Paaiškėjo socialinių pokyčių konkurso „Talentas keisti“ nugalėtojai.  Pirmos vietos laimėtoja Giedrė  Šopaitė-Šilinskienė kuria platformą, kurioje visokeriopą pagalbą ras per anksti gimusių kūdikių tėvai ir kiti šeimos nariai. Jai atiteko pagrindinis konkurso prizas – 15 tūkst. eurų, TV3 viešinimo parama ir ekspertinė pagalba.

 

1 (Small)

   

Nugalėtojos ir jos komandos kuriamoje platformoje bus elektroninė parduotuvė su gausybe prekių mažyliams, kurių šiuo metu tėvams itin sunku gauti, taip pat šeimoms bus galima gauti psichologinę paramą, o rūbelius ir kitus reikmenis išaugusių vaikų tėvai bus skatinami dalintis su neišgalinčiais įsigyti.Giedrės verslo idėja gimė iš asmeninės patirties: „Viskas apie pačius mažiausius, tuos, kurie kartais telpa delnuose, viskas apie mano mažylį, kurio susilaukiau prieš šešiolika mėnesi ir kuris svėrė kiek daugiau nei aštuonis šimtus gramų. Jis ir yra pagrindinis įkvėpėjas. Norime padėti visiems, kurių pasaulis sustoja, kai gimsta ankstukas. Norime būti tie, kurie pirmieji ištiesia ranką. Visą stiprybę, kurią gauname dabar, perduosim ir įpūsim kiekvienam, kuriam to reikės“, – po apdovanojimo kalbėjo Giedrė.

 

Giedre_anksti.lt (Small)

 

Nugalėtoja apdovanota 15 tūkstančių eurų, kuriuos galės panaudoti savo idėjos vystymui, taip pat ji gaus viešinimo ir ekspertinę paramą. Verslo inkubatoriaus paramą gaus dar du konkurso dalyviai, užėmę antrą ir trečią vietas: „Raidelių namų“ žaidimo kūrėjai (žaidimas skirtas vaikams mokytis lietuvių kalbos ir drauge – ženklų kalbos, juo gali naudotis ir sveikieji, ir klausos negalią turintys vaikai) bei šokių būrelio specialiuosius poreikius turintiems vaikams įkūrėja Rita Juškytė-Žiogelė.

 

Raideliu namai (Small)

 

Prieš apdovanojimus vykusioje diskusijoje dalyvavo Vyriausybės kanclerė Milda Dargužaitė, ūkio viceministrė Rugilė  Adziukevičiūtė-Buzė,  TV3 vadovė Laura Blaževičiūtė, TELE2 komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas bei „Reach for Change“ komunikacijos vadovas Jonas Golandas.

 

Rita_sokiai spec. poreikių vaikams (Small)

 

Dalyviai pabrėžė, kad labai svarbu didinti visuomenės ir pačių verslininkų suvokimą apie tai, kas yra socialinis verslas ir kvietė idėjų turinčius zmones nebijoti kreiptis į dideles kompanijas, kurios ir pačios ieško tokių iniciatyvų. Vyriausybės kanclerė Milda Dargužaitė ir ūkio viceministrė Rugilė  Adziukevičiūtė-Buzė priminė, kad šiuo metu jau kalbama apie socialinio verslo įstatymą, kuris nors ir nepakeis situacijos pats savaime, tačiau bus dar vienas postūmis inovatyvioms idėjoms. TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė prisiminė, kad tik pradėjus dirbti su „Reach for change“ buvo sunku rasti bent 10 idėjų ir jos net nebuvo socialinio verslo idėjos, o šiemet konkursui gautos 162 paraiškos ir visos daugiau mažiau atitiko kriterijus.

 

Konkursas „Talentas keisti“, skirtas rasti ir paremti socialinio verslo idėjas vaikams. Praėjusių metų „Talentas keisti“ laimėtojas Artiomas Šabajevas įsteigė pagalbos centrus antsvorį turintiems vaikams. Jo teigimu, svarbiausias dalykas, kurį jam pavyko padaryti konkurso rengėjų dėka – išmokti išlaikyti save  „Tai turbūt svarbiausia kuriant socialinį verslą. Tu gali nuveikti daug gerų darbų, bet jei negali išlaikyti savęs, tai tuoj nebegalėsi nieko nuveikti. Su šia užduotimi pavyko susitvarkyti, nes dirbome su labai profesionalia „Reach for Change“ komanda“.

 

Konkursą Lietuvoje rengia nepelno siekianti organizacija „Reach for Change“ kartu su TV3 televizija. Socialiniams verslininkams organizacija „Reach for Change“ padeda auginti jų inovacijas suteikdama finansinę paramą, prieigą prie verslo ekspertų ir turimo kontaktų tinklo.