Helovino vakarą unikali TV3 premjera – pats brangiausias ir mistiškiausias siaubo realybės šou „Pasiutę šunys“ prie televizijos ekranų transliacijos metu pritraukė daugiausia žiūrovų.

 

Pasiutę šunys

Preliminariais TNS LT duomenimis, naująjį šou per TV3 žiūrėjo net 15,1 proc. visų žiūrovų, o finansiškai aktyvioje auditorijoje populiarumas dar didesnis – intriguojantį siaubo realybės šou stebėjo net 24,7 proc. žiūrovų. Televizijoje internete TV3 Play laida peržiūrėta daugiau nei 8200 kartų.

 

Internetą po premjeros užplūdo siaubą mėgstančių žiūrovų komentarai: „Kai įsijauti, jei tikrai, naktį, miške jie vieni ir tokie radiniai, tai… Brrr…”, „Kai kuriose vietose net kruptelėdavau žiūrėdama. Tai ką kalbėti tiems kurie ten dalyvavo? Turėjo būti tikrai baisu.”, „Paskutinis dalyvis šaunuolis. Aš turbūt būčiau pabėgus iš to miško…“, „Geriausia dalis buvo kai paskutinis bėgo nuo apsiseilėjusių šunų. Toks jau visas persigandęs visą laiką buvo, o per bėgimą išvis..“, „Geras šou. Baisiausia buvo kai tie šunys merginą pargriovė“, ir t.t.

 

Penktadieninės siaubo nuotaikos įkvėpti, specialią TV3 Helovino programą žiūrovai taip pat mielai žiūrėjo ir šeštadienį. Šią savaitgalio dieną TV3 buvo žiūrimiausia iš visų TV kanalų, pritraukusi 16,9 proc. visų žiūrovų ir net 22,1 proc. finansiškai aktyvios žiūrovų auditorijos.

   

Siaubo realybės šou „Pasiutę šunys“ – tarptautinio SONY kompanijos formato projektas apie didžiausias žmogaus baimes. Piktų dvasių apsėstame Lietuvos miške su jomis kaskart susidurs trys siaubo istorijos dalyviai (geriausi draugai arba labai artimi žmonės). Iki ten atsirasdami jie nežinojo nieko: nei kur yra vežami užrištomis akimis, nei kas jų laukia. Visi jie norėjo laimėti apvalią sumą pinigų (10 000 eurų, arba 34,5 tūkst. litų). Trokšdami prizo ir vykdydami specialiai jiems parengtas užduotis, dalyviai patyrė išgyvenimų, kurie juos persekios labai ilgai… gal net visą likusį gyvenimą.

 

Svarbiausias šio šou epizodas – bėgimas nuo gaujos įsiutusių šunų. Tai situacija, kurios baigtis priklauso nuo dalyvių psichologinio ir fizinio pasirengimo. Ne visiems pavyko išnešti sveiką kailį iš apleisto lietuviško miško…

 

Antrąją šio intriguojančio ir nestokojančio adrenalino projekto dalį TV3 žiūrovai pamatys jau lapkričio 28 d. per žiūrimiausią televiziją TV3 ir TV3 Play.