95 % žmonių bent kartais būna sunku susikaupti. Dėmesio koncentracijos stoka suaugusiems asmenims gali trukdyti gyventi visavertį gyvenimą. Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas dažnai gydomi receptiniais vaistais, tačiau ne mažiau veiksmingos ir natūralios alternatyvos.

 

Trumpi patarimai, kaip išmokti sukaupti dėmesį:

 

demesys

  • Pasistengti atsikratyti visų išorinių dirgiklių, kurie neleidžia sukaupti dėmesio.

 

  • Ant darbo stalo visada turėti užkandžių. Maistas aprūpina smegenis gliukoze, kuri padeda smegenims išlaikyti dėmesį.

 

  • Išjungti telefoną.

 

  • Įsigyti gerą kėdę. Vadovai nesirenka pigių kėdžių ne be priežasties.

 

  • Vienai užduočiai atlikti skirti tam tikrą laiką. Tai padės labiau susikaupti. Po to pamatysite, kiek iš tikrųjų galite padaryti per vieną valandą.

 

  • Išjungti viską, ko šiuo metu nenaudojate.

 

  • Padėti į šalį ausines. Nebent klausytumėtės klasikinės muzikos. Įrodyta, kad klasikinė muzika arba tyla pagerina dėmesio koncentraciją.

 

  • Susidaryti sąrašus. Jie turėtų būti trumpi ir aiškūs.

 

  • Apdovanoti save. Jei pavyko išlikti susikaupus, pagirkite save.

 

  • Kiekvieną savo didesnį tikslą užsirašykite didelėmis raidėmis ir pasikabinkite matomoje vietoje. Žiūrėkite į jį kiekvieną rytą prieš darbą.

 

  • Teigiama, kad naminiai gyvūnai taip pat padeda išmokti labiau sutelkti dėmesį.

 

  • Pasistengti atsikratyti pašalinių minčių, neleidžiančių sukaupti dėmesio. Kai reikia sukaupti dėmesį: patogiai atsisėskite, giliai įkvėpkite ir mintyse užduokite klausimus, susijusius su konkrečia tema.

 

  • Užsiimant daug susikaupimo reikalaujančia veikla reikėtų nepamiršti daryti pertraukų, per kurias reikėtų skirti šiek tiek laiko gilaus kvėpavimo arba kitiems fiziniams pratimams.

 

  • Atkreipti dėmesį į kiekvieną veiklą, net į valgymą ar televizoriaus žiūrėjimą.

 

  • Stengtis vienu metu daryti, galvoti tik apie vieną dalyką.

 

  • Niekada nesakyti, kad negalite susikaupti. Priešingai – stenkitės įdiegti sau, kad galite sukoncentruoti dėmesį visada ir bet kurioje situacijoje.

 

  • Turėti dienotvarkę kiekvienai dienai ir jos laikytis.