Be pavadinimo

Didinti pardavimus internetu – pagrindinis daugelio verslų tikslas. Nesvarbu, ar turite smulkią mažmeninės prekybos įmonę, ar dirbate tokioje elektroninės prekybos milžinėje kaip Amazon. Didinti pardavimus interneto kanalais atrodo daug lengviau, nei yra iš tikrųjų.

 

Laimei, yra dešimtys būdų, kaip padidinti pardavimus e. parduotuvėje. Daugelį jų galite įgyvendinti iš karto. Šiame straipsnyje apžvelgsime 5 taktikas, kurias galite naudoti, kad padidintumėte pardavimus internete.

 

Lengvas pirkimo procesas

 

Šiuolaikinių klientų dėmesys trunka trumpai. Turite maždaug 10 sekundžių patraukti jų dėmesį, kai jie pirmą kartą atsiduria svetainėje. Nesvarbu, ar jie tiesiog naršo, ar jau nusprendė pirkti, įsitikinkite, kad jiems netenka per daug galvoti, jog rastų tai, ko ieško.

 

Štai 3 pagrindinės taisyklės, kurių reikia laikytis:

 

  •  neapsunkinkite svetainės navigacijos. Navigacijos juostą patalpinkite puslapio viršuje. Būtent ten naudotojai tikisi ją rasti;
  •  nereikalaukite lankytojų registruotis, kad galėtų pirkti;
  •  įsitikinkite, kad pirkimo procesas yra kuo trumpesnis. Kuo ilgesnis ir sudėtingesnis pirkimo procesas, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojai paliks pirkinių krepšelius ir nukeliaus pas konkurentus.

 

Analizuokite, kaip klientai randa e. parduotuvę 

 

Išmintingai naudokite laiką ir rinkodaros išteklius. Dirbdami su analitinėmis priemonėmis, tokiomis kaip Google Analytics, kad ištirtumėte, kaip pirkėjai randa Jūsų e. parduotuvę, galite tikslingiau sutelkti rinkodaros pastangas. Pavyzdžiui, jei į Jūsų virtuvės reikmenų e. parduotuvę daug lankytojų patenka iš tinklaraščio įrašo apie sveiką mitybą, turėtumėte rašyti daugiau turinio šia tema. Jei beveik visus pardavimus gaunate iš Facebook skelbimų, galbūt verta investuoti į daugiau reklamos šiame socialiniame tinkle.

 

Dalinkitės klientų atsiliepimais

 

Ar žinojote, kad didžioji dauguma (93 proc.) naujų klientų, prieš įsigydami naują produktą ar paslaugą, aktyviai ieško atsiliepimų? Siųskite laimingiems klientams el. laiškus ir paprašykite jų palikti atsiliepimą Google, Yelp arba TrustPilot sąraše. Dalinkitės sukauptais atsiliepimais šiais kanalais, kad pritrauktumėte daugiau klientų:

 

  •  el. pašto naujienlaiškiuose;
  •  socialiniuose tinkluose;
  •  produktų puslapiuose.

 

Tyrinėkite raktažodžius

 

Kiekviena SEO strategija prasideda nuo to, kad sužinote, kaip žmonės nori Jus rasti Google. Taip pat turėtumėte nepamiršti, kad ne visi Jus suras, naudodami tuos pačius žodžius. Jei prekiaujate avalyne, vartotojai iš skirtingų šalies dalių gali ieškoti Jūsų, vartodami tokius terminus kaip bėgimo bateliai, sportbačiai ar net teniso bateliai.

 

Naudokite aukštos kokybės produktų nuotraukas

 

Naudokite aukštos kokybės produktų nuotraukas! Nėra jokio pasiteisinimo, kodėl svetainėje turėtų būti neryškių, prastai redaguotų fotografijų iš seno mobiliojo įrenginio. Internete gausu paprastų produktų fotografavimo gudrybių, jei neketinate samdytis profesionalų.

 

Geros produktų nuotraukos parodys potencialiems klientams, kaip gaminys atrodo iš tikrųjų, ir padės geriau suprasti, ar jis juos domina, ar ne. Dėl prastos kokybės vaizdų produktas atrodys pigus ir nepatrauklus. Tai paskatins potencialius klientus net nesvarstyti jo.

 

Čia išsamiau skaitykite apie aukštos kokybės vaizdo turinio privalumus.