Visi žino, kad masažas padeda atsipalaiduoti. Tačiau jis gali dar daugiau. Pavyzdžiui, masažas net gali išgydyti peršalimą ir gripą arba padėti greičiau pasveikti nuo kitų ligų. Sužinokite apie nepaprastas masažo galias.

 

7 priežastys pasilepinti masažu ir džiaugtis geresne sveikata:

 

masazas

  • Mažina sėslaus gyvenimo pasekmes. Daugelis šiuolaikinių žmonių turi laikysenos problemų. Dažniausiai įtampa jaučiama pečių ir kaklo srityje. Visi dirbantys sėdimą darbą turėtų suklusti: silpnumo jausmas, skausmas ir diskomfortas apatinėje nugaros dalyje ir sėdmenų srityje sukelia per ilgas sėdėjimas. Masažas gali atkurti pusiausvyrą, pasikeitusią nuo nuolatinio sėdėjimo. Taigi, keisti darbo nėra būtina – galite ir toliau dirbti biure. Tačiau rekomenduojama reguliariai lankytis masažuose.

 

  • Mažina raumenų skausmus. Jei skauda raumenis, gali padėti masažų terapija. Masažas stimuliuoja kraujotaką ir tai padeda malšinti skausmą. 2011 metų tyrimas moksliniame žurnale „Annals of Internal Medicine“ nustatė, kad masažo terapija yra lygiai tokia pati veiksminga priemonė kaip ir kiti metodai, taikomi mažinti lėtinį nugaros skausmą.

 

  • Mažina nerimą ir depresiją. Žmogaus prisilietimas, jei jis yra saugus, draugiškas ir profesionalus, gali būti kaip geriausia terapija ir atpalaiduojanti priemonė. Moterys, kurioms buvo diagnozuotas krūties vėžys ir kurios lankė masažo terapiją tris kartus per savaitę, buvo mažiau nusiminusios ir piktos, skelbiama 2015 metų tyrime, publikuotame moksliniame žurnale: „International Journal of Science“. Kitame tyrime, publikuotame žurnale „Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry“ nustatyta, kad nuo depresijos ir nerimo kenčiantys pacientai tapo labiau atsipalaidavę ir laimingesni ir patyrė mažesnį streso lygį po masažo.

 

  • Gerina miego kokybę. Masažas ne tik padeda užmigti ir puikiai išmiegoti visą naktį, bet ir padeda tiems, kurie kitaip negali pailsėti. Masažas padeda atsipalaiduoti ir miegoti tiems, kuriems atliekamos chemoterapijos ir spindulinės terapijos procedūros. Mažus vaikus auginantiems tėvams reikėtų žinoti, kad masažas gali padėti vaikams geriau miegoti, mažiau verkti ir būti mažiau įsitempusiems, teigiama Varviko universiteto tyrimo ataskaitoje. Specialios kūdikių masažo technikos nėra. Tinka visi būdai, kuriuos paprastai daro tėvai, norėdami nuraminti ir paguosti mažuosius.

 

  • Stiprina imuninę sistemą. 2010 metų tyrime moksliniame žurnale „Journal of Alternative and Complementary Medicine“ nustatyta, kad masažas padidina baltųjų kraujo kūnelių (kurie atlieka svarbią funkciją, ginant kūną nuo ligų) kiekį pacientų organizmuose. Be to, masažas gerina imuninę funkciją asmenis, infekuotiems ŽIV.

 

  • Gydo peršalimą. Iš pradžių pamasažuoti taškus išoriniuose nosies šnervių įdubimuose. Paskui pamasažuoti po šnervėmis, tarp nosies ir viršutinės lūpos esančius taškus. Nuo sinusito padeda nosies viršuje, vidiniuose akių kampučiuose esančių taškų masažavimas. Nuo galvos skausmo, sunkumo jausmo galvoje padeda taško tarp antakių masažavimas. Taip pat galima masažuoti taškus po raktikauliais, tarp nykščio ir rodomojo piršto vidinėje delno pusėje arba tiesiog paspausti didžiųjų pirštų pagalvėles.

 

  • Mažina galvos skausmą. Pajutus galvos skausmą rekomenduojama atlikti vienos minutės masažą. Masažas sumažina galvos skausmų, kilusių dėl įtampos, dažnumą ir stiprumą. Ispanijos Granados universiteto tyrimas nustatė, kad vos viena masažo terapijos sesija turi momentinį poveikį tiems asmenims, kuriuos kamuoja lėtiniai galvos skausmai dėl nuolatinės įtampos.