Ar žinojote, kad pasąmonė turi neribotus kūrybingumo išteklius, galimybę išsaugoti daug ir įvairios informacijos ir kitų nepaprastų savybių? Pasirodo, kad pasąmonės minčių galia gali tai ir dar daugiau!

 

mintys

8 įdomūs faktai apie tai, ką gali minčių galia:

 

  • Išgydyti ligas;
  • Sustiprinti empatiją ir padėti geriau suprasti kitus;
  • Prisiminti viską iki smulkiausių detalių;
  • Lengvai rasti sprendimus įvairioms gyvenimiškoms problemoms;
  • Suteikti kūrybinių gebėjimų, apie kuriuos net nesapnavote;
  • Pagerinti mokymosi įgūdžius ir rezultatus;
  • Suprasti tikrąsias savo baimių ir fobijų priežastis;
  • Išsaugoti minčių skaidrumą bet kur ir bet kada.

 

Kaip galima rasti priėjimą prie savo pasąmonės minčių ir pasinaudoti visais jų teikiamais privalumais?

 

Meditacija. Tai pagrindinis būdas išgirsti ir suprasti savo pasąmonės mintis bei pajusti teigiamą jų galią kūnui ir sielai. Žmonės medituoja ir naudojasi savo vaizduote, kad galėtų kontroliuoti savo mintis. Štai keletas patarimų, kaip medituoti:

 

  • Atsisėsti ant kėdės ar grindų sukryžiavus kojas. Stuburas turi būti tiesus ir galva pakelta. Jeigu žmogus susikūprinęs, jo mintys klajos kažkur kitus ir nepavyks susikaupti.

 

  • Atmerktos akys leidžia labiau būti dabartyje. Tačiau žvilgsnį nuleisti žemyn. Užmerkus akis labai lengva pasinerti į savo mintis ir problemas. Tačiau kas tinka vieniems, gali netikti kitiems. Kai kuriems medituoti gali būti lengviau užmerktomis akimis.

 

  • Sukoncentruoti dėmesį į dabarties akimirką.

 

  • Atkreipti dėmesį į kvėpavimą. Nebūtina kvėpuoti labai taisyklingai, tiesiog atkreipti dėmesį į kiekvieną iškvėpimą ir įkvėpimą.

 

  • Nemedituoti, kai esate nenusiraminę ir jaučiate stiprias emocijas.

 

  • Tyla yra gydanti, todėl medituoti geriausia tyloje.

 

  • Medituoti pradėti nuo 10 minučių. Trumpiau gali neužtekti, kad pereitumėte prie pasąmonės minčių, o ilgiau neįgudusiam asmeniui gali neužtekti kantrybės ir žinių, kaip medituoti.

 

  • Svarbiausia – mėgautis meditacija!

 

Vizualizacija. Tai dar viena technika, kuri gali padėti ištreniruoti savo pasąmonės mintis. Vizualizacija padeda išspręsti problemas greitai ir efektyviai. Pagalvojus 2 – 3 kartus apie galutinį sprendimą, pasąmonė tai supranta kaip realybę ir pradeda veikti, kad galų gale taip ir būtų.

 

Optimizmas. Kanzaso universiteto (JAV) mokslininkai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo žmonės iš 142 šalių. Rezultatai parodė, kad nepaisant sunkų laikų, dauguma žmonių išlieka optimistiški ir tiki geresniu rytojumi. Tame pačiame tyrime nustatyta, kad šiose šalyse, nepriklausomai nuo žmonių pajamų, optimizmas buvo dominuojanti savybė. Optimizmas padeda sumažinti stresą, pailginti gyvenimo trukmę, sumažina ligų riziką, pagerina tarpusavio santykius ir padaro sėkmingesniais. Todėl rekomenduojama siekti minčių galia pakeisti savo mąstyseną į optimistiškesnę. Tada ir gyvenimas nebeatrodys toks sunkus, o sveikatos ir kitos problemos nebebus neįveikiamos, nepaisant to, ką kalbėtų gydytojai ar kiti ekspertai. Likimas yra mūsų rankose. Ir tik nuo mūsų pačių arba, kitaip tariant, nuo mūsų minčių priklauso, kaip gyvensime ateityje.