Prancūzės dekoltė priežiūrai skiria tiek pat dėmesio kaip ir veidui. Nenuostabu, nes ši kūno vieta viena iš pirmųjų išduoda moters amžių. Tinkamai nesirūpinant – gali net pridėti keletą metų. Iškirptės zonos oda neturi daug riebalinių liaukų ir yra mažiau elastinga bei plonesnė negu veido oda. Moterys dažnai pamiršta pasirūpinti dekoltė zona, nors ją prižiūrėti reikia taip pat kaip ir veido odą. Dažnai galima pamatyti moterų, kurių veido oda lygi, švelni ir stangri, o kaklas ir dekoltė – suglebusi, susiraukšlėjusi ir hiperpigmentuota. Gera žinia, kad situaciją niekada keisti nėra vėlu, pradėjus rūpintis švelnia ir jautria iškirptės zona, jau netrukus pastebėsite skirtumą!

 

dekolte

Geri patarimai, kaip prižiūrėti dekoltė sritį:

 

  • Drėkinti ir saugoti nuo UV. Dekoltė sritį valyti ir drėkinti tomis pačiomis priemonėmis kaip ir veidą. Tai lengviausias būdas išvengti odos senėjimo ir sausėjimo. Jeigu veidui naudojami kremai nuo raukšlių, jais reikėtų tepti ir dekoltė sritį. Be to, niekada nepamiršti apsaugos nuo saulės. Pastarąją reikia naudoti kasdien, net jei daugiausiai laiko praleidžiama uždarose patalpose (žalingi saulės spinduliai patenka pro pravirus langus ir pažeidžia odą) arba jei diena yra debesuota.

 

  • Šveisti. Veidui naudojami šveitikliai gali būti per daug agresyvūs plonai dekoltė sričiai, todėl ją šveisti reikia kitomis priemonėmis. Švelniai, bet efektyviai mirusias odos ląsteles šalina natūralūs šveitikliai: papajų fermentas ir bromelainas. Vitaminas C naikina pigmentines dėmes (tikrosios (geltonos) citrinos griežinėliu arba žaliųjų citrinų sultimis 3 – 4 kartus per savaitę patrinti dekoltė sritį; veikia kaip natūralios alfa hidroksirūgštys ir yra labai veiksmingos).

 

  • Teisingai tapti kosmetikos priemones. Svarbu ne tik pasirinkti odos tipui tinkantį kremą ar losjoną, tačiau ir tepti jį tinkamais, masažuojamais (nuo apačios iki viršaus) judesiais. Masažas, daromas netinkama kryptimi, gali lemti raukšlių atsiradimą anksčiau laiko.

 

  • Vartoti pakankamai skysčių ir laikytis subalansuotos dietos. Svarbu ne tik tai, ką darome išoriškai, bet ir ką dedame į vidų. Sveika mityba suteikia odai natūralaus švytėjimo. 10 – 12 stiklinių vandens per dieną padeda pašalinti toksinus iš organizmo, todėl oda tampa skaistesnė ir švaresnė.

 

  • Miegoti ant šono. Priešlaikinį odos senėjimą skatina ne tik kenksmingi ultravioletiniai spinduliai, bet ir miego poza. Raukšlių virš krūtinės galima atsikratyti, pradėjus miegoti ant nugaros, o ne ant šono. Jeigu miegama netinkamai, net ir geriausia dekoltė srities priežiūra ir priemonės nebus tokios veiksmingos, kaip norėtųsi. Žmogus pramiega trečdalį gyvenimo, todėl labai svarbu, atkreipti ugdyti taisyklingus miegojimo įpročius. Jeigu nepavyksta kontroliuoti miegojimo pozų arba miegoti ant nugaros nesinori dėl kitų priežasčių (pavyzdžiui, knarkimo), rekomenduojama itin atidžiai pasirinkti pagalvę, kuri būtų anatomiškai tiksliausiai pritaikyta prie jūsų kūno. Yra net specialių grožio pagalvių, kad miegas būtų be raukšlių.

 

  • Nepurkšti kvepalų dekoltės srityje. Parfumuotų ir tualetinių vandenų sudėtyje yra odą sausinančio alkoholio. Kvepinti rekomenduojama riešus (tik jokiu būdu netrinti vieno į kitą, nes taip suardomos kvapų natos), vietas kelių ir už alkūnių arba daryti taip, kaip darė Coco Chanel: papurkšti į orą ir žengti į kvepalų debesį.