Kiekvienas žmogus jaučia silpnybę tam tikriems dalykams ar užsiėmimams – vieni negali be šokolado, kiti – be naujos buitinės technikos. Pasirodo, visuomenėje paplitę mitai apie populiariausias moterų ir vyrų silpnybes nėra visiškas melas.

 

palyginimas

Parduotuvių trauka

 

Moterys. Mokslininkų spėjimu, moterų nepaaiškinamas noras apsipirkinėti ir nemokėjimas atsisakyti naujos poros batų atsiranda vaikystėje. 58 % motinų teigimu, apsipirkinėti drauge su dukromis joms atrodo savitas bendravimo būdas. Moterims įprasta turėti kelis sezoninių drabužių ir batų derinius. 80 % teigia, kad greitai susižavi gražiu daiktu ir jį nusiperka, tačiau 44 % dėl pirkinių vėliau gailisi.

 

Vyrai. Nors manoma, kad vyrai nelinkę pirkti impulsyviai ir savu noru neina į parduotuves, 38 % teigia, kad bent kelis kartus per mėnesį užsuka į buitinės technikos skyrius. iProspect apklausa parodė, kad 70 % stipriosios lyties atstovų reguliariai apsiperka internetu net jei jiems nieko nereikia. Nors skaičiuojama, kad vyrai parduotuvėse praleidžia 3 kartus mažiau laiko, jie linkę pirkti impulsyviai ir net 38 % vėliau gailisi, kad pirko.

 

Gardus maistas

 

Moterys. Seniai žinoma, kad moterys jaučia silpnybę šokoladui – naujausiais duomenimis, tokių JAV yra net 72 %. Beveik pusė respondenčių sako, kad saldumo poreikis ypač sustiprėja prieš ir per menstruacijas. Tačiau Olbanio universiteto (JAV) mokslininkai 2011 m. nustatė, kad šį poreikį stiprina ne padidėjęs hormonų lygis, o reklamos, peršančios mintį, kad šokoladas gali nuslopinti neigiamas emocijas.

 

Vyrai. Žurnalo„Vegetarian Times“ apklausa parodė, kad JAV vyrai didžiausią silpnybę jaučia gerai iškeptam kepsniui ar mėsainiams. Tokių yra net 59 %. 2014 m. Jeilio universiteto (JAV) tyrėjai nustatė, kad vyrai negali atsispirti užkandžiams. Galbūt dėl to net 78 % vyrų 3–4 kartus per savaitę lankosi maisto prekių parduotuvėse ir iš visų jėgų stengiasi nenusipirkti kaloringų užkandžių. Tai pavyksta padaryti tik 17 % apklaustųjų.

 

Glamonės ir lovos reikalai

 

Moterys. 67 % Didžiosios Britanijos moterų teigimu, jas labiausiai kaitina vyrų veiksmai, o ne žodžiai ar seksualios žinutės. 76 % moterų sako jaučiančios silpnybę lėtiems, aistringiems prisilietimams ir kaklo srities bučiniams. Kitos jautrios vietos: vidinė šlaunų pusė, nugara ir galvos oda. Mokslininkų teigimu, tai kūno vietos, kurių oda ploniausia ir jautriausia. Kalbėdamos apie silpnybę seksui 52 % moterų atvirai prisipažįsta, kad negali atsispirti stipriam ir staigiam partnerio norui mylėtis.

 

Vyrai. 2011 m. neurologų tyrimai atskleidė, kad 82 % vyrų negali atsispirti nuogam moters kūnui. Jiems buvo parodytos 23 nuogų moterų uždengtais veidais nuotraukos. Daugumai vyrų pakilo spaudimas, sudrėko delnai, jie pradėjo nevalingai juoktis ar mikčioti. 54 % vyrų teigia, kad negali atsispirti moterų norui švelniai draskyti jiems odą, kandžioti ausų spenelius ar pešti plaukus. 41 % vyrų prisipažįsta, kad moteriai užsiminus apie oralinį seksą jie tuojau pat mestų visus darbus ir važiuotų pas mylimąją.

