Jau lapkričio 2 dieną, penktadienį, tradiciškai TV3 eteryje startuos didžiausias paramos projektas Lietuvoje „Išsipildymo akcija“. Šiemet TV3 ir SEB banko organizuojamas projektas – jubiliejinis. „Išsipildymo akcijai“ jau dešimt metų. Šia proga pirmadienį, spalio 15-ąją startavo akcijos naujovė – iniciatyva „Išsipildymo akcijos įkvėpti“, prie kurios aktyviai prisideda ne tik virtuvės žurnalistė Beata Nicholson, pristatydama pirmąjį „Beatos virtuvės“ ženklu pažymėtą maisto produktą – karštą šokoladą, bet ir neseniai TV3 šokių projektą „Šok su manimi“ palikusi baltarusių dainininkė Veronika Gordijevskaja.

 

„Išsipildymo akcijos“ idėjų įkvėpta V. Gordijevskaja skatina dalintis gerumu: „Žmonių prigimtis yra daryti gera, kurti gražius darbus. Man didžiulis malonumas prisidėti prie šios akcijos.“

 

Dainininkė savo iniciatyva nupirko net keturis šimtus vaikiškų pėdkelnių, kurios pasieks vaikų namuose augančias mergaites. „Šios spalvingos pėdkelnytės yra skirtos mergaitėms nuo keturių iki dvylikos metų. Tikiuosi kiekviena jų, sulaukusi dovanėlės, apsidžiaugs ir šią žiemą galės jausti šilumą“, – viliasi Veronika, skatindama visus žmones savo idėjomis ir iniciatyvomis palaikyti „Išsipildymo akciją“.

 

Prisidėti prie TV3 ir SEB banko „Išsipildymo akcijos 2012“ gali kiekvienas. Nuo kiekvienos parduotos „Beatos virtuvės“ karšto šokolado pakuotės dalis pinigų bus skiriama globos namuose gyvenantiems vaikams ir ligoniukams. Pirmąsias tris savaites „Beatos virtuvės“ karštą šokoladą su nemokamu pristatymu visoje Lietuvoje bus galima įsigyti internetinėje svetainėje www.beatosvirtuve.lt. O tiems, kas vertina gyvus apsipirkimus produkto galės ieškoti „Maxima“ prekybos tinkluose ir didžiausiuose šalies knygynuose.

 

 

Jubiliejinė, dešimtoji „Išsipildymo akcija“ – jau lapkričio 2-ąją tik per TV3!