Apie dailias paryžietes sukurta daugybė legendų. Paryžietė šiuo metu – tai simbolis grakštumo, mados ir grožio. Paryžiaus dieta pagrįsta sveikais paryžiečių maitinimosi įpročiais. Ją sudarė prancūzų mitybos ir svorio metimo ekspertas dr. Žanas Mišelis Kohenas. Prancūzų lieknos figūros paslaptis yra ta, kad jie moka mėgautis maistu, tačiau išlikti saikingi.

 

Paryžiaus dietą sudaro trys etapai:

 

Kavinės etapas – neprivalomas, tačiau jis padeda greičiau pripratinti organizmą prie pasikeitusių mitybos įpročių. Šiame etape reikia vartoti daug skysčių, kokteilių, tyrių, sriubų ir gaiviųjų gėrimų (vandens, arbatos ir juodos kavos). Taip maitintis reikia 8 – 10 dienų.

 

Bistro etapas sudarytas taip, kad padėtų numesti svorio. 2 – 3 savaites reikia laikytis dietos, kurios pagrindą sudaro maistingi, daug skaidulų ir baltymų turintys patiekalai.

 

Gurmanų etapo pavadinimas kalba pats apie save. Dietos šiame etape galima lankytis tol, kol pasiekiamas norimas svoris. Rekomenduojami patiekalai, kuriuos valgydamas žmogus galėtų mėgautis, bet taip pat ir numestų svorio.

 

Viena diena pagal Paryžiaus dietą:

 

  • Pusryčiai: jogurtas.
  • Pietūs: veršienos kepsnys su mocarelos sūriu, morkų ir salierų salotos, vaisius.
  • Vakarienė: menkės filė su daržovėmis.