Japoniškas manikiūras patiks tiems, kurie vertina natūralumą ir natūralų grožį. Trumpai kalbant, japoniškas manikiūras – tai yra efektyvių procedūrų, skirtų pagerinti nagų ir rankų išvaizdą, kompleksas. Ir, svarbiausia, tai veiksminga nagų plokštelių priežiūros sistema, skirta jų atkūrimui, stiprinimui, maitinimui ir augimui. Japoniško manikiūro pagrindas yra natūralių ingredientų (ryžių pienas, bičių vaškas, natūralūs perlų grūdeliai, ženšenio ekstraktas) naudojimas.

 

nagai

Manikiūro įrankiai taip pat gaminami tik iš natūralių žaliavų: bambukų arba apelsinmedžių medienos lazdelės, nagų šlifuokliai – iš poliruotos veršiukų odos, keramikinės nagų dildės. Japoniškas manikiūras yra tinkamas visiems, be jokių išimčių, jis yra saugus net nėščioms ir žindančioms moterims.

 

Japoniško manikiūro technika pirmiausiai grindžiama diagnostika ir primena trichologų naudojamą metodą. Prieš pradėdamas procedūrą, specialistas įvertina nagų būklę, nustato trūkumus ir tada pasirūpina gydymu. Pagrindinis tikslas yra pabrėžti natūralų nagų grožį.

 

Atliekant japonišką manikiūrą svarbiausia pasitelkti visas priemones, kad būtų atkurta nepriekaištinga nagų plokštelių išvaizda. Kita priežastis daryti japonišką manikiūrą yra nagų plokštelių prisotinimas maistiniais komponentais, todėl normalizuojami nagų apykaitos procesai, nagai tampa ne tokie trapūs. Šis manikiūras laikosi gana ilgai – iki 3 savaičių.

 

Dėl to, kad nagų plokštelių paviršius yra išlygintas, nagai labiau blizga. Svarbu, kad atliekant šio tipo manikiūrą, nagai atrodytų kuo natūralesni, tik be jokių vizualiai matomų trūkumų.

 

Kaip sustiprinti nagus?

 

Japoniško manikiūro kartais gali ir nepakakti. Svarbu žinoti, kad nagų išvaizda priklauso ne tik nuo jų priežiūros, bet ir nuo viso organizmo būklės. Atitinkamai, jei juos reikia sustiprinti, reikia veikti dviem kryptimis. Sveikų ir žvilgančių nagų formulė paprasta: kompetentinga priežiūra ir viso kūno gydymas. Taigi, ką daryti, kad nagai būtų stiprūs? Pirmiausiai pravers keli paprasti patarimai, kaip jais rūpintis ir nepažeisti:

 

  • Atlikdami manikiūrą namuose turėtumėte naudoti tik aukštos kokybės įrankius ir teisingai juos naudoti. Rekomenduojama nagus dildyti viena kryptimi. Odeles geriau nenukirpti, o patepti minkštinančia priemone ir atsargiai nustumti. Kiekvienas, kuris manikiūrą daro grožio salonuose, turėtų kreiptis į patikimus meistrus.
  • Nagams, kaip ir odai, reikia drėkinimo. Dėl sausumo jie gali tapti matiniai ir trapūs. Kasdien verta naudoti drėkinamąjį ir maitinamąjį kremą.
  • Geriau atsisakyti priemonių su acetonu, o dirbant su buitine chemija – mūvėti pirštines.
  • Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas nagų priežiūrai žiemą: venkite ekstremalių temperatūrų poveikio, prieš eidami į lauką rankas pasitepkite kremu.
  • Nagams naudingas masažas. Jis padeda pagerinti kraujotaką ir skatina naujų ląstelių augimą. Tepdami kremą, galite reguliariai masažuoti pirštų galiukus.
  • Be bendrų priežiūros rekomendacijų, yra būdų, padedančių atkurti sveiką nagų, kurie yra pažeisti ir linkę lūžinėti, išvaizdą. Nebūtina naudoti brangių grožio priemonių: daugelis naminių priemonių veikia taip pat gerai. Pavyzdžiui, gera priemonė nagams stiprinti yra druskų vonelė. Augaliniai aliejai (alyvuogių, ricinų, citrinų, šaltalankių, avokadų ir kt.) turi teigiamą poveikį. Galite bet kurio iš šių aliejų užlašinti po kelis lašus ant nagų kasdien ir švelniai įmasažuoti.
  • Tinkama priežiūra – tai dar ne viskas. Taip pat verta atkreipti dėmesį į savo mitybą: nagams reikia maisto ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Mityba turi būti įvairi ir subalansuota. Būtina, kad jose būtų pakankamai baltymų, vitaminų ir mineralų. Kalcis yra labai svarbus nagams. Jo gausu pieno produktuose, riešutuose, sėklose, ankštinėse daržovėse ir žalumynuose. Kiti nagams reikalingi mineralai yra fosforas, cinkas, selenas, siera ir chromas.