Išskirtiniame renginyje Lietuvos influenceriams „Crocs“ pristatė sezono naujienas
2024-09-10 07:59Praėjusią savaitę „Crocs“ surengė naujo sezono naujienų pristatymo renginį, į kurį susirinko įtakingos Lietuvos socialinių tinklų žvaigždės, kurios ne tik apžiūrėjo naujausią „Crocs“ kolekciją, bet ir turėjo galimybę ją stilizuoti bei pasimatuoti. Renginyje netrūko ne tik ryškių asmenybių, bet ir išskirtinių dizainų bei spalvų laisvalaikio avalynės.
Renginyje dalyvavo žinomi Lietuvos influenceriai, tarp kurių Naglis Bierancas, Indrė Kavaliauskaitė, Dijora Petrikonytė ir kiti. Jie susirinko savo akimis pamatyti naujausius „Crocs“. Renginio metu influenceriams buvo suteikta galimybė išreikšti savo individualumą puošiant avalynę Jibbitz aksesuarais, be to, įrengtoje Glitter Poetry stotelėje jie galėjo dar labiau pagyvinti savo „Crocs“.
„Kalbant iš stiliaus pusės, aš beprotiškai džiaugiuosi, kad „Crocs“ evoliucionavo ir kad jie nebėra tik sodo, namų ir lietaus batai. Dabar juos galima derinti smagiai, žaismingai, nes „Crocs“ tampa ne tik batais, bet ir asmenybės dalimi. Jibbitz – papildo šią avalynę dar labiau, nes per juos galime visiškai išreikšti save, savo nuotaiką ir tai, ką norime šiandien pasakyti. Kaip matome, naujausioje kolekcijoje yra visko – nuo kedų iki išskirtinai gėlėmis puoštų „Crocs“ su platforma, kurie visiškai išbaigia derinį“ – renginio metu dalinosi stilistė Viktorija Šaulytė – Mockė.
Interaktyvi pritaikymo patirtis
Influenceriai buvo pakviesti atskleisti savo individualumą su itin plačiu Jibbitz aksesuarų asortimentu. Ši praktinė veikla leido skleistis jų kūrybiškumui ir pademonstravo prekių ženklo skatinimą suasmeninti savo avalynę. Ryški aplinka ir interaktyvūs elementai sukūrė akį traukiantį turinį socialiniuose tinkluose, kuris sulaukė didelio vartotojų įsitraukimo bei susidomėjimo.
Kaip pasakoja Ieva Lašienė, Open24, oficialaus „Crocs“ atstovo Baltijos šalyse, marketingo vadovė, „Crocs“ suteikia galimybę atskleisti savo asmenybę dar kitu kampu. Patogūs batai, taip pamėgti vartotojų, tapo stiliaus ikonomis. Šio sezono šūkis – stilius grįžta į miestą, atspindi naujausios kolekcijos išskirtinumą, kad patogumas ir stilius tikrai eina koja kojon.
„Crocs“ ir toliau siekia skleisti savęs priėmimo, individualumo ir stiliaus išraiškos pozicijas. #ComeAsYouAre – šūkis, kuris primena, kad visi mes esame skirtingi bei unikalūs.