Mėnulis visada audrino Žemės gyventojų vaizduotę. Labai dažnai, keičiantis Mėnulio fazėms, žmonės jaučia neigiamą poveikį fizinei ir psichinei savijautai. Tyrimai rodo, kad pilnatis turi pastebimą poveikį ligoninės pacientams ir blogina miego kokybę. Geriausia, kad yra būdų, kaip pagerinti savijautą, jei organizmas į Mėnulį reaguoja per daug stipriai!

 

menulis

Geri patarimai, kaip padėti sau, kai veikia Mėnulis:

 

  • Dėl visko nekaltinti Mėnulio. Pirmiausia, ką reikia padaryti – tai šiek tiek pakoreguoti savo mąstymą. Tiesa, kad per pilnatį energija yra intensyviausia, tačiau Mėnulis labiausiai išveda mus iš pusiausvyros tada, kai mes patys nelabai suprantame savo jausmų arba apsimetame, kad jų neturime. Mes dažnai slopiname savo tikruosius jausmus, todėl, kai pilnatis nušviečia mūsų paslėpti emocinį pasaulį, neretai pradedame reaguoti į viską stipriau negu paprastai. Tad prieš kaltinant išorines gamtos jėgas, reikėtų visų pirma panagrinėti, kas lemia tokius intensyvius jūsų jausmus. Pirmas žingsnis link geresnės savijautos: pastebėjimas savo jausmų.

 

  • Atidžiai stebėti visą Mėnulio ciklą, ne tik pilnatį. Mėnulio ciklas trunka apie mėnesį ir per šį laiką pasikeičia keletas fazių. Pradėkite stebėti jaunatį ir pilnatį. Per jaunatį dangus būna tamsiausias, nes Mėnulis fiziškai yra tarp Žemės ir Saulės ir blokuoja šviesą. Per pilnatį Mėnulis atspindi saulės šviesą.

 

  • Užsirašyti, kaip jaučiatės per kiekvieną Mėnulio fazę (jaunatį ir pilnatį). Per kitą Mėnulio ciklą vėl pasižymėkite pastabas apie savo savijautą. Jeigu esate jautrūs Mėnuliui, netrukus pastebėsite savo aprašymus tendencijas, kaip jaučiatės per kiekvieną Mėnulio fazę, galėsite nuspėti, kaip per jas jausitės ir planuoti savo gyvenimą, atsižvelgiant į jas. Galiausiai pastebėsite, kaip pilnatis atspindi ir suaktyvina jūsų emocinį pasaulį.

 

  • Kai suprasite savo jausmus, įsiklausykite į savo natūralų organizmo ritmą. Kiekvieną mėnesį bus nauja pilnatis. Negalite to kontroliuoti. Tačiau, kai suprasite, kad galite iš anksto nuspėti savo jausmus, jūs galite išvengti pernelyg intensyvaus reagavimo į pilnatį. Mėnulio fazių stebėjimas reiškia, kad ilgainiui išmokstama įsiklausyti į savo kūno ritmą ir pagaliau suprantate, kada geriau susivynioti į antklodę ir likti namuose, kada šėlti šokių aikštelėje, o kada esate patys kūrybingiausi. Nėra visiems bendro patarimo, kaip reaguoti į Mėnulio pokyčius. Kiekvienas turi atrasti savo.

 

  • Pagulėti druskų vonioje. Sumaišyti 240 g „Epsom“ druskos, 240 g maistinės sodos ir kelis lašelius eterinio aliejaus ir šį mišinį supilti į šilto vandens vonią. „Epsom“ druska šalina toksinus iš organizmo ir gali padėti nuo peršalimo. Taip pat joje yra didelis magnio kiekis, kuris malšina įvairius kūno skausmus, ypač raumenų. Energetiškai ji net valo aurą. Tai ypač aktualu per pilantį arba supermėnulį, nes tada senos praeities nuoskaudos ir problemos iškyla į paviršių ir emociškai gali tapti labai sunku. Auros valymas gali suteikti lengvumo pojūtį kūną ir sielą. Jūs jausitės ramesni ir labiau atsipalaidavę. Puikūs ir natūralūs eteriniai aliejai yra kvapiųjų kanangų, santalų, melisų.