„Meilės rankenėlės“ arba aplink juosmenį susikaupę riebalų sluoksniai yra gana dažna problema ne tik tarp moterų, bet ir tarp vyrų. Jų atsikratyti nėra paprasta. Tačiau nereikia pradėti manyti, kad vienintelė išeitis – tai riebalų nusiurbimo procedūros. Štai keletas būdų, kaip optiškai sumažinti pilvo riebalų kiekį ir dailiau atrodyti.

 

Geri patarimai, kaip atsikratyti meilės rankenėlių:

 

meilės rankenėlės

  • Rinktis kelnes ar sijonus aukštu liemeniu. Tokia apranga paslepia „meilės rankenėles“ arba riebalų perteklių pilvo ir juosmens srityje. Drabužiai paaukštintu liemeniu padeda išryškinti liemenį ir kitus figūros privalumus. Be to, su tokiomis kelnėmis ar sijonu liemuo atrodo aukščiau ir lieknesnis negu dėvint kelnes ar sijonus su pažemintu liemeniu.

 

  • Apsilankyti pas gydytoją. Jeigu žmogus sveikai maitinasi ir pakankamai juda, didelių problemų dėl svorio neturėtų kilti. Tačiau kartais svoris pasikeisti ir dėl medicininių priežasčių, pavyzdžiui, hormonų sutrikimų (skydliaukės), todėl reikėtų nedelsti ir apie savo problemas pasikalbėti su gydytoju.

 

  • Išbandyti skirtingas grožio procedūras. Ne tik dieta ir sportas gali padėti padailinti kūno linijas. Rekomenduojama išbandyti įvairias kosmetologines procedūras specifinėms kūno sritims. Tai ir įvairūs masažai, kūno kaukės, apsilankymai saunose ir pan.

 

  • Dėvėti idealiai tinkančius drabužius. Reikėtų vengti tiek per didelių, tiek per mažų dydžių drabužių. Tokia apranga nieko nepuošia. Rengtis rekomenduojama savo dydžio drabužiais, nes tik su tokiais atrodo geriausiai.

 

  • Naudotis siuvėjų paslaugomis. Masėms kuriami drabužiai nepadeda užmaskuoti individualių figūros trūkumų. Todėl norint, kad drabužis tiktų it nulietas, reikėtų rasti patikimą siuvėją. Jis pataisys jau turimus drabužius, duos vertingų patarimų, ką verta įsigyti aprangos parduotuvėse ir kuo nereikėtų per daug žavėtis. Gerai pasiūtas drabužis padeda išryškinti didžiausius privalumus ir paslėpti tai, ko nereikia.

 

  • Ypatingomis progomis dėvėti figūrą dailinančius apatinius. Tikriausiai daugelis moterų norėtų padėkoti figūrą dailinančių apatinių kūrėjai Sarai Blakely, kuri dėl savo išradimo, padedančio paslėpti meilės rankenėles, tapo pirmąja moterimi milijardiere. Šiandien figūrą dailinančius apatinius gamina daug skirtingų įmonių. Net vyrai gali rasti sau tinkamų. Tačiau reikėtų pažymėti, kad tokių apatinių nerekomenduojama dėvėti kasdien. Jie puikiai atrodys po puošnia suknele ar kostiumėliu.

 

  • Nusistatyti telefone priminimą, kad kas kažkiek laiko reikia atsistoti ir šiek tiek pajudėti. Jeigu kiekvieną dieną žmogus judėtų daugiau, jam nebūtina būtų lankytis sporto klube. Telefone ar kompiuteryje reikėtų nusistatyti priminimą, kuris rodytų, kad reikia atsistoti kas valandą ir šiek tiek pajudėti. Galima tiesiog trumpai atsistoti arba nueiti prisipilti stiklinę vandens, padaryti keletą tempimo pratimų ir pan.

 

  • Gerti daugiau vandens. Labai dažnai veiksmingiau būna ne atsisakyti kokių nors maisto produktų, bet padidinti vandens suvartojimą. 2016 metų amerikiečių tyrimas parodė, kad vyrai ir moterys, pradėję gerti daugiau vandens, suvartojo mažiau cukraus ir riebalų. Jei nepatinka gryno vandens skonis, gėrimą galima pagardinti citrusinių vaisių griežinėliais, mėtų lapeliais, šviežiomis uogomis.

 

  • Valgyti maistą, kuris skatina greitesnį riebalų deginimą. Dietos paprastai duoda trumpalaikį poveikį, todėl jomis labai žavėtis neverta. Be to, grįžus prie įprastų valgymo įpročių, paprastai grįžta ir svoris. Į lėkštę reikėtų dažniau dėti kalcio ir skaidulų turtingų maisto produktų, kurie skatina riebalų deginimą net be sporto.