Ruduo – spalvingiausias metų laikas iš visų. Tačiau kartu su nuostabiomis, ryškiomis spalvomis ateina ir nekviestieji keblumai: papilkėjusi, sausa oda ir plaukai. Šiam sausumui ištaisyti gali nepakakti vien tik kremų ir aliejų. Be to, sausoje odoje greičiau atsiranda smulkių raukšlių. Taigi, pateikiame 8 patarimus, kaip rudenį išlaikyti švytinčią odą ir sveikus plaukus.
kaip rudenį išlaikyti švytinčią odą ir sveikus plauku

   

Išlaikykite plaukus sudrėkintus

 

Kaip ir kūną, taip ir plaukus reikia nuolat drėkinti. Dėl žemos temperatūros plaukai gali išsausėti ir tapti trapūs. Dėl drėgmės trūkumo taip pat gali išsausėti galvos oda, nes ji gamina mažiau riebalų, o tai gali sukelti pleiskanų ir niežėjimą.

 

Įsitikinkite, kad naudojate drėkinamąjį šampūną ir kondicionierių, ir stenkitės rudens mėnesiais gerti daug vandens. Tai ne tik teigiamai paveiks jūsų odą, bet ir padės plaukams išlikti sveikiems.

 

Plaukų ilgis ir skilinėjantys galiukai

 

Šaltesniais mėnesiais daugelis moterų nori užsiauginti ilgesnius plaukus. Tačiau tai apsunkina skilinėjantys galiukai, nes dėl jų plaukai dažnai plonėja, o galiukai trupa. Deja, suskilinėjus galiukams, vienintelis vaistas yra juos nukirpti. Tai reikia padaryti vos tik juos pastebėjus, nes kitaip jie gali skilinėti ir toliau, augant plauko stiebui.

 

Vienas didžiausių plaukų galiukų skilinėjimo kaltininkų yra šerių šepečiai arba šepečiai su metaliniais antgaliais. Jie gali nuplėšti plauko kutikulę ir subraižyti galvos odą. Rinkitės ventiliuojamą šepetį su užapvalintais dantukais ir paminkštintu pagrindu, nes tai padės apsaugoti ir plaukus, ir galvos odą nuo kasdienio stilizavimo žalos.

 

Išbandykite vitaminus plaukams

 

Tam tikri vitaminai, mineralai ir riebalų rūgštys yra ypač svarbūs jūsų bendrai sveikatai. Be to, jie atlieka svarbų vaidmenį aprūpinant organizmą energija, reikalinga plaukams augti. Šios maistinės medžiagos gali būti:

 
  • Biotinas;
  • vitaminas C;
  • vitaminas D;
  • vitaminas E;
  • cinkas;
  • geležis;
  • omega-3 ir omega-6.
 

Kai kuriais tyrimais nustatyta, kad žmonėms, sergantiems autoimunine plaukų slinkimo liga, nustatytas mažesnis vitamino D, folatų ir cinko kiekis. Viename 2015 m. atliktame tyrime nustatyta, kad omega-3 ir omega-6 papildų vartojimas 6 mėnesius gali padėti apsisaugoti nuo plaukų slinkimo. Susidūrus su plaukų slinkimu ir kitomis plaukų problemomis, į pagalbą skuba ECOSH produktai.

 

Maitinkite odą ghi

 

Ghi (lydytas sviestas) – puikūs riebalai, kuriuos turėtumėte apsvarstyti šaltuoju metų laiku. Juose gausu antioksidantų, vitaminų A, E, D ir nepakeičiamųjų riebalų rūgščių, todėl jie daro stebuklus odai.

 

Ghee sviestas taip pat suteikia plaukams nuostabaus švelnumo ir žvilgesio. O jei turite pleiskanų problemą, ghi gali padėti ir su tuo.

 

Be to, ghi taip pat pagerina maisto įsisavinimą, sutepa jungiamąjį audinį ir sąnarius, stiprina nervų sistemą, gerina atmintį ir stiprina imuninę sistemą.

 

kaip rudenį išlaikyti švytinčią odą ir sveikus plaukus

 

Jei dažote plaukus, dažykite tamsiau

 

Vasara yra saulės pabučiuotų plaukų sinonimas. Tačiau atvėsus orams trumpėja laikas, praleidžiamas lauke, ir šie akcentai išblunka. Jei dažote plaukus, patariame rudenį pralenkti gamtą ir iškart rinktis tamsesnį atspalvį. Tamsesnė spalva leidžia lengviau pereiti į kitą toną ir išlygina atspalvį.

 

Nepamirškite eksfoliacijos

 

Pirmas veiksmas ruošiant odą naujam sezonui – šveitimas. Tai – puikus būdas detoksikuoti odą, nes atsikratoma per vasarą pažeistų odos ląstelių, ypač jei dažnai buvote veikiami saulės spindulių.

 

Kai kurie ekspertai siūlo šveitimą atlikti prieš vasarą, nes tai darant rudenį oda gali greičiau išsausėti. Puikus būdas apeiti šios praktikos sausumą – rinktis šveitiklius su natūraliomis sudedamosiomis dalimis, pavyzdžiui, cukrumi arba abrikosų milteliais.

 

Šveitimo procesas turėtų būti reguliarus, kad rudens mėnesiais išvengtumėte dehidratacijos. Kai kurie odos specialistai rekomenduoja ne dažniau kaip 2 kartus per savaitę palepinti odą cukraus arba abrikosų sėklų šveitikliu. Retkarčiais atliekami seansai padidins jūsų ląstelių atsinaujinimo greitį ir kartu nuolat valys paviršių nuo negyvų ląstelių, kurios blokuoja serumo įsisavinimą.

 

Naudokite šilkinį pagalvės užvalkalą

 

Tai paprastas patarimas, kuris tikrai padeda išvengti plaukų pažeidimų, kai naktį blaškotės ir sukiojatės. Be to, teigiama, kad šilko užvalkalas padeda sumažinti plaukų lūžinėjimą ir užkirsti kelią raukšlėms, taigi, taip gydysite ir plaukus, ir odą.

 

Venkite karšto vandens

 

Ilgas, karštas dušas ar vonia gali būti tikras rojus, kai lauke šalta, tačiau tai pragaras jūsų plaukams. Karštas vanduo, kaip ir įkaitintos plaukų formavimo priemonės, gali dar labiau suerzinti ir išsausinti plaukus. Pabandykite reguliuoti vandens temperatūrą iki drungno, kad išvengtumėte plaukų slinkimo.