Jeigu jaučiate nuolatinį nuovargį, gali būti, kad jums trūksta geležies, todėl labai svarbu mitybą praturtinti tamsiai žalios spalvos daržovėmis, kuriose gausu šio elemento: brokoliais, špinatais, lapiniais kopūstais ir t.t. Šiose daržovėse taip pat daug vitamino C, kuris atsakingas už gerą nuotaiką. Brokolių galima dėti į įvairias sriubas, troškinius arba iš jų pasigaminti kitų skanių patiekalų.

 

 

Brokoliais įdarytos bulvės

 

  • 4 bulvės
  • 300 g brokolių žiedų
  • Šaukštas garstyčių grūdelių
  • Kiaušinis
  • 140 g tarkuoto čedaro

Gaminimas

 

Orkaitę įkaitinti iki 180 laipsnių. Išvirti bulves. Atskirai išvirti brokolius (apie 3 minutes), nusausinti. Kai bulvės pravės, perpjauti per pusę ir išskobti. Bulvių puseles sudėti ant kepimo popieriaus. Išskobtas bulves sutrinti šakute, sumaišyti su garstyčiomis, plaktu kiaušiniu, didžiąją sūrio dalimi ir brokoliais. Jeigu reikia, pabarstyti druska ir pipirais. Šiuo mišiniu įdaryti bulves, pabarstyti sūriu ir kepti orkaitėje, kol viršus taps traškus ir auksinės spalvos.

Spausdinti