuoti netobulumus po storu makiažo priemonių sluoksniu. Tačiau makiažas negali visiškai paslėpti senėjimo požymių, todėl nereikėtų naudoti labai daug kosmetikos priemonių. Makiažo specialistai rekomenduoja naudoti koreguojantį kremą, kuris suvienodins odos spalvą, skystą makiažo pagrindą (mažiau subėga į raukšles negu kreminės konsistencijos kremai), T zoną papudruoti permatoma pudra, o skruostams rausvumo suteikti kreminiais skaistalais.

 

  • Rankos – amžiaus išdavikės. Veidas ir rankos – kūno dalys, kurios gauna daugiausiai tiesiogiai saulės spindulių. Tačiau daugelis moterų veido odos priežiūrai skiria daug daugiau dėmesio negu rankų. Amžių išduoda raukšlės ir pigmentinės dėmės ant plaštakų. Senėjimo procesą galima sulėtinti kiekvieną vakarą prieš miegą rankas įtrinant kremu su retinoidais. Rytą rankas, kaip ir veidą, patepti kremu su apsauga nuo saulės.

 

  • Jie trykšta pasitikėjimu savimi. Žmonės, kurie moka gražiai senti, turi vieną bendrą savybę: jos visos pasitiki savimi. Tačiau tai nereiškia, kad reikia bandyti apsimesti jaunesniems. Tai, kas tinka jaunuoliams, nebūtinai tiks ir vyresnio amžiaus žmonėms. Pagrindinė užduotis turėtų būti atrodyti taip, kaip galima geriausiai. Jeilio universitete buvo atliktas tyrimas, atskleidęs, kad tie asmenys, kurie turėjo pozityvų požiūrį į senėjimą, gyveno net 7,5 metų ilgiau negu tie, kurie mąstė negatyviai.

 

  • Stilius kinta pagal amžių. Nuo mokyklos išleistuvių plaukus šukuojate taip pat? Nuo pirmojo darbo nekeičiate aprangos stiliaus? Nemažai žmonių tarsi užstringa laike ir bijo naujovių. Tačiau apranga ir stilius siunčia svarbią žinutę. Stilių reikia keisti, kad jis atitiktų dabartinį amžių, užsiėmimų pobūdį, pomėgius ir kt.

 

  • Seka madą ir pritaiko sau naujoves. Būti vyresnio amžiaus, tai nereiškia, kad negalima būti madingiems. Bet kokio amžiaus žmonėms tinka džinsai, suteikiantys jaunatviškumo, arba stilingi aukštakulniai.

 

  • Žili plaukai gali būti gražūs. Svarbiausia, kad plaukai būtų prižiūrėti, stilingai nukirpti, gražiai sušukuoti. Žila plaukų spalva gali atrodyti net labai stilingai. Daugeliui vyresnio amžiaus žmonių tinka „lob“ arba „pixie“ plaukų kirpimas. Sidabrinį plaukų atspalvį puoselėja ir padeda išsaugoti mėlynos ar violetinės spalvos šampūnai, kurie naikina geltonumą, kurį suteikia mineralinės medžiagos, ištirpusios vandenyje.

 

  • Miegas – tikrasis grožio ritualas. Prasta miego kokybė išryškina vizualius veido senėjimo požymius (raukšles). Be to, neišsimiegoję žmonės jaučiasi mažiau patrauklūs. Palyginus moterų, kurios miega 5 valandas per naktį ir tų, kurios miega 7 – 9 valandas, antrųjų oda buvo atsparesnė kenksmingam ultravioletinių spindulių poveikiui.

 

  • Spa procedūras pakeičia į vizitą pas dermatologą. Spa procedūros atpalaiduoja, tačiau yra labai brangios ir nėra tokios veiksmingos kaip dermatologo konsultacija. Jie ne tik patars, kaip prižiūrėti odą, bet ir rekomenduos gydomąsias procedūras, gražinančias odą.