8 būdai, kaip kurti pasitikėjimą tarp kolegų
2016-10-27 11:37Darbe praleidžiame bent trečdalį savo gyvenimo. Darbo aplinka gali pakelti arba pagerinti arba pabloginti dvasinę būklę ir produktyvumą. Kuriant pasitikėjimą ir skatinant bendradarbiavimą galima padidinti darbo našumą, pakeisti požiūrį ir pasitikėjimą vieni kitais. Štai keletas būdų, kaip kurti pasitikėjimą tarp kolegų.
8 būdai, kaip kurti pasitikėjimą tarp kolegų:
- Išsirinkti pozityvią aplinką. Patys talentingiausi žmonės turi pasirinkimą dirbti ten, kur nori. Tokioje aplinkoje darbuotojas jaučiasi saugus. Darbinė atmosfera atvira ir yra skatinamas tarpusavio bendravimas. Tyrimai rodo, kad nuo psichologinio saugumo priklauso komandos efektyvumas.
- Parodyti susirūpinimą. Pasitikėjimas darbe apima tris sritus: tai kompanijos požiūris į darbuotojus, bendravimas komandoje ir asmeniniai darbuotojų ryšiai. Parodydami kolegoms, kad jie jums rūpi, sustiprinamas abipusis pasitikėjimas.
- Papasakoti apie save. Žinoma, reikėtų nusistatyti tam tikras ribas. vadovai, kurie papasakoja apie savo nesėkmes ir ko iš jų išmoko, atrodo žmogiškesni, ne tokie tobuli, artimesni eiliniams darbuotojams.
- Stengtis būti kompetentingiems. Darbuotojai turi stengtis neprarasti kompetencijos. Tai reiškia reikalingų žinių, įgūdžių ir gebėjimų turėjimą. Be to, reikia stengtis puoselėti pagrindines bendrovės vertybes. Pavyzdžiui, pasitikėjimo nekels žmogus, kuris į darbą ateis vėliau arba išeis anksčiau nei kiti.
- Pateisinti lūkesčius. Išsikelti realius tikslus, kuriuos pavyktų įgyvendinti. Taip pavyks įgyti daugiau pasitikėjimo tarp kolegų ir suteiks daugiau aiškumo, ko tikisi kiti ir ko tikitės jūs patys.
- Nustatyti ribas. Ribos reikalingos efektyvesniam bendravimui. Jos padeda apibrėžti kiekvieno vaidmenis ir atsakomybes. reikėtų išsiaiškinti, koks kiekvieno darbuotojo vaidmuo komandoje ir ką jie gali padaryti (pavyzdžiui, kokiu klausimu į juos galima kreiptis).
- Rodyti pavyzdį. Darbuotojai turi elgtis taip, kad kiti juos laikytų sektinais pavyzdžiais. Tai reiškia, kad reikia išklausyti ir būti atviriems kitų žmonių idėjoms. Koncentruoti dėmesį ne į pačius darbuotojus, o į tai, ką jie nori pasakyti. Ypač vadovui svarbu būti tuo pavyzdžiu, kuriuo norėtųsi sekti.
- Suprasti elektroninio pašto vaidmenį. Elektroninė komunikacija atskiria darbuotojus. Taigi, žmogus, kuris apie savo darbo rezultatus praneša el. paštu, gali dirbti sunkiai, bet tie, kurie su juo susirašinėja gali to ir nežinoti. Geriau kalbėtis akis į akį arba bent kartą per mėnesį surengti vaizdo konferenciją.