Mados pasaulis yra dinamiškas ir nuolat besikeičiantis, tačiau po blizgia ir spindinčia jo išore slypi problemos, susijusios su prekių tvarumu ir įperkamumu. Viena iš stabiliai mados industrijoje augančių galimybių yra „stock“ drabužių sektorius. Siūlydamas nebrangią, prieinamesnę ir ekologiškesnę alternatyvą „stock“ drabužių sektorius suteikia naujų galimybių tiek įmonėms, tiek vartotojams.

 

photos_by_mart_production (1)

Įperkamumas ir rinkos galimybės

 
„Stock“ drabužiai – tai drabužių perteklius, gaunamas iš pagrindinių prekių ženklų ir mažmeninės prekybos parduotuvių. Paprastai tai būna daiktai, kurių buvo pagaminta per daug, kurie buvo grąžinti arba tiesiog neparduoti per sezoną. Jie yra perspektyvus sprendimas įmonėms, siekiančioms pasiūlyti pirkėjams drabužių už prieinamą kainą, nepakenkiant prekės ženklui ir gaminių kokybei. Prekyba „stock“ drabužiais atveria plačią rinką, skirtą ne tik taupiems vartotojams, bet ir mados ištroškusiems pirkėjams, ieškantiems firminių drabužių už mažesnę kainą.

 
Veikla „stock“ drabužių sektoriuje

 
Įmonėms, norinčioms efektyviai pasinaudoti „stock“ drabužių sektoriaus teikiamomis galimybėmis, būtina suprasti rinkos dinamiką. Svarbu atlikti išsamius rinkos tyrimus, nustatyti tikslines auditorijas ir sekti naujausias mados tendencijas. Tai gali padėti įmonėms pasirinkti tinkamas „stock“ prekes, kurios atitiktų klientų pageidavimus.

 
Nepaisant daug žadančių perspektyvų, veikla „stock“ drabužių sektoriuje susiduria ir su tam tikrais iššūkiais. Vienas jų – drabužių tiekimo nereguliarumas. Siekiant sukurti nuolatinį ir stabilų tiekimą, ypač svarbu „stock“ drabužius įsigyti iš patikimų tiekėjų, kurie galėtų nuolat tiekti aukštos kokybės madingus drabužius. Kreskat įmonė, daugiau nei 20 metų dirbanti drabužių pramonėje, kurdama tvirtus santykius su patikimais tiekėjais ir užtikrindama nuolatinį aukštos kokybės drabužių tiekimą, laikosi aukštų standartų.

 
Dar vienas iššūkis – stigmatizuotas pirkėjų požiūris į „stock“ drabužius, klaidingai klijuojant jiems „neparduodamų“ arba „nepageidaujamų“ daiktų etiketę. Šiai nuomonei įveikti reikia strateginės rinkodaros ir klientų švietimo, siekiant pabrėžti „stock“ drabužių pasirinkimo vertę, kokybę ir teigiamą poveikį aplinkai. Kreskat įmonei pavyko įveikti šiuos iššūkius išlaikant tvirtą įsipareigojimą užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę ir puikius santykius su tiekėjais.