 

Meilė gyvūnams

 

Moterys. 2016 m. buvo apklausta 500 moterų apie jų jausmus augintiniams. 54 % teigė, kad mielai miega su šunimis ar katėmis, todėl antrosioms pusėms tenka rinktis kitą vietą nakties poilsiui. GalaBingo.com apklausos duomenimis, kas dešimta moteris labiau myli savo augintinį nei vyrą, todėl jo priežiūrai išleidžia 3 kartus daugiau pinigų. Moterų teigia, kad negali ramiai praeiti pro gyvūnų skyrius parduotuvėse. Taip pat 37 % tiesiog negali atsispirti minkštam, ilgaplaukiam augintiniui, todėl mieliau augina kates.

 

Vyrai. Tos pačios apklausos, vykdytos Didžiojoje Britanijoje, metu paaiškėjo, kad 38 % vyrų mielai dalijasi lovą su augintiniu. JAV psichologai neseniai išsiaiškino, kad trečdalis vyrų jaučia silpnybę šunų ir kačių veislėms, kurias augino būdami vaikai. Tačiau 74 % vyrų teigia, kad norėtų ramių augintinių, reikalaujančių mažai priežiūros, pvz., žuvyčių ar kanarėlių. 36 % stipriosios lyties atstovų negali paaiškinti, kodėl juos traukia į zoologijos sodus. Mokslininkai mano, kad tai užkoduota genuose – jie nori patirti šio to naujo, pamatyti egzotikos, tyrinėti ir pažinti.

 

Asmeninis laikas

 

Moterys. 53 % moterų prisipažįsta slapta skaitančios komiksus, 46 % – žiūrinčios sporto rungtynes, 53 % – klausančios elektroninės muzikos. 78 % pamačiusios per televiziją rodomą laidą apie maisto ruošimą ar madą neperjungia kanalo. Beveik pusė moterų sako, kad sulaukusios kvietimo nemokamai kur nors apsilankyti visada sutinka.

 

Vyrai. Dauguma vyrų negali atsisakyti kvietimo eiti į rungtynes ir neperjungia televizijos kanalo, kai rodo sportą. JAV mokslininkai nustatė, kad 58 % vyrų, pastovėję prie žurnalų stovo ilgiau nei 5 min., galų gale nusiperka leidinį apie žvejybą. Vyrai impulsyvesni, todėl jaučia norą įgyvendinti naują idėją, tačiau tik penktadalis darbus baigia.

 

Įdomu

 

  • Nesugebėjimas atsispirti gyvūnų prekėms smarkiai kenkia moterų finansams. Apie 10 % teigia per metus išleidžiančios apie 10 000 svarų (11 976 Eur) savo augintiniams.
  • Ne visos moterys mėgsta šokoladą. Ispanijoje tik 24 % moterų dažnai mėgaujasi šiuo skanumynu.
  • 2015 m. JAV vykdytos apklausos duomenimis, 74 % vyrų neatsisako bokalo alaus ir 82 % moterų mielai sutinka išgerti taurę vyno.
  • Trečdalis moterų teigia, kad sunkiai atsispiria akcijinėms prekėms, nors joms jų nereikia. Užtat į akcijas dėmesį atkreipia tik keli procentai vyrų.
  • Mokslininkų teigimu, daugelį silpnybių lemia tėvų elgesys vaikystėje. Pvz., jei vaikams buvo draudžiama dažnai valgyti saldumynų, suaugusiems jiems ypač jų norisi.
  • Žurnalo „Forbes“ duomenimis, kuo daugiau žmogus uždirba, tuo brangesnės tampa jų silpnybės. Pavyzdžiui, neretas verslininkas, paauglystėje jautęs silpnybę automobilių modeliukams, padaręs sėkmingą karjerą neatsispiria prabangiems automobiliams.
  • Psichologai mano, kad moterys turi daugiau silpnybių, nes jos linkusios labiau pasiduoti emocijomis. O vyrai mąsto racionaliau, logiškiau, tad lengviau atsispiria kai kurioms pagundoms.