Kaip akimirksniu atrodyti lieknesniam? Gyventi sveikai, atsakytų mitybos ir sporto specialistai. Tačiau lieknėjimas – procesas ilgas, o gražiai atrodyti norisi iškart. Tinkami drabužiai ir jų deriniai gali padaryti stebuklus. Nereikia pamiršti, kad tinkamai parinkti drabužiai ir aksesuarai tik kuria iliuziją apie lieknesnes kūno linijas, tačiau nepadės sulieknėti. Norint gražiai atrodyti su ir be rūbų reikia laikytis keleto taisyklių.

 

mada

  • Svoris didėja, jei organizme kaupiasi skysčiai. Norint to išvengti, angliavandenių produktus reikėtų pakeisti porcija salotų, kuriose yra natūralių ir visiškai nekenksmingų diuretinių medžiagų. Jų yra artišokuose, smidruose, rėžiukuose ir kt. Pagal JAV medicinos instituto rekomendacijas, cukraus mityboje turėtų būti ne daugiau nei 25 procentus visų per dieną suvartojamų kalorijų. Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja ne mažiau nei 10 procentų (40 g), jei suvartojama 1600 kcal per dieną. Nepiktnaudžiauti pienu ir sviestu, nes suaugusio žmogaus organizmas juos virškina ilgiau.

 

  • Valgyti daugiau šviežių vaisių ir daržovių. Žalumynuose esančios skaidulos gerina žarnyno veiklą ir šalina vandens perteklių. Pavyzdžiui, agurkuose yra kofeino rūgšties, kuri mažina patinimą ne tik paakių srityje.

 

  • Valgyti daugiau oranžinės spalvos daržovių ir vaisių. Juose gausu kalio, kuris mažina tinimą ir skysčių kaupimąsi organizme. Kalio turtingi: bananai, bulvės, špinatai, oranžinės spalvos vaisiai.

 

  • Jeigu laukia įvykis, kuriam labai svarbu atrodyti gerai, rekomenduojama 15 minučių pagulėti vonioje su druska, kurioje yra magnio sulfatų. Jie ištraukia skysčius iš organizmo, mažina tinimą.

 

  • Lotynų Amerikos atlikėja Jennifer Lopez, norėdama atrodyti keliais centimetrais lieknesnė, naudoja bronzantą ant išorinių ir vidinių šlaunų, vidurį palikdama natūralų. Toks šlaunų „makiažas“ sukuria lieknesnių kojų iliuziją.

 

  • Namuose reikėtų turėti veidrodį, kuriame būtų matomas visas žmogaus atvaizdas. Žiūrint į tokį veidrodį, lengviau suprasti, kurie deriniai atrodo elegantiškai, o kurie prideda papildomų kilogramų. Pavyzdžiui, jei stambesnė viršutinė kūno dalis, reikia akcentuoti apatinę, o jei atvirkščiai – viršutinę.

 

  • Pabrėžti viršutinę kūno dalį galima masyviu kaklo papuošalu, ryškiomis spalvomis, problemines vietas slėpti po tamsiais, vienspalviais sijonais, kelnėmis.

 

  • Jeigu viršutinė kūno dalis stambesnė, vengti petukų, raukinių ir kitų pagražinimų krūtinės srityje. Tokioms moterims tinka V formos iškirptės ir plačios kelnės arba trapecijos silueto sijonai.

 

  • Jeigu krūtinė nedidelė, o stambesnės kojos, galima rinktis palaidinę apvalia arba V formos iškirpte ir tiesaus silueto sijonu arba kelnėmis.

 

  • Labai svarbu pasirinkti tinkamo dydžio drabužį. Jie turi švelniai priglusti prie kūno, tačiau neaptempti.

 

  • Vengti standžių, tvirtų ir sunkių audinių, taip pat per daug prigludusių, kurių sudėtyje yra daug elastano, nes jie išryškina kiekvieną figūros trūkumą. Audiniai turėtų būti lengvi, slidūs, gražiai krentantys.

 

  • Kelnės ir sijonai turi beveik siekti žemę, atidengiantys daugiau kojų, gali pridėti papildomų kilogramų ir tarsi atimti kelis centimetrus ūgio.

 

  • Daug kas priklauso nuo tinkamai parinktos avalynės. Stambesnėms moterims reikėtų vengti sandalų su plonais dirželiais, batelių su aukštais ir plonais kulnais. Pakulnė turėtų būti masyvesnė, tačiau batai gali būti tokie aukšti, kokie yra patogūs. Būdamos aukštesnės moterys atrodys lieknesnės, nesvarbu ką dėvėtų.