Nustokite galvoti, kaip būti laimingu. Tiesiog raskite tai, kas jus džiugina ir nuo šiandien iki galo nugyvenkite savo gyvenimą.

 

laime

Kaip rasti savo laimę? Vienas iš laimės apibrėžimų yra tai, kad tai yra geros psichinės savijautos būsena, kai mes išgyvename teigiamas emocijas, pradedant pasitenkinimu ir baigiant intensyviu džiaugsmu. Skamba puikiai, ar ne? Taigi, dėl ko daugumai iš mūsų taip sunku pasiekti laimę? Pasirodo, kad viskas priklauso nuo to, kaip mes tą laimę suvokiame. Dažniausiai laimę mes suvokiame kaip kažką pasiekiamo, ypač dažnai ją siejame su materialinių gėrybių įgijimu. Jei tai nutinka, mes net akimirką jaučiamės laimingi. Tačiau ar tai mums teikia tikrą laimę? Kaip galima ją paliesti ir nebepaleisti?

 

6 geri patarimai, kur gi rasti tą laimę:

 

  • Gyventi geriausią savo gyvenimą. Visų pirmą reikėtų pabandyti apibrėžti tai, kas jums asmeniškai yra geriausias gyvenimas. Kokia yra geriausia jūsų versija? Kaip norėtumėte gyventi ir, visų svarbiausia, jaustis. Pabandykite tai realiai įsivaizduoti. Pajuskite, kaip visiškai priimate save, nelyginate su kitais, neturite kokių nors jums galimai trukdančių apribojimų. Pabandykite taip pasijausti dabar pat. Patirkite akimirką taip, tarsi gyventumėte geriausią savo gyvenimą. Kai valdysite savo emocijas ir jausitės gerai, išmoksite priimti viską, kas jums ateina. Įtampa sumažės ir jūs net nepastebėsite, kaip jūsų geriausio gyvenimo scenarijus taps nebe tolima svajonė, o tikrovė, kurioje gyvenate čia ir dabar.

 

  • Kasdien praktikuoti dėkingumą. Dėkingumas lemia mūsų požiūrį į pasaulį. Kai mes jį šloviname, būdami už viską dėkingi, jis mums teikia vis daugiau ir daugiau. Kiekvieną dieną praktikuojant dėkingumą galiausiai tai jums taps lyg antra prigimtis. Stenkitės visur pamatyti grožį.

 

  • Išmokti atsisakymo meno. Tai kelias į laisvę, nes mums nebeturi įtakos neigiamos emocijos, tokios kaip apgailestavimas ir pyktis. Tai yra laiko švaistymas.

 

  • Šypsotis. Visi žino, kad šypsena yra užkrečiama. Net prisiversti tai daryti yra naudinga psichikai, kuri pamažu pripranta prie laimės jausmo. Geriausia juoktis kuo dažniau.

 

  • Ieškoti kvapo, kurs keltų asociacijų su laime. Mūsų uoslė daro įtaką mūsų nuotaikoms, reakcijoms ir emocijoms. Todėl dažnai įkvėpkite mėgstamų kvapų, nesvarbu, ar tai būtų kvepalai, ar gėlės, ar maistas. Mėgaukitės kvapu, kuris jus ramina ir atpalaiduoja.

 

  • Daryti tai, kas jums patinka ir ko nedarėte visai ar neseniai. Pagalvokite, ką jums suteikia šis visiškos laimės jausmas – kai vėjas pučia į veidą, kai supatės ant sūpynių ar lipate į aukštą kalną. O gal jus aplanko begalinės laimės jausmas, kai rašote eilėraštį ar kepate sausainius? Tiesiog darykite tai, ką mėgstate, ir būkite laimingi!

 

Danų laimės filosofija – Hygge

 

Pasaulyje yra daug teorijų ir patarimų, kaip padaryti gyvenimą laimingesniu. Svarbu, kad laimę pajusti būtų galima, atlikus vos kelis paprastus pakeitimus. Tikrai dauguma esate girdėję apie iš Danijos garsųjį hygge arba laimės filosofiją. Jos esmė – leisti laiką su artimaisiais arba atskirai, be didelių emocijų, ramiai, gražioje ir draugiškoje (paprastai namų) aplinkoje, jaučiantis visiškai saugiai ir besimėgaujant mažais malonumais. Hygge yra apie buvimą čia ir dabar, kuris, žinoma, siejamas su dėmesingo įsisąmoninimo praktika, mokančia mėgautis kasdienybe ne kada nors vėliau, o būtent dabar. Hygge yra neatsiejamas nuo skandinaviško stiliaus. Argi ne laimė yra jaukiai įsitaisyti po antklode ant patogaus fotelio ar sofos, būtinai tarp žvakių, su kakavos ar karšto šokolado puodeliu, vilkint laisvais ir patogiais drabužiais? O dar nepaminėjome, kad va taip sėdint galima skaityti įdomias knygas, vartyti senų nuotraukų albumus, kalbėtis su gerais ir draugiškais žmonėmis. Ir nieko daugiau žmogui nereikia!