Dauguma žmonių didžiąją gyvenimo dalį praleidžia avėdami batus, net namuose nebūna basomis. Šiuolaikiniams žmonėms sunkiau rasti laiko pasivaikščioti basomis ant žolės, įsižeminti. Vaikščiojimas basomis yra labai naudingas sveikatai ir nieko nekainuoja.

 

basomis

7 priežastys, kodėl naudinga vaikščioti basomis:

 

  • Mažina uždegimus organizme. Jeigu reguliariai neįsižeminate, uždegiminiai procesai pradeda progresuoti ir gali prasidėti astma, artritas, koronarinė širdies liga.

 

  • Stiprina kojas ir pėdas. Reguliariai vaikščiojant basomis stiprėja kojos ir pėdos, nes be batų mes judame natūraliai, be jokių dvejonių ir apribojimų. Avalynė padeda mums vaikščioti, bet tuo pačiu metu sumažina raumenų aktyvumą ir skatina juos lėtai atrofuotis bei silpnėti. Norint būti geros sveikatos, reikia turėti tvirtą ryšį tarp kojų raumenų ir nervų galūnėlių smegenyse. Vaikščiojant basomis raumenys sustiprėja, gebėjimas išlaikyti pusiausvyrą ir išvengti galimų pėdų pažeidimų padidėja.

 

  • Mažina laisvųjų radikalų kiekį. Vaikščiojimas basomis pritraukia Žemės magnetinio lauko elektronus į organizmą ir taip sumažina laisvųjų radikalų kiekį jame, o tai tiesiogiai susiję su senėjimo procesais ir mūsų ląstelių sveikata. Dieta, turtinga antioksidantų, ir kasdienis įsižeminimas gali būti viena geriausių prevencinių priemonių prieš ligas ir senėjimą.

 

  • Gerina laikyseną. Kai vaikštome be batų, mūsų pusiausvyra pagerėja. Gamta lėmė, kad mūsų kojos yra lygiagrečiai žemei, bet šiuolaikiniai batai su aukštomis pakulnėmis iškreipia natūralią pėdos padėtį, todėl prastėja laikysena ir slopinama energija bėgant ar einant. Aukštakulniai batai yra patys pavojingiausi.

 

  • Stimuliuoja nervų galūnėles. Kiekvienoje kojoje yra apie 7000 nervų galūnėlių. Kiekvienas iš tų taškų, pasak senovinių refleksologijos principų, koreliuoja su įvairiomis sistemomis ir žmogaus organais. Kai avime batus, mūsų nervų galūnėlės nėra tinkamai stimuliuojamos, kas, žinoma, nėra labai didelė problema. Tačiau reguliari nervų galūnėlių stimuliacija, vaikščiojant basomis, padeda jums tapti sveikesniems.

 

  • Sustiprina energiją organizme. Ar kada nors plaukiojote upėje, ežere ar jūroje? Ar pastebėjote, kaip jautėtės po to? Iš dalies malonūs pojūčiai po kontakto su vandeniu asocijuojasi su natūraliu įžeminimu iš vandens rezervuaro. Lygiai tokį pat poveikį pavyks pasiekti, kai stovėsite basomis kojomis ant žemės. Jeigu jaučiatės pavargę ar įsitempę, pabandykite įsižeminti! Įsižeminimas suteiks drąsos ir energijos, nereikės gerti nei kavos, nei arbatos – gėrimų, kurie neigiamai veikia antinksčių veiklą ir skatina jaustis vis blogiau ir blogiau.

 

  • Padeda užmegzti ryšį su gamta. Įžeminimo praktika padeda užmegzti ryšį su gamta pačiu natūraliausiu būdu. Žmogus gimė iš Žemės, valgo maistą, kuris auga Žemėje, todėl net toks mažas ir nekaltas įprotis, kaip pasivaikščiojimas basomis, gali padėti mums vėl pasijusti Žemės vaikais ir priminti, kad Žemė yra mūsų visų Motina!

 

Ką daryti, jeigu negalite išeiti į lauką, pasivaikščioti basomis? Tada galima naudoti specialius įžeminimo kilimėlius, imituojančius natūralią žemę. Tokie kilimėliai yra visiškai saugūs vartoti: negresia nei jokios traumos, nei negresia būti nukratytiems elektros. Žinoma, tai nepakeis reguliarių pasivaikščiojimų gamtoje basomis, bet kartais, kai esate labai užimti, toks kilimėlis gali būti puikus pasirinkimas.