Europoje labai populiari 13 dienų „Karališkosios Danijos ligoninės“ arba Kopenhagos dieta. Laikantis šios dietos galima numesti iki 10 kg. Teigiama, kad ši dieta atstato normalią medžiagų apytaką. Keista, kad šios stulbinamai populiarios dietos autorius yra nežinomas. Nėra jokių patvirtintų įrodymų, kad ši dieta veiksminga ir saugi.

 

Laikantis prieštaringai vertinamos dietos reikia vengti vaisių ir daržovių. Dietos pagrindą sudaro liesa jautiena, kiaušiniai, salotos ir kava. Bet kokie nukrypimai nuo dietos, net becukrė kramtomoji guma, draudžiami. Po trylikos dienų turėtų pasikeisti medžiagų apykaita, todėl dings saldumynų ir riebalų poreikis. Dietos negalima laikytis ilgiau nei 13 dienų ir dažniau negu kartą per du metus.

 

Laikantis dietos per dieną suvartojama iki 600 kalorijų, todėl gali būti juntamas silpnumas, alkio jausmas, nuovargis, nusilpti imunitetas. Negalima vartoti įvairių maisto produktų, todėl gali trūkti vitaminų ir mineralų, padidėti cholesterolis ar kilti kitų sveikatos problemų.

 

Viena diena pagal Kopenhagos dietą:

 

  • Pusryčiai: puodelis juodos kavos, arbatinis šaukštelis cukraus.
  • Pietūs: 2 kietai virti kiaušiniai, pomidoras, virtų brokolių arba špinatų.
  • Vakarienė: gabalėlis mėsos (jautienos), salotos su alyvuogių aliejumi ir citrina.