Ketvirtadienio rytą Vilniaus senamiestyje įsikūrusiame restorane „Kitchen“, pasaulyje pirmaujančios aukščiausios klasės SPA paslaugų ir odos priežiūros gaminių kompanijos „Elemis“ komanda iš Didžiosios Britanijos, surengė jaukius pusryčius savo 25-ojo gimtadienio proga ir pristatė karščiausias jubiliejines grožio naujienas.

 

10_web

Kompanija įkurta 1990 m. kaip natūralaus gyvenimo būdo prekės ženklas, kurio esminis tikslas – individualus holistinis požiūris į kiekvieną žmogų, todėl kuriamų produktų pagrindą sudaro tik natūralių augalinių aliejų ir jūros ekstaraktų mišiniai. Daugiau nei 25 metų SPA terapijos srityje dirbanti ir geriausiu D. Britanijos kosmetikos prekė ženklu 2014 m. pripažinta kompanija, bendradarbiauja su 1600 grožio centrų visame pasaulyje ir dėka natūralių sudėtinių dalių bei naujausios kartos mokslo technologijų garantuoja aukščiausią savo gaminių kokybę odos jaunystei pratęsti.

 

Šiais laikais beprotišku ritmu gyvenantis žmogus net ir gražintis, ilsėtis, atgauti energiją bei sielos ramybę nori greitai, iškart gaudamas kokybiškų paslaugų paketą, todėl kompanija „Elemis“ buvo pasirinkta kaip SPA partneris ir oro linijų bendrovės „British Airways“, kuri savo pirmos bei verslo klasės klientams teikia kelionės-SPA paslaugas skrydžių metu bei išskirtiniuose “British Airways” atvykimo ir išvykimo „Elemis“ laundžuose Londono Heathrow ir Niujorko JFK oro uostuose.

 

„Ši kompanija yra idealus kiekvienos moters  ir vyro grožio partneris, nes mūsų grožio specialistų patirtis SPA centruos leidžia išgryninti labiausiai klientams patinkančias procedūras, o pažangiausių, pripažintų ir kliniškai patikrintų bei natūralių gamtos ir mokslo technologijų dėka, pasiūlyti tinkamiausius produktus mūsų išrankiausiems klientams. Neveltui daugiau nei 6,5 milijonų vartotojų pasaulyje kasmet renkasi „Elemis“ SPA procedūras ir gaminius. Ypač džiaugiamės, kad vis daugiau vyrų atranda ir naudoja mūsų gaminius, todėl šiais metais minėdami savo gimtadienį, skiriame jiems ypatingą dėmesį ir pristatome atnaujintą produktų liniją „Time for Men“, – pasakojo tarptautinio „Elemis“ prekės ženklo vadovas Ioannis Charalambous.
Bene labiausiai „Elemis“ didžiuojasi dar 2003 m. išleista „Pro-Collagen“ linija su prokolageno formule, kuri gavo daugiau nei 50 apdovanojimų ir tapo Britanijos odos priežiūros ikona. Ją pamėgo tokios žvaigždės kaip Victoria ir David Beckham, Sienna Miller, Jennifer Aniston, Victoria Pendleton, Jude Law, Jessica Ennis, Ellie Goulding, Cheryl Cole ir kt. Populiariausias šios linijos produktas „Pro-Collagen Marine“ kremas, kurio po pakuotę parduodama pasaulyje kas 10 sekundžių, pristatomas kaip „Anti-ageing“ linijos perlas.

.

Pasak „Elemis“ produktų technikės ir mokymų trenerės Lietuvoje Rasos Neverauskienės, ši kompanija daug investuoja į naujų technologijų kūrimą, kurios skirtos išgauti pačius veiksmingiausius komponentus iš natūralių šaltinių. „Elemis“ kuria daugialypio poveikio, patikrintas receptūras, siekdama, kad bet kuris gaminys suteiktų didžiausią įmanomą terapinį efektą. Namuose naudoti skirtų produktų linijos „Tri-Enzyme“, „Pro-Radiance“, „Pro-Collagen“, „Pro-Intense“, „Time for Men“ ir kitos jau laimėjo daugiau kaip 200 nepriklausomų grožio ir SPA apdovanojimų. Gimtadienio proga „Elemis“ išleido riboto leidimo šių populiariausių linijų produktų pakuotes: „Pro-Radiance“ kreminį valiklį, „Pro-Collagen Marine“ kremą ir  valomąjį balzamą.

 

Pasaulinis pripažinimas „Elemis“ suteikia galimybę savo sėkme dalintis ir su kitais. Kasmet kompanija skiria ne tik daugiau nei 100 000 svarų labdaros organizacijoms dirbančioms su vaikais, vėžiu sergančiais žmonėmis bei tvarumo projektams, bet ir 20 valandų savo personalo darbo laiko labdaringai veiklai.

 

Lietuvoje „Elemis“ kartu su „Femina Bona“ mokymų centru praėjusiais metais pradėjo bendradarbiavimą su socialiniu projektu „PATS“, kurio tikslas – globos namų abiturientams ir neseniai globos namus palikusiems žmonėms padėti pasirengti savarankiškam gyvenimui. Kompanija „Elemis“ įsteigė stipendiją kosmetiko-vizažisto arba plataus profilio kirpėjo specialybei įgyti.