1

Vaizdo turinio rinkodara jau kurį laiką valdo interneto pasaulį – nuo tradicinės televizijos reklamos iki YouTube vaizdo įrašų, Snapchat ir Instagram Live. Ši rinkodara suteikia daug naudos e. prekybos prekių ženklams šiandieninėje konkurencingoje internetinės prekybos arenoje. Nors aukštos kokybės produktų nuotraukos pritraukia klientus, vaizdo įrašai tai daro daug efektyviau. Wyzowl atliktoje vaizdo įrašų rinkodaros būklės apklausoje nustatyta, kad:

 
  • 80 % rinkodaros specialistų mano, kad vaizdo įrašai tiesiogiai ir teigiamai veikia pardavimus.
  • 94 % rinkodaros specialistų teigia, kad vaizdo įrašai didina vartotojų supratimą apie produktus ar paslaugas.
 

Vaizdo įrašai kaip rinkodaros taktika gali padidinti srautą, padidinti pajamas ir sumažinti grąžinimų skaičių. Vaizdo įrašai leidžia prekių ženklams užmegzti žmogiškąjį ryšį su pirkėjais. Tai atsiperka didesniu pasiekiamumu, patikimumu ir kt.

 

Kas yra vaizdo turinio rinkodara?

 

Trumpai tariant, vaizdo turinio rinkodara – tai patrauklių, informatyvių vaizdų kūrimas ir platinimas, siekiant skatinti prekės ženklo žinomumą arba didinti pardavimus. Norint pasiekti tikslinę auditoriją, svarbu kurti ir platinti aukštos kokybės vaizdo turinį. Vaizdo turinio rinkodara leidžia vizualiai patraukliai papasakoti savo istoriją ir užmegzti ryšį tarp klientų ir produkto ar paslaugos. Vaizdo medžiaga leidžia pristatyti produktus ar paslaugas nauju ir novatorišku būdu.  Tinkamai atliekama vaizdo turinio rinkodara gali būti veiksmingas būdas padidinti srautą ir įsitraukimą bei pasiekti tikslinę rinką.

 

Populiariausios vaizdo įrašų platformos yra LinkedIn, YouTube, Facebook ir TikTok. Beveik pusė rinkodaros specialistų per savaitę sukuria bent vieną vaizdo įrašą. Taip yra todėl, kad vaizdo įrašai užima aukštas pozicijas Google paieškoje ir turi didžiulį potencialą tapti virusiniais.

 

Socialinėje medijoje vyksta dideli turinio pokyčiai. Vaizdo įrašai generuoja 12 kartų daugiau bendrinimų nei tekstinis ir nuotraukų turinys kartu sudėjus. Vaizdo įrašų reklamos dabar yra tokios pat populiarios kaip ir nuotraukų Facebook tinkle. Esant tokiam naudotojų pageidavimų pokyčiui, nenuostabu, kad 52 % rinkodaros specialistų teigia, jog vaizdo įrašai yra geriausią investicijų grąžą užtikrinanti turinio rūšis.

 

Kodėl svarbi vaizdo įrašų rinkodara?

 

2Vaizdo įrašų naudojimas rinkodaroje vis labiau populiarėja įvairaus dydžio įmonėse. Renderforest apklausa parodė, kad vaizdo įrašai padėjo įmonėms padidinti:

 
  • prekės ženklo žinomumą 70 %;
  • 51 % lankytojų srautą;
  • pardavimus – 34 %.
 

Vaizdo įrašų populiarumą lemia tai, kad juos lengva naudoti įvairiose platformose ir su potencialiais, ir su esamais klientais. Jei ieškote ekspertų, kurie sukurtų profesionalų vaizdo įrašą, kviečiame užsukti į https://econtent.store/.

 

Žmonės daugiau dėmesio skiria vaizdo įrašams

 

Žmonės labiau linkę žiūrėti vaizdo įrašus nei skaityti tekstus. Kadangi internete ar socialinėje medijoje kasdien skelbiama daug turinio, žmonės vengia skaityti ilgą informaciją. Jiems tai atrodo nuobodu ir atima daug laiko. Argi nebūtų puiku, jei visą informaciją jie galėtų gauti iš kelių minučių vaizdo įrašo? Vaizdo įrašai prikausto daugiau dėmesio nei tekstas ar nuotraukos.

 

Produkto vaizdo įrašai didina įsitraukimą

 

Įtraukus produktų vaizdo įrašus į e. parduotuvės svetainę, padidėja įsitraukimas. Statistika rodo, kad vidutinis klientas praleidžia apie valandą žiūrėdamas vaizdo įrašus internete. Apie 90 % vartotojų, prieš įsigydami bet kokį produktą internetu, naudojasi vaizdo įrašais.

 

Klientai pirmenybę teikia vaizdo įrašų turiniui, o ne kitoms rinkodaros strategijoms. Vaizdo įrašai leidžia jiems geriau suprasti produktą. Klientai peržiūri produktus, didėja įsitraukimas ir sąveika.

 

Klientų atsiliepimai rodo, kad peržvelgti produktų aprašymus kartais gali būti varginantis ir daug laiko reikalaujantis darbas. Todėl dauguma jų teikia pirmenybę produktų vaizdo įrašams. Juose ta pati informacija pateikiama aiškiau.

 

Vaizdo įrašai – būdas paaiškinti produktą

 

Vaizdo įrašų turinys yra naudinga priemonė, padedanti potencialiems pirkėjams sužinoti apie produktą. WYZOwl duomenimis, 94 % rinkodaros specialistų teigia, kad vaizdo įrašų turinio naudojimas padėjo vartotojui geriau suprasti produktą ar paslaugą.

 

Klientai pirks produktą tik tada, kai supras, ką jis veikia ir kaip jiems padės. Nenuostabu, kad vaizdo turinys yra tokia gera priemonė. Vaizdinis elementas padeda įmonėms paaiškinti, kaip viskas veikia.