Viskas yra jūsų rankose – rankų grožis taip pat. Tad reikėtų netinginiauti ir bent retkarčiais daryti rankų gimnastikos pratimus.

 

"rankos"

Dažniausiai žmonės net nepastebi, kiek daug skirtingų rankų judesių padaro per dieną. Tos pačios rankos pakelia vaikus, neša sunkius pirkinių krepšius, skalbia ir naudojasi virtuvės įrankiais ruošiant maistą. Tačiau buitinių judesių nepakanka, kad rankos neprarastų formos ir išsaugotų jaunatvišką išvaizdą. Sportuoti namuose dažnas pritingi, o eiti į sporto salę – taip pat nepakanka motyvacijos. Rankų mankštai nereikia ypatingo laiko ir vietos. Paprastus pratimus galima atlikti tiesiog einant į darbą arba grįžtant namo. Žinoma, jei nevairuojate automobilio!

 

Daryti šiuos pratimus galima viešajame transporte. Svarbiausia, kad rankos būtų laisvos (nelaikyti rankose jokių pakuočių, dokumentų aplankų ir kt.) ir turėti tvirtą pagrindą po kojomis. Beje, turinčios polinkį į rankų celiulitą (būna ir toks!), prieš pratimus rankas gali patepti specialiu kremu, šalinančiu apelsino žievelės efektą. Fizinė veikla suaktyvina kraujotaką, todėl veikliosios kremų medžiagos geriau įsiskverbia į giliuosius odos sluoksnius.

 

Šie pratimai padės padidinti rankų raumenų tūrį, pagražins rankų formas, pastangrins odą ir padės pašalinti susikaupusius skysčius. Pratimai trunka tik 5 – 10 minučių. Juos užtenka atlikti kartą per dieną. Svarbiausias dalykas, kurį reikia prisiminti tai, kad atliekant pratimus reikia įtempti rankų raumenis ir kiekvieną pratimą atlikti po tris kartus.

 

Devyni rankų gimnastikos pratimai:

 

  • Pirmas pratimas – suimti piršto galiuką ir švelniai patraukti į save.
  • Antras pratimas – suglausti plaštakas pirštų galiukais (delnų nesuglausti) ir paspausti taip suglaustus pirštus keletą kartų.
  • Trečias pratimas – kuo plačiau išskėsti rankų pirštus ir tokioje padėtyje palaikyti keletą sekundžių. Po to sugniaužti pirštus į kumštį.
  • Ketvirtas pratimas – pakelti rankas ir atpalaiduoti plaštakas, kad jos laisvai kabotų. Lengvai pakratyti plaštakas.
  • Penktas pratimas – plaštakas padėti ant lygaus paviršiaus ir po vieną kelti ištiestus pirštus.
  • Šeštas pratimas – suglausti abi rankas ir pakaitomis kelti suglaustus pirštus.
  • Septintas pratimas – pakaitomis paspausti kiekvieną rankos pirštą su didžiuoju pirštu.
  • Aštuntasis pratimas – suimti kairės rankos riešą su dešine ranka ir tada kairę plaštaką judinti sukamaisiais judesiais. Po to tą patį atlikti kita ranka.
  • Devintas pratimas – sukabinti pirštais rankas. Tada pakelti rankas ir palankstyti į kairę ir dešinę puses.

 

Pratimus rankoms atlikote, kas toliau? Iš pradžių reikėtų išgerti stiklinę vandens – vanduo padės atkurti organizmo skysčių pusiausvyrą. Rankas galima patepti kremu su vitaminais. Tepant kremą švelniai dar kartą timptelėti kiekvieną pirštą į priekį. Toks veiksmas padės geriau įsisavinti veikliąsias kremo medžiagas.

 

Dar šiek tiek apie natūralią rankų priežiūrą:

 

  • Jei stipriai prakaituoja rankos, ajurvedos specialistai rekomenduoja nuvalyti rankas su hamamelių hidrolatu ir 15 minučių pamirkyti stiprios juodosios arbatos vonelėje.
  • Labai sausą, suskilinėjusią rankų odą gydo šilto vandens vonelė su alyvuogių aliejumi. Rankas mirkyti 15 minučių. Po to sausai nušluostyti, bet nenuskalauti.
  • Nuospaudas ir negyvą odą nuo rankų nušveičia mišinys iš druskos ir bet kokio augalinio aliejaus.
  • Nagai bus stiprūs, jei bent kartą per savaitę, bus mirkomi šilto vandens vonelėje su alavijų, citrinų sultimis ir alyvuogių aliejumi.