Ruduo jau čia ir pamažu artėja žiema. Seksualūs maudymosi kostiumėliai, berankoviai marškinėliai ir trumpi sijonėliai jau seniai padėti giliai spintoje… Natūraliai kyla pagunda praleisti sporto treniruotes ir aktyvų laisvalaikį iškeisti į ramius ir jaukius vakarus namie. Šaltuoju metų laiku platūs megztiniai, šilti paltai kuo puikiausiai paslepia bet kokius fizinius trūkumus. Reikėtų nepamirštų ir to, kad atvėsus orams, dažniau norėsi sunkesnio maisto. Nereikėtų pasiduoti tokiai pagundai. Juk net ir šaltymečių bus nemažai progų, kai norėsis pasipuošti ir apsirengti figūrą išryškinančią suknelę. Galbūt neverta atsisakyti visų gyvenimo malonumų ir skanaus maisto, bet tikrai verta daugiau pajudėti! O sudeginti 100 kalorijų kiekvieną rudens dieną gali padėti kai kurie užsiėmimai!

 

Geri patarimai, kai rudenį greitai sudeginti 100 kalorijų:

 

dietos

  • Grėbti lapus. Geltoni, raudoni ir oranžiniai lapai neatsiejami nuo auksinio rudens ir gražiausių rudeniškų nuotraukų atributas. Tačiau tik ne tada, kai juos reikia grėbti. Kai trūksta motyvacijos grėbti lapus, galima priminti sau, kad vos per 20 minučių, grėbiant lapus, galima sudeginti 100 kalorijų!

 

  • Sutvarkyti stogo latakus. Lapų grėbimas yra maloni veikla, palyginus su stogo latakų valymu. Tačiau tai labai reikalingas darbas. Sulužę ar užsikimšę latakai gali sulaikyti vandenį ir privilioti nepageidaujamus vabzdžius ir kenkėjus, ir net pakenkti namams tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Vanduo gali pradėti tekėti pro namo sienas. Nemėgstantys šio darbo gali save motyvuoti tuo, kad 30 minučių latakų tvarkymas padės sudeginti 100 kalorijų.

 

  • Pasivaikščioti su šunimi. Pasivaikščiojimai su mylimais augintiniais gali padėti sudeginti 100 papildomų kalorijų kasdien. Gražią rudens dieną pasiimkite šunį ir išsiruoškite į ilgą žygį po miesto parkus, miškus ar kitas vaizdingas vietoves. Pusvalandžio pasivaikščiojimas su šuniu sudegina iki 100 kalorijų. Ką daryti, jeigu neturite šuns? Eikite pasivaikščioti su vaikais? Stumdami kūdikių vežimėlius arba lakstydami paskui, regis, niekada nepavargstančius vaikus, sudeginsite 100 kalorijų, o gal ne daugiau!

 

  • Perdažyti nedidelio kambario sienas. Šaltuoju metų laikų daugiausiai laiko praleidžiama namuose. Nemažai daliai žmonių buvimas tarp keturių sienų galiausiai atsibosta taip, kad norisi lipti sienomis. Bet kam lipti sienomis, jei jas galima… perdažyti? Tai vienas veiksmingiausių priešnuodžių nuo nuobodulio, rutinos ir monotonijos. Be to, perdažius vieno iš kambarių sienas linksmomis, ryškiomis ir pozityvias emocijas keliančiomis spalvomis, gali būti lengviau ištverti ilgus, tamsius ir niūrus rudens ir žiemos mėnesius. Jau po 30 minučių sienų dažymo sudeginama apie 100 kalorijų.

 

  • Pakabinti lempučių girliandą ant medžio. Nors švenčių sezonas dar toli, tačiau vakarai jau pakankamai ilgi, todėl jaukumo kiemui šalia nuosavų namų gali suteikti šventinėmis lemputėmis papuošti medžiai arba vienas medis. Nebūtina laukti žvarbaus lapkričio ar gruodžio, susikurkite jaukią atmosferą jau spalį! 30 minučių, praleistų puošiant kiemo medžius, sudegins apie 100 kalorijų.

 

  • Sužaisti badmintono partiją ar trumpą teniso mačą. Jei diena saulėta ir nevėjuota, ir dar nesninga, lauke galima sužaisti trumpą badmintono ar teniso mačą. 10 minučių aktyvaus žaidimo sudegina apie 100 kalorijų. Jeigu nemėgstate šio žaidimo arba neturite su kuo žaisti, galima pasiimti dviratį ir apsukti ratą aplink savo gyvenamąjį kvartalą. Važinėti dviračiu reikėtų bent 20 minučių. Per tiek laiko sudegs irgi apie 100 kalorijų.

 

  • Greitu žingsniu pasivaikščioti po prekybos centrą. Kai orai kiekvieną dieną darosi šaltesni, daugelis žmonių kasdieninę mankštą iškeičia į pasivaikščiojimą prekybos centruose. Prekybos centrai atsidaro nuo 7 valandų ir 30 minučių ir tai puiki erdvė šiek tiek daugiau pajudėti. 30 minučių energingas pasivaikščiojimas prekybos centre gali sudeginti iki 100 kalorijų. Žinoma, reikia labai stebėti, kad po tokių pasivaikščiojimų, labai nesuplonėtų piniginė.